Gå til innhold

Den beste desserten du har spist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hva den beste desserten du har spist er? Det beste jeg har spist er utrolig god italiensk sjokoladekake med mascarpone is :sikle::wow:

Anonymous poster hash: d0cde...c2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creme bruleé med varm bringebærsaus :) Var på en restaurant på Røros for nesten ti år siden, men husker den enda...

Skrevet (endret)

En jordbærterte med vaniljekrem og italiensk marengs på Brasserie Hansken for 7-8 år siden. Og en blåbærsuppe med div komponenter med mørk sjokolade (husker dessverre ikke hvilke) i på Cru for 4-5 år siden, fantastisk god kombinasjon. Klarer ikke velge mellom de to.

Edit: Må også legge til en type brownies/konfektkake med multesorbet på Arakataka rundt juletider i fjor, kjempegod den og.

Endret av venus_
Gjest Dansedilla
Skrevet

Mormor sin sjokoladepudding og tanta mi sin tropisk aroma-kake :)

Skrevet

Sjokoladekake med baylis i.

Anonymous poster hash: d46f1...38b
Skrevet

Da jeg var i London, og spiste på en fancy restaurant, hvis navn jeg ikke husker, fikk jeg servert stekt ostekake med blåbærpure eller noe sånt, og den var sååå god! Det er akkurat som jeg fortsatt kan kjenne smaken i munnen. Der skal jeg nok igjen :laugh:

Skrevet

Tror det må være ananas-pannacotta med pasjonsfruktcoulis og kokos :wow:

Skrevet

karamellpudding "hjemmelaget" finnes ikke noe bedre

Skrevet

Sjokoladefondant.

Skrevet

En kraftig og deilig sjokoladefondant, med noe bingebærsaus og en søt og god vaniljeis.. var kjempe godt!!

Skrevet

Smørisen på Maemo var helt sinnsykt god :)

• Liker 1
Skrevet

Sjokoladeterrin på en restaurant her i byen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...