Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da mener jeg alt fra en suss, en hånd rundt seg til samleie.

Hvor mye nærhet blir det i løpet av en dag?

hvor lenge har dere vært ilag?

Hvor gammel er barnet/barna?

Her er det et par suss daglig, samt en kjappis uten noe form for kos etterpå et par ganger i uken. Skjønner ikke hvordan han kan ha behov for så lite nærhet:( Vi har vært ilag i nesten fem år. Barn på 5 måneder. Hva er det som er vanlig?

Anonymous poster hash: 445a4...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i åtte år og har en gutt på fire år. Venter nå barn nummer to.

Vi kysser, koser og tar på hverandre "hele tiden", føler jeg. Stryker hverandre over ryggen i forbifarten, gir hverandre et kyss mens vi lager middag, holder rundt hverandre i sofaen etter at barnet vårt har lagt seg om kvelden, og koser alltid i sengen før vi sovner. Sex har vi kanskje gjennomsnittlig 5-6 ganger i uka. Noen ganger en rask runde, andre ganger bruker vi lenger tid.

Jeg tror trikset er å bare aldri gi slipp på den fysiske nærheten man har i starten av forholdet. Bare hold det ved like, hver dag. Kos og nærhet avler mer kos og nærhet, er min erfaring. Samme med sexlyst - jo mer sex man har, jo mer får man lyst på. Men så er kanskje vi litt rare da, vi har nemlig aldri opplevd at kos og sex er noe som krever masse energi og er vanskelig å få til i en travel hverdag. Vi føler det omvendt - nemlig at kos og sex GIR energi, glød og godfølelse i hverdagen.

Anonymous poster hash: 4e7e8...f9f
  • Liker 2
Skrevet

Det varierer litt på hvor trøtt/ sliten vi er etter lange dager med jobb, husarbeid og leksehjelp. Men vi kysser hver dag- mange ganger, klemmer og koser også mye iløpet av dagen. Har sex 3-6 dager i uken. Sovner stort sett tett inntil hverandre. Vi er begge veldig glad i kos.

Ungene er 7-12 år og vi har vert sammen i 3 år.

Anonymous poster hash: 5ac68...6b6

Skrevet

Alt for lite.... Ofte blir det med et kyss idet vi kommer hjem, med mindre jeg koser med han....

Anonymous poster hash: ec0f2...71d

Skrevet

Vært sammen i 3 år forresten. Ingen barn. Er 23 og 28

Anonymous poster hash: ec0f2...71d

Skrevet

Vi er litt der at jeg tenker "når er det vi ikke gjør det?", det har blitt til en vane, så det tenker jeg ikke så mye over :) Har ikke så mye sex, men han gir meg så mye ellers, at jeg ikke lenger har dette behovet med å knulle meg til bedre selvtillit!

Skrevet

Har sex 2-3 ganger i måneden og ellers er vi begge "ensomme ulver" som trives best med egne gjøremål på kveldstid. Men koser oss i hverandres selskap med barna i helgene og i ferier osv. Sier hver dag at vi elsker hverandre og kaller hverandre for elskling. Har et vennepar hvor hun har behov for omtrent å sitte oppå ham i sofaen hele kvelden, mens han heller vil slappe av litt alene og nettsurfe eller game. Høres slitsomt ut når man har så ulike behov for nærhet. Vi har barn på 1 og 3 år.

Anonymous poster hash: f0089...f2e
Skrevet

Kysser og kliner hver dag, flere ganger. Koser og tafser - enten det er midt i middagslaging eller fjøsstell. Ofte en eller annen form for sex, går veldig i rykk og napp, men det er fordi jeg har MS og periodvis dårlige dager. Men vil si ca 2 gngr i uken i snitt.Stadig forelska begge to etter 7 år.

Skrevet

Har ikke barn. Det blir slik et par ganger i uka at jeg er borte fra 8 om morgenen til 9 om kvelden og så jobber han natt f.eks eller er bortreist. Denne uken ser vi hverandre kun litt onsdagskvelden og søndag. Blir en del kosing når vi er sammen da :) Mye nussing og klemming. Pleier å legge meg oppå han på sofaen :)

Anonymous poster hash: 5d9c2...1d8
Skrevet

Ekstremt mye kos. Når vi er hjemme, pleier vi være nær hverandre. Det varierer fra å ta på hverandre, kysse, klemme, kline, og sex. Har vært sammen i 1.5 år, og venter barn om noen uker.

Er utrolig viktig å være nær/intime ofte, selv om det ikke leder til sex hver gang. Uten kos og kjærtegn hadde jeg gått på veggen

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye nærhet blir det i løpet av en dag? Vi er som regel borti hverandre hele tiden. Ligger i armkroken og ser tv hver kveld, kysser og klemmer og koser når vi holder på med ting, sex og kos hver dag.

hvor lenge har dere vært ilag? 4,5 år.

Hvor gammel er barnet/barna? Har ikke barn.

Anonymous poster hash: 1921a...de0
Skrevet

Sex 1 gng i måneden og et par nuss.

Anonymous poster hash: 34e95...a49

Skrevet

Vi nusser nattanuss til hverandre, ellers sjeldent. :(

Sex er det veldig lite av, mannen har ikke sexlyst lengre omtrent, kanskje en gang i måneden. Nå er det over en måned siden sist, kanskje halvannen.

Vært sammen i 9 år.

Anonymous poster hash: 938d8...e89

Skrevet

Har vært sammen i 2 år, jeg har en unge fra før på 4 år.

Vi koser hele tiden, i sofaen, bader sammen , holder hender, ligger i armkroken, sender søte sms, lager mat sammen, har sex i bilen, har sex 8 ganger i uke ca...

Vi gir gaver, jeg farger og ordner håret hans en gang i mnd, han hjelper meg med klær jeg skal bruke dagen etter om kvelden.

Men med exsen min så hadde vi sex 1 gang i uken og hadde så og si aldri noe fysisk siden han ikke likte det. Sa at det var slitsomt og hadde mange unnskyldninger til å ikke gjøre det.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Vi koser og kysser nesten hele tiden, vi :) Overalt faktisk. Sex 2-3 ganger dagen :)

Skrevet

Mye tafsing i hverdagen. Holder alltid hender når vi vandrer gatelangs. Komplimenter, ros, kallenavn og jeg elsker deg hver dag. Sex 4-5 ganger i mnd. Søte ord til hverandre før vi legger oss hver kveld, vi har en slik "remse" vi sier til hverandre - søtt. Kliner for sjelden, men nusser/kysser flere ganger hver dag og hver gang vi går i fra hverandre.

Sammen i 10 år, ingen felles barn. Jeg har en voksen sønn, bor ikke hjemme.

Anonymous poster hash: b4a99...d03
Skrevet

Vi koser og kysser nesten hele tiden, vi :) Overalt faktisk. Sex 2-3 ganger dagen :)

Men hvordan står det til ellers i forholdet? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lest om all den sexen dere har, noe som sier meg visse ting, siden jeg også har vært der hvor alt jeg snakket om, var sexen.

• Liker 3
Skrevet

Vi har et veldig nært og godt ekteskap. Stryker/koser/kysser/bamseklemmer flere ganger daglig. Holder hender på tur (prøver å gå kveldstur med bikkja sammen hvis vi begge er hjemme), han koser meg på underarmen når vi sitter i sofaen og ser film, og han stryker meg på ryggen hver kveld etter at vi har lagt oss. Regelmessig sex. Han er både min ektemann og bestevenn.

Har et barn sammen, og jeg har et barn fra før som bor her annenhver uke.

Vært gift i 9 år, og sammen enda lengre.

Skrevet

Mye. Kjærtegn. Klaps på rumpa titt og ofte, klemmer og kyssing. Sex 2-3 ganger i uka. Par på nesten 40. Synes det er veldig viktig med de små kjærtegnene i hverdagen, og også slik at barna er vitne til dette så de ser at mor og far har det fint sammen. Sitter som oftest i armene på hverandre i sofakroken på kvelden når ungene har lagt seg og ser på et eller annet på TV før man legger seg, og kanskje tar et kjapt knull før man sovner :)

Anonymous poster hash: 9b8c5...731
Skrevet

Mye fysisk nærhet i løpet av en dag, vi er rause med fysiske og verbale kjærtegn begge to. Har barn som nå er unge voksne og har vært sammen i 23 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...