Gå til innhold

Bridget Jones 2 kom på kino i november - og så da?

Gleder du deg til filmen kommer på kino?  

1. 1. Gleder du deg til filmen kommer på kino?

• Ja!!!!!
      49
    • Bridget hvem?
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa den skal jeg se på kino og den skal jeg kjøpe på dvd når den kommer. GLEDER MEG. :hoppe:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå var det jammen meg på tide å blåse støv av denne tråden, pr dd er det bare 6 uker igjen til Norgespremieren, eller 43 dager! Jippi!

:gledermeg: :hoppe:

BJ 2

Skrevet

Jeg kommer nok til å vente til den går på tv3 om ett par år. :roll:

Skrevet

Hm.. selv om den er 10 ganger bedre enn boka så vil den _fremdeles_ være elendig.. så tror jeg står over..

Kan selvfølgelig hende jeg kjeder meg ekstremt en kveld om noen år og kikker innimellom når den vises på tv3..

Skrevet

Det var ikke noen mellomting på alternativene, så jeg måtte stemme på ja. Jeg kommer nok helt sikkert til å se den på kino.

Skrevet

Gleder meg kjempe mye :hoppe: ! Har lest bøkene og har den første filmen både på dvd og vhs ;) Det blir så morsomt :ler: *Spendt* :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skal garantert se den på kino! Gleder meg veldig!

(Ikke det samme å se dvd gitt)

Skrevet

Hvordan tror dere filmen blir i forhold til boka?

Tror det går bra, eller, håper det i allefall.

I den første filmen ble det jo noen endringer, men de klarte likevel å holde på Bridget-"essensen", så det ble en god overgang mellom bok og film.

Skrevet

Jeg gleder meg, og skal garantert se den på kino!

Har sett den første både på kino og DVD. I mellomtiden har jeg lest bok nr. 2. Det er jo alltid spennende å se hvordan filmen blir når man har lest boka først. Jeg har en tendens til å bli skuffet, så jeg får håpe jeg ikke blir det denne gangen!

Skrevet

Ikkje for å avsløre identiteten min altså, men Renee Zellwegger er faktisk ste-tremenningen min! *skryte*

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg så Edge of Reason i sist uke, og ble ikke skuffet!

Gled dere jenter!!! :Hehe:

• 4 uker senere...
Skrevet

ADVARSEL : KAN VÆRE SPOILERE I FØLGENDE INNLEGG:

:oops: Var vel det produsentene tenkte da de laget dette makkverket av en film. Jeg kunne sikkert sagt noe om plotet, men først må det vel være et plot å kritisere.

Skuespillerprestasjonene var gode, men hva pokker hjelper det når historien er så svak, intetsigende, og kjedelig at etter en halvtime lengter man etter et glass vin og en røyk for å dempe smertene over denne pinelige fadesen. (Skjønner utrolig godt at Colin har satt foten ned med tanke på enda en Bridget film.)

Filmen er rett og slett en grå kopi av den første filmen, med mange gjentagelser av hva som var morsomt i den første filmen (Bridgets rompe foran kamera, drite seg ut i all offentlighet, kle seg som en tosk, etc.). De har overhodet ikke fått til å ta med seg stemningen fra boken inn i filmen, nei, dette var noe møkk!

Terningkast : 1

Skrevet

Synes filmen var grei underholdning jegm, og morsom både her og der. Men historien er temmelig tynn og sammenliknet med den første filmen, er denne ganske så stusselig...

Skrevet

Jeg kniste noen ganger, jeg gjorde det, men ellers er jeg fullstendig enig med Frigg.

Dette var å melke kuen til døde - og Bridget selv var ikke sjarmerende klønete lenger, hun var rett og slett stokk dum.

Skrevet

Nå er det veldig lenge siden jeg både leste boken og så den første filmen, så det kan jo ha med det å gjøre, husker ikke så nøye hvordan de var - men jeg syntes filmen var koselig jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...