AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 jeg aner ikke hva jeg skal legge det under. Men jeg lurer på hva folk egentlig mener når de sier "feels" ? Kan man bruke det til både bra og dårlige ting? og er det ment for at man får en følelse av det man ser eller hører? Anonymous poster hash: 9b076...644
99699 Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Sett det i en setting, skjønner ikke hva du mener
Erazor Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 «Feels» blir gjerne brukt om «følelser», for eksempel i «right in the feels» som brukes om noe som treffer en emosjonelt sett. 1
Minya Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 So much feels blir som oftest brukt som kommentar på feks youtubevideoer av fine historier om feks katter eller hunder som blir reddet fra den sikre død og så ender opp hos en god familie til slutt, eller lignende "feelgood"-historier av ymse slag. I praksis er det en omskrivning/feilstavelse med vilje for å gjøre det litt humoristisk, litt som "Lolcat"-språket. Uttrykket er ment som en god følelse, eller så mye gode følelser at man blir rørt og gjerne gråter en skvett av glede. Ofte kommenterer hankjønn "So much feels, I must go hit a brick" (eller lignende) som antyder at mannfolket ble så overveldet av følelser at han måtte slå ihjel en murstein eller hogge litt ved for å føle seg macho igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå