Gjest Margit Spat Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Til jul i fjor fikk jeg en stor form fra Le Creuset. Den heter Chicken roaster, og ser slik ut: https://www.kitchn.no/Default.aspx?Cat=96&Id=28112 Flott form, men det er sjelden jeg helsteker kylling. Er det noen som har denne formen, og som har noen gode tips til bruk? Jeg pleier for øvrig å steke stek direkte i ovnen.
Gjest incognita Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Jeg bruker denne til alt mulig. Fisk, kylling, gryteretter, fløtegratinerte poteter, pølsegrateng, fiskegrateng etc etc
Gjest Haaploes Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Bak brød i den! Det blir så sprøtt og godt :-)
melatonin Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Å sånn vil jeg og ha!! Kjempe flott å lage steik og slikt i den. Og bare det å varme opp rester og kutt gulerøtter, selleri, blomkål, kålerot, løk, og poteter, paprika(evt det du vil ha) hell over noen dl med grønnsaksbuljong legg torskefillet over og smør over litt pesto og sett i ovnen. (kan og bruke laks eller kyllingfillet)
Athene Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Lammeskank, svineknoker, gryteretter, potetretter, eltefrie brød, gratenger og mye, mye mer.... Mine Le Creuset gryter er i bruk nesten daglig.
Rotemor Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Å sånn vil jeg og ha!! Kjempe flott å lage steik og slikt i den. Og bare det å varme opp rester og kutt gulerøtter, selleri, blomkål, kålerot, løk, og poteter, paprika(evt det du vil ha) hell over noen dl med grønnsaksbuljong legg torskefillet over og smør over litt pesto og sett i ovnen. (kan og bruke laks eller kyllingfillet) Printscreen er tatt:) Namnam!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå