Gå til innhold

Tafser i søvne.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan vokne midt på natten med tidenes ståpikk og at jeg tafser på underlivet til min kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha

Anonymous poster hash: 629fa...154
Skrevet

Jeg kan vokne midt på natten med tidenes ståpikk og at jeg tafser på underlivet til min kjæreste.

Hehe ja uff disse drømmene!Men fortvil ikke, den som sover synder ikke;)

Anonymous poster hash: 7869a...68f

Skrevet

Da hadde jeg klabba til deg. I søvne, altså.

Skrevet (endret)

Jeg er så glad du lagde deg en bruker for å opprette denne tråden, ProffeN. Jeg føler jeg har lært noe nytt allerede.

Endret av HeiHade
  • Liker 1
Skrevet

This one time... at bandcamp...

Skrevet

Jeg er så glad du lagde deg en bruker for å opprette denne tråden, ProffeN. Jeg føler jeg har lært noe nytt allerede.

Vell, mitt første innlegg måtte jo bli det første :)

Skrevet

Men er det liksom normalt å tafse på dama når man såver? Er det flere som gjør det?
Noen ganger blir hun forbanna og andre ganger ender det opp med god sex :D

Gjest Elseby13
Skrevet (endret)

Vell, mitt første innlegg måtte jo bli det første :)

Hvorfor skriver alle "vell" for tiden? Det heter vel fremdeles VEL?? Endret av Elseby13
Skrevet

Hvorfor skriver alle "vell" for tiden? Det heter vel fremdeles VEL??

Fordi eg generelt gir blanke i ka du og andre rettskrivera meine! "vell" hørres bedre ut en "vel"

Skrevet

Fordi eg generelt gir blanke i ka du og andre rettskrivera meine! "vell" hørres bedre ut en "vel"

Vel, da er du kanskje forberedt på å bli tatt heller mindre seriøst også da? Å starte sin første tråd/innlegg med å generelt gi blanke i hvordan man fremtrer skriftlig gir ikke akkurat et supertroverdig inntrykk, ikke i mine øyne ihvertfall. Men for all del, skriv med hieroglyfer for min del...

Og nei, "vell" hørres slettes ikke bedre ut en "vel"

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte flyttes inn på sofaen pga jeg likte henne så godt at jeg tafset på henne i søvne

Anonymous poster hash: c1958...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...