AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Er bare atten år og snakker allerede fire språk flytende utenom engelsk. Hittil snakker jeg norsk, engelsk, swahili og arabisk. Har dere tips til språk jeg kan lære? Tenkte først fransk, men på den andre siden frister mandarin også.Anonymous poster hash: dc955...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 10. november 2014 #2 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har lyst å lære meg tysk og koreansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har også et sterk ønske om å lære meg mandarin. Go for it! Anonymous poster hash: 3db84...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #4 Del Skrevet 11. november 2014 Mandarin kommer nok til å bli mye brukt i fremtiden. Du bør også se om du kan få tatt noen eksamener eller noe i de språkene du allerede kan. Flotters på CV'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Del Skrevet 11. november 2014 Mandarin kommer nok til å bli mye brukt i fremtiden. Du bør også se om du kan få tatt noen eksamener eller noe i de språkene du allerede kan. Flotters på CV'n! Har tatt eksamen i alle og fikk toppkarakte i alle utenom engelsk der jeg fikk en 3. Får vel satse på å lærer mandarin flytende inne 3-4 år. Noe tips til bøker man kan lære av ? Anonymous poster hash: dc955...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #6 Del Skrevet 11. november 2014 Har tatt eksamen i alle og fikk toppkarakte i alle utenom engelsk der jeg fikk en 3. Får vel satse på å lærer mandarin flytende inne 3-4 år. Noe tips til bøker man kan lære av ?Anonymous poster hash: dc955...efb Nei, dessverre. Men du sier at utenom engelsk snakker du fire språk flytende, hva er det fjerde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Del Skrevet 11. november 2014 Nei, dessverre. Men du sier at utenom engelsk snakker du fire språk flytende, hva er det fjerde? Åja, glemte å nevne det. Det er spansk. Jeg bodde både i Spania og Qatar i ung alder og lærte språkene. Eller jeg kan snakke engelsk, men ikke like bra som de andre språkene jeg kan.Anonymous poster hash: dc955...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #8 Del Skrevet 11. november 2014 Åja, glemte å nevne det. Det er spansk. Jeg bodde både i Spania og Qatar i ung alder og lærte språkene. Eller jeg kan snakke engelsk, men ikke like bra som de andre språkene jeg kan.Anonymous poster hash: dc955...efb Tenkte meg du var på flyttefot som barn, barnehjernen er helt unik på å lære språk. Håper du finner en yrkesetning hvor du kan bruke språkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Del Skrevet 11. november 2014 Tenkte meg du var på flyttefot som barn, barnehjernen er helt unik på å lære språk. Håper du finner en yrkesetning hvor du kan bruke språkene. Skulle ønske vi reiste til flere land, men kan ikke klage. Studerer ingeniør, så jeg håper jeg får bruk for språkeneAnonymous poster hash: dc955...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #10 Del Skrevet 11. november 2014 Skulle ønske vi reiste til flere land, men kan ikke klage. Studerer ingeniør, så jeg håper jeg får bruk for språkeneAnonymous poster hash: dc955...efb Enda du bare er atten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 11. november 2014 #11 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Tysk eller fransk Mandarin må da være veldig vanskelig :O Endret 11. november 2014 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Del Skrevet 11. november 2014 Enda du bare er atten? TS må være høstbarn Anonymous poster hash: 476ec...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 11. november 2014 #13 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg Samisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #14 Del Skrevet 11. november 2014 TS må være høstbarn Anonymous poster hash: 476ec...1d4 Og et år tidligere ute. Skolen begynner ofte tidligere i andre land. Må være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #15 Del Skrevet 11. november 2014 Og et år tidligere ute. Skolen begynner ofte tidligere i andre land. Må være det Befinner meg i Norge nå, nærmere sagt Trondheim. Anonymous poster hash: dc955...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. november 2014 #16 Del Skrevet 11. november 2014 Befinner meg i Norge nå, nærmere sagt Trondheim.Anonymous poster hash: dc955...efb Men tenkte det var sånn du kunne gå på høyere utdanning som 18-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. november 2014 #17 Del Skrevet 11. november 2014 https://www.duolingo.com Denne er bra om du vil læra eit av dei språka dei har der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #18 Del Skrevet 11. november 2014 Ville gått for mandarin kinesisk! Det er et veldig vakkert språk, og er det mest talte språket i verden. Anonymous poster hash: dddd1...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #19 Del Skrevet 11. november 2014 Ville gått for mandarin kinesisk! Det er et veldig vakkert språk, og er det mest talte språket i verden.Anonymous poster hash: dddd1...fe5 Jeg tenker å gå for det. Det blir mest sannsynlig det siste språket jeg lærer hvis jeg ikke reiser til utlandet. Et minus er at jeg forstår hva andre snakker. Ikke alltid det er artig å høre om deres privatliv/samliv.Anonymous poster hash: dc955...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2014 #20 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg Samisk Hvis du melder deg på språkkurs i nord-samisk (tror jeg det var) så dekker staten kursutgiftene. Men man skal jo ha tid og anledning til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå