siwhel Skrevet 5. desember 2014 #61 Skrevet 5. desember 2014 Er det flere enn meg som opplever att typen på død og liv skal ha inn hele hånda??? Ikke att jeg ikke liker det men er ikke alle som er så romslig der nede att det kan gjøres i en engang,ta dere TID gutter !!!!! Kommunikasjon er jo en vesentlig ting som spiller inn her. Dessverre er nok noen menn litt kort tenkt og kjører på. Uff stakkars som har opplevd det.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #62 Skrevet 5. desember 2014 Kommunikasjon er jo en vesentlig ting som spiller inn her. Dessverre er nok noen menn litt kort tenkt og kjører på. Uff stakkars som har opplevd det. Ja og når ikke kommunikasjon hjelper gå den harde veien......Jeg putta 3 fingre oppi rumpa t typen når jg sugde han,han skrek som en gris,hahahaha.Men tok poenget.Neste gang han prøvde gi meg hånda var han rolig og spurte underveis hvordan det gikk :-) Anonymous poster hash: 3a4f9...691
draug 75 Skrevet 5. desember 2014 #63 Skrevet 5. desember 2014 Kommunikasjon er jo en vesentlig ting som spiller inn her. Dessverre er nok noen menn litt kort tenkt og kjører på. Uff stakkars som har opplevd det. Først gangen jeg fista, var jeg faktisk vettskremt med tanke på hvordan jeg kunne ødelegge henne. Jeg blir stadig imponert over hva fitta tåler, egentlig, hvis man gir henne tid. Ja og når ikke kommunikasjon hjelper gå den harde veien......Jeg putta 3 fingre oppi rumpa t typen når jg sugde han,han skrek som en gris,hahahaha.Men tok poenget.Neste gang han prøvde gi meg hånda var han rolig og spurte underveis hvordan det gikk :-) Anonymous poster hash: 3a4f9...691 Snakk om bakholdsangrep. Men noen liker jo det også.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #64 Skrevet 10. desember 2014 Først gangen jeg fista, var jeg faktisk vettskremt med tanke på hvordan jeg kunne ødelegge henne. Jeg blir stadig imponert over hva fitta tåler, egentlig, hvis man gir henne tid. “Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.” ― Betty White. Anonymous poster hash: 576f9...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #65 Skrevet 25. desember 2014 Min ex foster meg innimellom. Kjenner jeg blir utrolig kåt av tanken bare. Det var vel litt det at det var uvanlig og så overraskende første gangen, og spennende. Samtidig kom jeg faktisk flere ganger underveis. Min nåværende samboer vet nok ikke hva det er, og vil neppe like å utføre det på meg...Anonymous poster hash: 5b99a...726
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #66 Skrevet 25. desember 2014 Min ex foster meg innimellom. Kjenner jeg blir utrolig kåt av tanken bare. Det var vel litt det at det var uvanlig og så overraskende første gangen, og spennende. Samtidig kom jeg faktisk flere ganger underveis. Min nåværende samboer vet nok ikke hva det er, og vil neppe like å utføre det på meg...Anonymous poster hash: 5b99a...726 Fister. Hersens ordbok. Anonymous poster hash: 5b99a...726
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #67 Skrevet 25. desember 2014 Gjør faktisk ikke vondt om alt blir gjort rett,bruke tid osv.....er HIMMELSK Herregud dere må være vanvittig VIDE og SVÆRE der nede..om dere syns hele hånda er himmelsk..huff..får vondt i musa bare av å høre det.Au Au Au Dere kan umulig ha muskulatur igjen der nede..dere må være bra utsprengt og ødelagte der nede...om dere syns det er godt.. Anonymous poster hash: 748fd...0f5 1
Justia Skrevet 25. desember 2014 #68 Skrevet 25. desember 2014 Herregud dere må være vanvittig VIDE og SVÆRE der nede..om dere syns hele hånda er himmelsk..huff..får vondt i musa bare av å høre det.Au Au Au Dere kan umulig ha muskulatur igjen der nede..dere må være bra utsprengt og ødelagte der nede...om dere syns det er godt.. Anonymous poster hash: 748fd...0f5 Så utrolig openminded av deg. Tydeligvis ikke bare fitta di som er trang... 2
volvo22 Skrevet 25. desember 2014 #69 Skrevet 25. desember 2014 Så utrolig openminded av deg. Tydeligvis ikke bare fitta di som er trang... Haha,godt svar !
Gjest fallerifallera Skrevet 25. desember 2014 #70 Skrevet 25. desember 2014 Herregud dere må være vanvittig VIDE og SVÆRE der nede..om dere syns hele hånda er himmelsk..huff..får vondt i musa bare av å høre det.Au Au Au Dere kan umulig ha muskulatur igjen der nede..dere må være bra utsprengt og ødelagte der nede...om dere syns det er godt..Anonymous poster hash: 748fd...0f5 Tenker det samme... Kan jo hende de har født barn, riktig nok.
Em11mily Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #71 Skrevet 26. desember 2014 Herregud dere må være vanvittig VIDE og SVÆRE der nede..om dere syns hele hånda er himmelsk..huff..får vondt i musa bare av å høre det.Au Au Au Dere kan umulig ha muskulatur igjen der nede..dere må være bra utsprengt og ødelagte der nede...om dere syns det er godt.. Anonymous poster hash: 748fd...0f5 Hahaha,kjedelig sexliv du har da........musklaturen fungerer bra den,er jo det som er trikset da.....å kunne bruke musklaturen.slappe av i musklene når hånda blir ført inn :-) 1
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #72 Skrevet 27. desember 2014 Hahaha,kjedelig sexliv du har da........musklaturen fungerer bra den,er jo det som er trikset da.....å kunne bruke musklaturen.slappe av i musklene når hånda blir ført inn :-) Jeg har aldri utført det på noen dame, men hva med etterpå? Gjør du noen form for knipeøvelser etterpå? Eller er det noe som kommer av seg selv, etternytelsen? Å knipe altså....... :)
Em11mily Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #73 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har aldri utført det på noen dame, men hva med etterpå? Gjør du noen form for knipeøvelser etterpå? Eller er det noe som kommer av seg selv, etternytelsen? Å knipe altså....... :) I mitt tilfelle kommer alt av seg selv.Sammentrekningene under den voldsomme orgasmen gjør att jeg blir akkurat like "trang" som før :-)
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #74 Skrevet 27. desember 2014 (endret) Herregud dere må være vanvittig VIDE og SVÆRE der nede..om dere syns hele hånda er himmelsk..huff..får vondt i musa bare av å høre det.Au Au Au Dere kan umulig ha muskulatur igjen der nede..dere må være bra utsprengt og ødelagte der nede...om dere syns det er godt.. Anonymous poster hash: 748fd...0f5 Kjære uvitende kvinne : Dette er noe du absolutt må prøve.Jeg lover deg orgasme på orgasme som overgår alt du har opplevd tidligere . Anonymous poster hash: 3a4f9...691 Endret 27. desember 2014 av Surriball
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #75 Skrevet 27. desember 2014 Min ex foster meg innimellom. Kjenner jeg blir utrolig kåt av tanken bare. Det var vel litt det at det var uvanlig og så overraskende første gangen, og spennende. Samtidig kom jeg faktisk flere ganger underveis. Min nåværende samboer vet nok ikke hva det er, og vil neppe like å utføre det på meg...Anonymous poster hash: 5b99a...726 Jeg er såååååååå enig :-) Er ikke uvanlig att jeg får både 3 og 4 orgasmer underveis. Anonymous poster hash: 3a4f9...691
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #76 Skrevet 27. desember 2014 I mitt tilfelle kommer alt av seg selv.Sammentrekningene under den voldsomme orgasmen gjør att jeg blir akkurat like "trang" som før :-) Ahaa....så orgasmen er så sterk, når du får inn ei hånd Er det de sterkeste orgasmene du får, eller kan det variere?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #77 Skrevet 27. desember 2014 Først gangen jeg fista, var jeg faktisk vettskremt med tanke på hvordan jeg kunne ødelegge henne. Jeg blir stadig imponert over hva fitta tåler, egentlig, hvis man gir henne tid. Snakk om bakholdsangrep. Men noen liker jo det også. Ja og når ikke kommunikasjon hjelper gå den harde veien......Jeg putta 3 fingre oppi rumpa t typen når jg sugde han,han skrek som en gris,hahahaha.Men tok poenget.Neste gang han prøvde gi meg hånda var han rolig og spurte underveis hvordan det gikk :-) Anonymous poster hash: 3a4f9...691 Hahaha,typen min digger faktisk å bli fingra i rumpa,3 fingre går greit..............kanskje jeg skal prøve å gi ham hele hånda hahahaha Anonymous poster hash: 3a4f9...691
Em11mily Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #78 Skrevet 27. desember 2014 Ahaa....så orgasmen er så sterk, når du får inn ei hånd Er det de sterkeste orgasmene du får, eller kan det variere? Må vel innrømme att jeg får sterkest orgasme når han putter innn hele hånda.Er vel en kombinasjon av nytelse og smerte og det att det liksom er "forbudt" som gjør det :-)
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #79 Skrevet 27. desember 2014 (endret) ... Endret 27. desember 2014 av tdm900
tdm900 Skrevet 27. desember 2014 #80 Skrevet 27. desember 2014 Må vel innrømme att jeg får sterkest orgasme når han putter innn hele hånda.Er vel en kombinasjon av nytelse og smerte og det att det liksom er "forbudt" som gjør det :-) Er vel det godt/vonde som gjør susen der da sikkert, og det være fyllt opp av den du elsker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå