AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hvilken størrelse er optimalt med tanke på din orgasme som kvinne? Anonymous poster hash: 9eb31...d1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Det er ikke hvor stor den er som teller, men hvordan han bruker den. Kjemi, rytme og forspill avgjør orgasmene. (For meg)Anonymous poster hash: a9677...ded 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Det er ikke hvor stor den er som teller, men hvordan han bruker den. Kjemi, rytme og forspill avgjør orgasmene. (For meg)Anonymous poster hash: a9677...ded Men jo større jo lettere kommer du? Anonymous poster hash: 9eb31...d1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Hvilken størrelse er optimalt med tanke på din orgasme som kvinne?Anonymous poster hash: 9eb31...d1a Får ikke orgasme av kun penetrering. Så for orgasmen sin del er det fingre eller tunge det kommer ann på. Men jeg tenner på å se en stor kuk, og liker føle meg fyldt opp.Anonymous poster hash: aa444...0b0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Får ikke orgasme av kun penetrering. Så for orgasmen sin del er det fingre eller tunge det kommer ann på. Men jeg tenner på å se en stor kuk, og liker føle meg fyldt opp.Anonymous poster hash: aa444...0b0 Hva regner du som stor? Anonymous poster hash: 9eb31...d1a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Jeg tenker 20-25 cm er fint Er du en mann og et troll? Anonymous poster hash: 9eb31...d1a 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 18,65 cm lang, 13,21 cm i omkrets. Fornøyd ts? Anonymous poster hash: 902b0...0cb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 18,65 cm lang, 13,21 cm i omkrets. Fornøyd ts?Anonymous poster hash: 902b0...0cb Har du husket å målt den rett? Den kan jo være 17,9 hvis mannen har lagt på litt under måling:PAnonymous poster hash: 0d7b6...72e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Hva regner du som stor?Anonymous poster hash: 9eb31...d1a Tja, 18 cm lang og 14 cm omkrets er stort. Ville blitt happy med 16cm lang og 12 cm omkrets også. Men mindre enn det blir mindre spennende (og ikke fordi jeg er vidt i fitta, men fordi jeg tenner på det visuelle og kjenne at jeg blir fyldt)Anonymous poster hash: aa444...0b0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Tja, 18 cm lang og 14 cm omkrets er stort. Ville blitt happy med 16cm lang og 12 cm omkrets også. Men mindre enn det blir mindre spennende (og ikke fordi jeg er vidt i fitta, men fordi jeg tenner på det visuelle og kjenne at jeg blir fyldt)Anonymous poster hash: aa444...0b0 Så du kan bare ha sex med mindre enn halvparten av mennene du møter da? Statestikken kan man ikke gjøre noe med. Fakta er at det er veldig få som har 18 cm, HVIS man måler den rett og ikke blir løyet til angående størrelsen. Det vil si at ei jente må trekke fra minimum 2 cm på hva en gutt forteller ang størrelsen sin. Så da høres jo du helt normal. Altså du syns 14 cm er stort nok og 16 cm er stort. Dessuten så bunner alt over 16 cm hvis du har normal lengde på vagina. Er mere tykkelsen som får deg til å føle deg "fylt".Anonymous poster hash: 0d7b6...72e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Jeg får ikke orgasme av penetrering, så der må tungen på banen. For å nyte penetrering foretrekker jeg en liten og søt penis. Har aldri hatt behov for en stor. Anonymous poster hash: 1efde...9d1
Gjest Dude91 Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 Hva regner du som stor? Anonymous poster hash: 9eb31...d1a Hundretusen
Gjest HeiHade Skrevet 11. november 2014 #14 Skrevet 11. november 2014 Har ikke peiling. Har aldri visst tallet på noen jeg har hatt sex med og har heller aldri hatt noen interesse av å finne det ut. Kan ikke skjønne at dette er normalt å vite heller. