AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Er det noen av dere som har eller har hatt det? Jeg er veldig sikker på at jeg har det. Gruer meg til å få bekreftet dette av legen. Hva slags plager hadde dere? Anonymous poster hash: 31dfe...da8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Er det noen av dere som har eller har hatt det? Jeg er veldig sikker på at jeg har det. Gruer meg til å få bekreftet dette av legen. Hva slags plager hadde dere? Anonymous poster hash: 31dfe...da8 Jeg trodde også jeg hadde det! Kan kjenne tuppen av livmorhalsen stikke ut av skjedeåpningen. Noen ganger føles det som en tampong som er på vei ut. Noen ganger kjennes det når jeg står eller sitter. Ubehagelig. Noen ganger er det vondt ved samleie. Litt urinlekkasje i blant. 😟 MEN - gynekologen sier at det ikke er selve livmoren som har falt ned/kollapset, men bare selve livmorhalsen. Kan opereres - men gynekologen sa at jeg kan få mer plager enn nå pga arrdannelse og komplikasjoner. I mitt tilfelle kan det også opereres enkelt ved at tuppen skjæres av, slik at den ikke stikker ut..😲😲😲 Eeh.. nei takk!!! Hvis det kun er ubehagelig foreløpig, og jeg kan forebygge ved knipeøvelser og vektnedgang, så prøver jeg det først! 😉Anonymous poster hash: afb3a...aa0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Jeg trodde også jeg hadde det! Kan kjenne tuppen av livmorhalsen stikke ut av skjedeåpningen. Noen ganger føles det som en tampong som er på vei ut. Noen ganger kjennes det når jeg står eller sitter. Ubehagelig. Noen ganger er det vondt ved samleie. Litt urinlekkasje i blant. MEN - gynekologen sier at det ikke er selve livmoren som har falt ned/kollapset, men bare selve livmorhalsen. Kan opereres - men gynekologen sa at jeg kan få mer plager enn nå pga arrdannelse og komplikasjoner. I mitt tilfelle kan det også opereres enkelt ved at tuppen skjæres av, slik at den ikke stikker ut.. Eeh.. nei takk!!! Hvis det kun er ubehagelig foreløpig, og jeg kan forebygge ved knipeøvelser og vektnedgang, så prøver jeg det først! Anonymous poster hash: afb3a...aa0 Men klarer du å gå med den sånn for resten av livet da? kan den ikke dette mer ut etterhvert? Jeg syntes hvertfall det er alt for ubehagelig til at jeg klarer å gå sånn. Det presser skikkelig ned hele tiden. Anonymous poster hash: 31dfe...da8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Da har jeg fått vært hos legen. Livmoren var heldigvis på plass. Men jeg hadde fremfall i skjedeveggen! Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 31dfe...da8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå