Gå til innhold

Ting menn gjør som irriterer kvinner.


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være interessant for den kvinnelige delen av Kg's brukere (siden dette nettstedet jo skryter på seg å være en "guide for kvinner") å ha en tråd der man kunne fortelle sine medsøstre hva menn gjør, som irriterer kvinner.

(Det kunne jo også være til hjelp og støtte for menn, som lurer på hva de kan gjøre for å ikke irritere kvinner.)

Jeg håper fler vil bidra :)

Jeg kan ta på meg å begynne. :closedeyes:

Ting menn gjør som irriterer kvinner:

Å lyve

Å være ærlige om absolutt alt, uten å pynte på det

Være ordknappe og tause

Snakke høyt og mye

Ikke vise følelser

Være sensitiv og vise masse følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo ting som er irriterende uavhengig av hvilket kjønn det er snakk om.



Anonymous poster hash: e07bd...552
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel meningen at tråden skulle være humoristisk med de motsigende punktene.

Dessverre er disse egenskapene like irriterende hos begge kjønn så den faila.



Anonymous poster hash: 15ecf...27d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor forskjell mellom menn og kvinner er at kvinner "er følelser" mens menn "er rasjonelle". Der kan det jo fort bli kluss når vi damer vil fortelle om et problem, kun for å få forståelse, mens han da begynner å gi tips og råd. Da føler vi oss ikke hørt eller forstått. DET kan være irriterende :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor forskjell mellom menn og kvinner er at kvinner "er følelser" mens menn "er rasjonelle". Der kan det jo fort bli kluss når vi damer vil fortelle om et problem, kun for å få forståelse, mens han da begynner å gi tips og råd. Da føler vi oss ikke hørt eller forstått. DET kan være irriterende :P

Da så. Jeg vil heller ha rasjonelle råd. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det kunne være interessant for den kvinnelige delen av Kg's brukere (siden dette nettstedet jo skryter på seg å være en "guide for kvinner") å ha en tråd der man kunne fortelle sine medsøstre hva menn gjør, som irriterer kvinner.

(Det kunne jo også være til hjelp og støtte for menn, som lurer på hva de kan gjøre for å ikke irritere kvinner.)

Jeg håper fler vil bidra :)

Jeg kan ta på meg å begynne. :closedeyes:

Ting menn gjør som irriterer kvinner:

Å lyve

Å være ærlige om absolutt alt, uten å pynte på det

Være ordknappe og tause

Snakke høyt og mye

Ikke vise følelser

Være sensitiv og vise masse følelser

I see what you did there :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor forskjell mellom menn og kvinner er at kvinner "er følelser" mens menn "er rasjonelle". Der kan det jo fort bli kluss når vi damer vil fortelle om et problem, kun for å få forståelse, mens han da begynner å gi tips og råd. Da føler vi oss ikke hørt eller forstått. DET kan være irriterende :P

Dette!! Hvorfor har ingen fortalt meg dette før? Derfor hun blir irritert når jeg prøver å fortelle henne hva hun skal gjøre....

This changes everything

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette!! Hvorfor har ingen fortalt meg dette før? Derfor hun blir irritert når jeg prøver å fortelle henne hva hun skal gjøre....

This changes everything

Når damen din forteller om den vanskelige/Stressende/kjipe dagen, eller om den teite venninnen/kollegaen. Så ikke gi råd om hva hun burde gjøre eller tenke om den situasjonen. Hun kommer til å sette mye mer pris på at du ser på henne når hun snakker, og at du bare lytter, uten å komme med råd. Mest sansynlig trenger hun bare å få det ut, og vil føle seg bedre etterpå :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som kan absolutt alt, men alikevel ikke er til noen hjelp.

Menn som sitter i sofaen og informerer om hvordan man støvsuger "riktig".

Menn som tror de kan få hvemsomhelst til sengs, selv om de er 30 kg overvektige, skallede, ingen jobb og dårlig hygiene. "Prøv da vel!" tenker jeg.

Menn som prater hull i hodet på deg om følelsene sine, samtidig som de klager på at kvinner er så sensitive.

Menn som overdriver og skryter av sine egne ferdigheter, men nekter å bevise de.

Oooooh mye innestengt irritasjon you say? :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tar for mye plass på offentlig transport, skræver med beina.

- Stirrer.

- Offentlig trakassering.

- Spør om "kan jeg se på?" når jeg presenterer kjæresten.

- Slutter å snakke med meg og invitere meg med på ting når jeg kommer ut av skapet til dem.

- Har et kjempeskjørt ego som ikke takler at de blir motbevist eller taper diskusjoner.

- Har liten fantasi.

- Har dårlig smak, spesielt når det kommer til klær og farger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ting som er irriterende uavhengig av hvilket kjønn det er snakk om.

Anonymous poster hash: e07bd...552

Jo, men nå var spørsmålet ting menn gjør som irriterer kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tar for mye plass på offentlig transport, skræver med beina.

- Stirrer.

- Offentlig trakassering.

- Spør om "kan jeg se på?" når jeg presenterer kjæresten.

- Slutter å snakke med meg og invitere meg med på ting når jeg kommer ut av skapet til dem.

- Har et kjempeskjørt ego som ikke takler at de blir motbevist eller taper diskusjoner.

- Har liten fantasi.

- Har dårlig smak, spesielt når det kommer til klær og farger.

Akkurat det kan jeg skjønne at er jævlig irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel meningen at tråden skulle være humoristisk med de motsigende punktene.

Dessverre er disse egenskapene like irriterende hos begge kjønn så den faila.

Anonymous poster hash: 15ecf...27d

Nei... :sjenert:

Det var basert på min egen erfaring med når damer blir irriterte og sure...

Jeg noterer fortløpende her, jeg nå, hva som er lurt å huske.

Feks. "Ikke forsøk å gi råd om å fikse ting, når hun snakker om den teite damen i resepsjonen der hun jobber, som alltid sier sarkastiske ting."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

En stor forskjell mellom menn og kvinner er at kvinner "er følelser" mens menn "er rasjonelle". Der kan det jo fort bli kluss når vi damer vil fortelle om et problem, kun for å få forståelse, mens han da begynner å gi tips og råd. Da føler vi oss ikke hørt eller forstått. DET kan være irriterende :P

Men hva med de problemene som går opp igjen og opp igjen og som ville vært så enkle å løse? Og for å være helt ærlig så ser de fleste av disse problemene ut til å være det.

Prøvde å øve meg litt i følgende eksempel da jeg har en veldig stor trang til å løse problemene til folk som klager over dem i mitt nærver.

Hun(student):-"Jeg kommer ikke på hva jeg skal skrive på denne fremføringen om psykolog. Forstår ikke stoffet"

Han(Som har master i psykolig):-"Åh, stakkars deg. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det må være så trist og leit. Det er hardt liv. Jeg husker den gangen jeg ikke fikk til en fremføring. Da var jeg skikkelig deprimert."*Gir klem*. "Det å jobbe en hel dag uten å få til noe er kjipt altså"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det veldig irriterende å finne alle sokkene til samboeren min under sofaen, eller i sprekken i sofaen for den saks skyld, HELE tiden. Vil man ikke ha på seg sokker, så er skittentøyskurven et fint sted :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-ikkje sparke av seg snøen ute, men lar det bli ein diger dam midt i gongen. Og om han gidder å tørke opp, etter å ha trakka i det ørten gongar, bruker han eit nytt, kvitt handklede.

-Sette skoa midt i yttergongen, så eg snubler når eg skal inn på badet

-Istadenfor å legge skittentøyet i korga, så legger han det oppå eller rett ved sida av, på golvet

-Våte handklede blir lagt på golvet som ein klump, istadenfor å bli hengt opp.

-Ikkje svarer når han blir spurt om noko, sjølv om det er eit ja/nei spørsmål.

-Legge alle klær på golvet, overalt.

Som de sikkert skjønner, så gjeld dette sambuaren min, og han veit godt om det.

Men av erfaring så er ikkje han den einaste akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenåringsgutter/unge menn gjør som irriterer meg og sikkert mange andre:

- Kommentere at kvinner er dårlige sjåfører, uansett.
- Tar ikke ned dosetet etter seg.

- Gamer mye og klager over dårlige resultater på eksamen/jobb/livet.

- Svarer ikke når de blir spurt om noe.

- Klager over damehår på badet, men griser som faen selv ellers overalt.

- Når de spiser mye drittmat og bryr seg ikke om hva de får i seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Setter skoene fra seg rett foran inngangsdøren; stakkars den som kommer etter bærende på handleposer

- Tar julegavehandelen på Rema

- Tørker av fettete potetgullfingre på godstolen

- Går rundt i bare trusa

- "Den kaken er til foreldrene dine kommer på besøk i morgen". Hører bare "kake". Denne ender som regel i tårer.

- Tror "takk" er synonymt med "sex"

- Mener kjøkkenspray og tørkerull er det samme som langkost, golvklut og varmt grønnsåpevann

- Fiskeboller skal visst kunne få munnen til å ta fyr.

- Snorker. Uten unntak.

- Skrur av motoren mens radioen står på bånn pine. Mer effektivt om morgenen enn kaffe, det skal sies.

- Oppvasken? Hva er det?

- "Klesvasken"? Er det det samme som "fotballkampen"?

- Lar bikkja sove i senga

Og alle de andre hundre millioner tingene mannfolk gjør som de ikke skjønner sjøl som kan drive hvem some helst til vanvidd. Jeg tror at den virkelige utfordringen med å dele livet sitt med en mann er å kunne la enkelte ting fare og ikke bli hysterisk dersom han ikke skjønner dette med fingeravtrykk på skapdørene og pynteputer i sofaen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...