AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Er det noen som har tatt en sånn operasjon før? Hva gjør de og gjør det vondt? Sist jeg var å tømte så gjorde det sinnsykt vondt.. OG jeg er livredd for å ha vondt igjen. Nå er den betent, men jeg ble henvist forrige uke. Så det tar nok lang tid til opersjonen er der. Men jeg er så redd... Kan noen forklare hvordan dere opplevde det? Ang sykehus og om man kan dra hjem med engang de er ferdig. Hvordan er det etterpå? Anonymous poster hash: aedcd...61a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Ingen? Anonymous poster hash: aedcd...61a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Hva er operasjon av tvilling...? En tvilling er det folkelige ordet for sacralcyste. I praksis er dette et hulrom som dannes like overfor endetarmsåpningen. I perioder blir dette hulrommet fyllt med bakterier og en kraftig infeksjon. Å få tømt en betent sacralcyste er så vondt at store voksne menner ligger og skjelver i smerte. Jeg har hørt folk si at operasjonen er en bagatell i forhold til tømming og resing av cystene, utover dette vet jeg ikke noe. Anonymous poster hash: a60f3...8c4
FrittgåendeBurugle Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg opererte en sånn i hasteoperasjon for en del år tilbake. (den var blitt gigantisk og betent). Bedøvelsen var dritvond, men etter ca et halvt minutt, da den gikk over, var det helt fint. Smertene i ettertid var minimale. Dette var da lokalbedøvelse, og veldig betent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå