Gå til innhold

"symptomer" på eggløsning


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!Jeg lurer på om det er noen som har "mens-murringer" før eggløsning?Er det et vanlig tegn?

Har nettopp fått tilbake mensen etter p-pilleslutt,så er ikke helt inne på dette ennå..

-Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Julie :)

Jeg har "mensmurringer" før el, og det gjør også litt vondt når vi har samleie under el... :oops:

Jeg har også lagt merke til at jeg får litt "slimete" utflod da...

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg får faktisk vondt i det egget slipper - men jeg tror det er veldig individuelt på person om man kjenner noe, litt, mye.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt en bok som heter "Planlegg svangerskapet" av Karen Trewinnard utgitt på Teknologisk forlag. Jeg synes den var veldig nyttig, vi prøver å bli gravide.

Boken går igjennom hva som er symptomer på eggløsning. Murring er en av de. Ellers er det ømme bryster, øm livmorhals, stikkende smerter, økt sexlyst osv. Hvis du lurer på om du har eggløsning er et sikreste å kjenne etter hvor livmorhalsen er plassert under murring. Den skal være "midt i" bak/oppi, myk, med et lite hull i midten og avgi glassklart seigt slim. Da har du eggløsning. I tillegg kan man måle temperaturen før man står opp feks. annenhver dag klokken 7. Etter eggløsning stiger tempen fra 0,2-0,6 grader frem til mensen. (Denne kan også variere pga fest, reise, sykdom) Dette er de sikreste tegnene. Kombinert kanskje helt sikre? Og mye billigere enn eggløsningstester... Og det er helt sykt/utrolig hvor interessant slim og livmorhals-konsistens kan være.........

Håper dette kan hjelpe flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...