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #15 Skrevet 11. november 2014 Har ikke peiling. Har aldri visst tallet på noen jeg har hatt sex med og har heller aldri hatt noen interesse av å finne det ut. Kan ikke skjønne at dette er normalt å vite heller. Du kan trøste deg med at dette kun er forbeholdt de som enda ikke har passert videregående. Har hatt sex med tosifret antall jenter, men har aldri verken blitt spurt eller følt behovet for å skryte av størrelsen min. Har heller aldri kjent noe behov for å spørre hvor dyp ei jente er osv. Dette blir jo bare for dumt. Er jo ingen som vet forskjell på 14 cm eller 16 cm osv. Da har man iallefall feil fokus.Anonymous poster hash: 0d7b6...72e 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #16 Skrevet 11. november 2014 Så du kan bare ha sex med mindre enn halvparten av mennene du møter da? Statestikken kan man ikke gjøre noe med. Fakta er at det er veldig få som har 18 cm, HVIS man måler den rett og ikke blir løyet til angående størrelsen. Det vil si at ei jente må trekke fra minimum 2 cm på hva en gutt forteller ang størrelsen sin. Så da høres jo du helt normal. Altså du syns 14 cm er stort nok og 16 cm er stort. Dessuten så bunner alt over 16 cm hvis du har normal lengde på vagina. Er mere tykkelsen som får deg til å føle deg "fylt".Anonymous poster hash: 0d7b6...72e Haha, 14 cm lang er ikke stort, uansett hvordan du vrir og vender på det. Og jeg har ikke et sted skrevet at jeg kun har sex med store, men det er hva jeg tenner på. Og ja tykkelsen teller selvsagt. Har målt pikker selv, og ja jeg vet hvordan man måler korrekt. Har hatt en som var 18 lang og ja den bunnet meg i visse stillinger og det er ikke så godt, i andre stillinger kunne han peise på og det var digg. Kommer litt ann på når i mnd man har sex i fht til syklus også om hvor fort det kan gjøre vondt. Og dette med statistikken, dere må huske på at ikke hver eneste mann i hele norge har blitt målt, det finnes faktisk en del menn med kuk over 14 cm og dere som har mindre enn det må la oss jenter tenne på større hvis det er det vi tenner på, uten å gå crazy. Det finnes små og det finnes store, og det finnes jenter som liker små og det finnes jenter som liker store. La nå oss som liker store og puler store uten å bli kjefta huden full da. Jeezez!!Anonymous poster hash: aa444...0b0 1
Neutral90 Skrevet 11. november 2014 #17 Skrevet 11. november 2014 Det å argumentere med at "14-16 cm er ikke stort uansett" blir littt feil, da jenter også er forskjellige størrelser. Alt over ca 15 cm (skriver ca fordi det aldri engang har slått meg inn å måle) blir faktisk for stort for meg. Større en det og det gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #18 Skrevet 11. november 2014 Haha, 14 cm lang er ikke stort, uansett hvordan du vrir og vender på det. Og jeg har ikke et sted skrevet at jeg kun har sex med store, men det er hva jeg tenner på. Og ja tykkelsen teller selvsagt. Har målt pikker selv, og ja jeg vet hvordan man måler korrekt. Har hatt en som var 18 lang og ja den bunnet meg i visse stillinger og det er ikke så godt, i andre stillinger kunne han peise på og det var digg. Kommer litt ann på når i mnd man har sex i fht til syklus også om hvor fort det kan gjøre vondt. Og dette med statistikken, dere må huske på at ikke hver eneste mann i hele norge har blitt målt, det finnes faktisk en del menn med kuk over 14 cm og dere som har mindre enn det må la oss jenter tenne på større hvis det er det vi tenner på, uten å gå crazy. Det finnes små og det finnes store, og det finnes jenter som liker små og det finnes jenter som liker store. La nå oss som liker store og puler store uten å bli kjefta huden full da. Jeezez!!Anonymous poster hash: aa444...0b0 Fra 14 til 18 cm er det 4 cm. Hvis du påstår at 18 cm er veldig stort og 14 cm lite, så har du en merkelig sammensatt vagina. Har 18 cm selv og har aldri kunnet peise inn hele kuken i ei jente, og de fleste tipper den er over 20 cm. Så derfor sier jeg at de aller fleste jenter overvurderer størrelsen. Er gjort flere studier på dette hvis du bruker google. Ei jente har aldri spurt om å måle den. De syns den er stor, og har ikke peiling på den eksakte størrelsen. Har målt den selv da jeg var yngre pga av nyskjerrighet.Anonymous poster hash: 0d7b6...72e 2
Gjest Nosoul Skrevet 11. november 2014 #19 Skrevet 11. november 2014 Det er ikke størrelsen det kommer an på i mine tillfeller. Det er hva som sitter i "huet" på mannen jeg har i senga 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #20 Skrevet 11. november 2014 Det er ikke størrelsen det kommer an på i mine tillfeller. Det er hva som sitter i "huet" på mannen jeg har i senga Hehe ja du sier noe der.Anonymous poster hash: 0d7b6...72e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå