Amorin Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Den siste tiden har jeg fått vondt når jeg skal bruke dildo. Dette skjedde plutselig. Det er vondt helt innerst så jeg lurer på om den støter borti noe som ikke skal være der? Kreft? Når jeg er ferdig får jeg skikkelige mens-lignende smerter. Hva i all verden kan dette være da?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Lite sansynlig at det er kreft.. Jeg tipper det er livmortappen du treffer. Anonymous poster hash: dbffe...5fd
Gjest Bud Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Hehe prøv fyrstikker istedet? Svovel i kjønnsorganet er ikke smart.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Uken før jeg får mensen skal det mindre til for å "bunne" meg, og det gjør vondt. Og om jeg får orgasme rett før eller når jeg har mensen, kan det gjøre smertene verre. Anonymous poster hash: acd39...6d5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Synes alltid det er vondt med dildo. Bruker det ikke.. Bedre med pikk! Anonymous poster hash: 7c84a...989
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Hvor stor er den dildoen? Høres ut som den kanskje er for stor, og at den treffer livmortappen. Kan også være endemeteriose..Anonymous poster hash: 3506e...026 1
Amorin Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2014 Hvor stor er den dildoen? Høres ut som den kanskje er for stor, og at den treffer livmortappen. Kan også være endemeteriose..Anonymous poster hash: 3506e...026 ja, jeg har lurt på om det kanskje kunne være endometriose. dildoen har jeg hatt leeenge og dette skjedde plutselig. det er det som bekymrer meg.Den er perfekt str for meg så det har ingenting med størrelse å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå