AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hva er best? Har hatt playstation 1, 2 og 3 og vurderer nå å enten fortsette løpet og kjøpe playstation 4 eller å prøve noe helt nytt og kjøpe xbox. Jeg er ikke så flink til å se forskjell på slikt, så derfor spør jeg dere: Ville dere kjøpt playstation 4 eller xbox? Kom gjerne med begrunnelser! Anonymous poster hash: 9606c...721
Gjest Livmora Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Jeg har ikke stort greie på dette på dette, men jeg har inntrykk av x-box er på vei ut? Om dette er tilfelle der du bor også, så vil det jo være flere bekjente tilgjengelig å spille online med på ps.
Chanchan Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Konsoll generelt "er på vei ut", men playstation og xbox er ganske likestilt fortsatt, tror jeg. Jeg liker spillene til playstation bedre, se på en oversikt over eksklusive spill til hver av konsollene og bestem utifra det!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Konsoll generelt "er på vei ut", men playstation og xbox er ganske likestilt fortsatt, tror jeg. Jeg liker spillene til playstation bedre, se på en oversikt over eksklusive spill til hver av konsollene og bestem utifra det! Hva mener du med at konsoller er på vei ut? Hva er det som i så fall er på vei inn? Og har du ps4? Anonymous poster hash: 9606c...721
Chanchan Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Hva mener du med at konsoller er på vei ut? Hva er det som i så fall er på vei inn? Og har du ps4? Anonymous poster hash: 9606c...721 Konsoller er på vei ut, seriøse PC-oppsett er på vei inn. Jeg har ps3 og xbox 360, men gikk over til pc før den nye generasjonen kom.
Gjest Dude91 Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Hva er best? Har hatt playstation 1, 2 og 3 og vurderer nå å enten fortsette løpet og kjøpe playstation 4 eller å prøve noe helt nytt og kjøpe xbox. Jeg er ikke så flink til å se forskjell på slikt, så derfor spør jeg dere: Ville dere kjøpt playstation 4 eller xbox? Kom gjerne med begrunnelser! Anonymous poster hash: 9606c...721 Xbox One, simpelthen fordi den har legendespillere på FUT.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Tja, hipp som happ egentlig. Personlig mener jeg bare det er et selskap som kan lage skikkelige morsomme spill, og det er ikke Microsoft eller Sony ;-) Men har du likt PS så langt, ville jeg nok fortsatt med det. Du får tenke på hva slags eksklusive spill du ønsker å spille, og gå ut ifra det. Anonymous poster hash: 95ec8...e99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå