Gå til innhold

Raskt forelsket eller langsomt forelsket?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir fort, sjeldent, og veldig forelsket.

Jeg merker det ved første møtet om dette er noe for meg, sjeldent jeg møter den type mann.

Har bare vært det èn gang før, og det er med kjæresten.

Endret av Mango
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Derfor blir jeg også forskrekkelig følsom og skrekkelig trist og litt sint, når de feks svikter, lyver eller bedrar meg.

Kanskje mer enn litt sint hvis de er løgnaktige og utro.

Jeg er av den typen som er glad i dem likevel.

Hvis en eks ringer og spør om noe hjelp, eller noe har gått galt, eller de er syk eller noe, så drar jeg for å hjelpe. Husker en gang her som en eks ble kastet ut av sin nye flamme. Hun ringte meg i fylla fra leiligheten deres og grein.

Herr Tøytigern reiste til leiligheten, pakka klærne hennes i en bag mens hun hulket på sofaen og puttet henne i bilen min og kjørte henne hjem til meg. Selv om hun haaatet meg i edru tilstand...

Hun trengte jo help...

En annen eks, som hadde en sønn på fire år ringte meg og var fortvilt pga hun hadde ingen penger.

Herr Tøytigern dro og hentet henne, kjørte til Kiwi og puttet alt hun ville ha i en trillevogn, betalte og kjørte henne hjem.

Gutten måtte jo ha mat...

Sånn er jeg, altså.

Tett som en stokk i huet.

Sukk. :roll:

Edit: Jeg burte jo gitt dem fingern, begge to. Men, neeeiida... :kari:

Ikkje tett i det heile tatt! Her viser du sider av deg som gjer deg til eit fantastisk menneske! Vart rørt når eg las om gutungen og mora du hjalp!!

Du er ein flott person og eit medmenneske!!

Gjest HowardRoark
Skrevet

Koselig skrevet.

Og hva tenker du å gjøre nå da?

Anonymous poster hash: 26e1a...45e

Har ikke bestemt meg. Hun har kjæreste, så jeg er usikker på hva jeg gjør med saken. Kanskje prøve å ligge med noen andre og se hva som skjer.

:)

Skrevet

Har ikke bestemt meg. Hun har kjæreste, så jeg er usikker på hva jeg gjør med saken. Kanskje prøve å ligge med noen andre og se hva som skjer.

Åja. Ja hvis du føler for å gjøre det så synes jeg du burde det. :)

Du sa tidligere at du forbannet deg over at du likte en annen på et tidspunkt og det synes jeg bare høres ut som tull egentlig. Man gjør som man gjør fordi man har lyst til det der og da og da er det ikke vits å angre på det i ettertid. Det hjelper ikke deg og det hjelper ikke henne heller. Det kan derimot være hyggelig for henne og andre hvis du er lykkelig og gjør som du vil.

Men nå vet jeg ikke hvordan du er som person da. Er du av typen som kan vente på en du har avvist skal prøve å ta kontakt med deg igjen?

Gjest HowardRoark
Skrevet

Åja. Ja hvis du føler for å gjøre det så synes jeg du burde det. :)

Prøve meg på henne eller ligge med andre?

Vurderer begge deler.

Du sa tidligere at du forbannet deg over at du likte en annen på et tidspunkt og det synes jeg bare høres ut som tull egentlig.

Kanskje, men poenget var at jeg var forelsket i noen jeg ikke burde være forelsket i på det tidspunktet.

Er du av typen som kan vente på en du har avvist skal prøve å ta kontakt med deg igjen?

Egentlig ikke. Hvorfor lurer du på det?

Skrevet

Prøve meg på henne eller ligge med andre?

Vurderer begge deler.

Spør du? Du må jo gjøre som du vil.

Kanskje, men poenget var at jeg var forelsket i noen jeg ikke burde være forelsket i på det tidspunktet.

Okei. Ja, det er ofte veldig enkelt å se tilbake på ting og se hvordan hvem og hva burde ha vært. I slike situasjoner, for min del, er den verste følelsen når jeg føler jeg burde ha forstått hva enn lenge før jeg egentlig gjorde det. Tid er dyrbart men som alt annet dyrbart så kan den kastes bort også.

Egentlig ikke. Hvorfor lurer du på det?

Aner ikke, var et spørsmål jeg kom til å tenke på bare. Var i en lignende situasjon en gang og har tenk på hvor fristende en sånn illusjon kan være, men på en annen side, hvis en virkelig føler seg så selvgod og bedre enn den andre og så åpenbart ser på seg selv som den største settler'en i historien, så er det vel kanskje best å bare la være å vente og gå videre heller, for den andres del.

Enig?

Skrevet

Jeg kan bli fort forelska dersom jeg treffer en som viser interesse for meg og. Har en tendens til å bli sjarmert av menn som egentlig ikke er helt min type, bare fordi jeg liker oppmerksomheten :(

Anonymous poster hash: c7639...060

Åå, sånn er jeg også. :( Sliter med å skille mellom de følelsene, litt forelsket eller bare sjarmert..

Anonymous poster hash: 098bf...261

Gjest HowardRoark
Skrevet

Aner ikke, var et spørsmål jeg kom til å tenke på bare. Var i en lignende situasjon en gang og har tenk på hvor fristende en sånn illusjon kan være, men på en annen side, hvis en virkelig føler seg så selvgod og bedre enn den andre og så åpenbart ser på seg selv som den største settler'en i historien, så er det vel kanskje best å bare la være å vente og gå videre heller, for den andres del.

Enig?

Vet ikke. Du skriver litt rart. :)

For min del er det ikke noe med å være selvgod eller bedre enn noen. Folk er ulike. Det er alt.

Men om jeg har 'avvist' noen, så regner jeg ikke med å høre fra de igjen, nei. I så fall hadde jeg selv tatt kontakt. Og det har jeg gjort mer enn en gang. Minst to ganger har jeg avvist jenter jeg egentlig likte veldig godt, men ingen av de ville ha noe med meg å gjøre når jeg tok kontakt igjen.

Følte ikke at jeg var slem med de heller. Sa jeg likte de veldig godt, men at jeg ikke var interessert i et forhold på det tidspunktet.

Skrevet

Vet ikke. Du skriver litt rart. :)

For min del er det ikke noe med å være selvgod eller bedre enn noen. Folk er ulike. Det er alt.

Men om jeg har 'avvist' noen, så regner jeg ikke med å høre fra de igjen, nei. I så fall hadde jeg selv tatt kontakt. Og det har jeg gjort mer enn en gang. Minst to ganger har jeg avvist jenter jeg egentlig likte veldig godt, men ingen av de ville ha noe med meg å gjøre når jeg tok kontakt igjen.

Følte ikke at jeg var slem med de heller. Sa jeg likte de veldig godt, men at jeg ikke var interessert i et forhold på det tidspunktet.

Litt rart, eller uforståelig? :)

Du misforsto poenget mitt litt, det å være selvgod verken har sjeldent noe med timing og riktige tidspunkter å gjøre. Dessuten gjaldt det ikke deg nødvendigvis heller, du sa jo at du egentlig ikke var typen til å vente på noen du har avvist. Men nå ble visst dette en Q&A og det var ikke meningen, ikke har jeg flere spørsmål heller.

Skrevet

Minus "verken", som jeg glemte å fjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...