Gå til innhold

Drittsekk dagen etter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har de siste månedene ligget en del med en fyr flere helger, uten at det er eller kommer til å bli seriøst. På kvelden og natten er han sinnsykt hyggelig, romantisk og morsom, men etter vi har hatt sex blir han helt stille, gidder ikke se på meg en gang og kommer seg ut med en gang. Han kontakter meg gang på gang så tenker ikke akuratt at han angrer, men det skal sies at vi ikke alltid har sååå bra sex. Er ikke det at jeg vil ha noe mer ut av det, men hadde vært fint om han kunne behandlet mit litt bedre etterpå, så det ikke ble så dårlig stemning, og om han kanskje ville kjørt på med runde to en gang i blandt. Har ikke så lyst til å ta det opp siden vi ikke kjenner hverandre så godt(hehe), men har dere noen gode tips til hvordan jeg kan få han til å oppføre seg bedre etter sex?

Anonymous poster hash: 8a39f...9f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har de siste månedene ligget en del med en fyr flere helger, uten at det er eller kommer til å bli seriøst. På kvelden og natten er han sinnsykt hyggelig, romantisk og morsom, men etter vi har hatt sex blir han helt stille, gidder ikke se på meg en gang og kommer seg ut med en gang. Han kontakter meg gang på gang så tenker ikke akuratt at han angrer, men det skal sies at vi ikke alltid har sååå bra sex. Er ikke det at jeg vil ha noe mer ut av det, men hadde vært fint om han kunne behandlet mit litt bedre etterpå, så det ikke ble så dårlig stemning, og om han kanskje ville kjørt på med runde to en gang i blandt. Har ikke så lyst til å ta det opp siden vi ikke kjenner hverandre så godt(hehe), men har dere noen gode tips til hvordan jeg kan få han til å oppføre seg bedre etter sex?

Anonymous poster hash: e11a7...927

Skrevet

Enten finner du en snillere mann, eller så holder du ut med hans dårlige sider.

Du har gått med på et pulevenn-forhold, "blame the game, not the player".

Anonymous poster hash: e11a7...927

Skrevet

har du indikert at du vil ha runde to? Jeg pleier bare å legge meg inntil min FF, så spooner vi til vi sovner. Og når jeg er keen på runde to gnur jeg rompa inntil han så han skjønner hintet ;)

Anonymous poster hash: 66c84...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...