Gjest wannatryeverywhere Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 hEY! dere som har hatt sex i bilen..hvordan var det?trangt? stilling? femme,eller bak i bilen?...jeg vil gjerne prøve og ha sex i bila.. hehe :-D
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 For å si det sånn, det kommer helt ann på bilen som på selve selskapet. Om du er så sulten på spennende eventyr: prøv selv da vel!
Gjest wannatry Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 men men.. er det trangt?? hvilke stillinger har dere prøvd? anbefaler dere å prøve det?
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Trangt og jævlig, og gidder ikke gjøre det flere ganger.
Gjest 3llie Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Det eneste bra med å ha sex i en bil er spenningen dersom den står parkert på et litt offentlig sted. Ellers er det bare trangt og mye styr for lite. En gang holdt.
Ibenholt Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Trangt og ekkelt. Selv om det er greit å ha prøvd det Så er det iallefall en ting mindre å være nyskjerrig på. Prøv selv du.
Gjest Pet Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Trangt og ekkelt. Selv om det er greit å ha prøvd det Så er det iallefall en ting mindre å være nyskjerrig på. Prøv selv du. Noe helt annet - er det en Hellig Birma du har i avataren din?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #10 Skrevet 22. juli 2004 Ikke? Nei, så vi må nok prøve igjen i en annen bil også. Har jeg nevnt at vår bil er en Mazda 6? Stasjonsvogn...
Gjest GreenSky Skrevet 22. juli 2004 #11 Skrevet 22. juli 2004 Jaja, etterpå kommer du vel og forteller meg at det egentlig ikke tells heller. Når skal det ta slutt?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 Når skal det ta slutt? ...det tar vel slutt når du slutter å si for eksempel... - Kjør på! - klampen :o i bånn! - Hei, ikke brems! - Deilig lukeparkering! ...og i stedet sier... - Innkjøring forbudt...eller... - Parkering mot avgift, maks 30 minutter...eller... - Kundeparkering
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #14 Skrevet 22. juli 2004 ...for ikke å glemme Uvedkommende borttaues... Men for å svare seriøst på tråden: Jeg har hatt sex i to biler 1) I en folkevognbuss, i russetiden. Hun var fra Hokksund, jeg var fra vettet, og det var vel som et gjennomsnittlig russesamleie 2) I og på en Honda Accord, med min kjære! Startet i forsetene, endte opp på panseret - av den enkle grunn at våre lange ben ikke var forenlige med skifte av stilling inne i bilen...krampe... :oops: (i benet) OK å ha gjort, men ikke den aller beste sexen vi har hatt!
~Viva~ Skrevet 22. juli 2004 #15 Skrevet 22. juli 2004 Hørte at volvo var den beste bilen å ha sex i.
NullHull Skrevet 22. juli 2004 #16 Skrevet 22. juli 2004 Jeg har hatt sex i en Morris Mini kabriolet ut på et jorde i min ungdom :oops: Midt på vinteren, 20 kalde ute, varmt og klamt inne! Trangeste opplevelsen i mitt liv tror jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #17 Skrevet 22. juli 2004 Trangt. Anbefales definitivt ikke. Men noe spennende var det selvsagt
^me^ Skrevet 22. juli 2004 #18 Skrevet 22. juli 2004 hmmm..hørtes litt spennende ut og gjør d på panseret tror jeg må ta meg en prat med min sambo i dag jeg tror jeg
Gjest Harryjente Skrevet 22. juli 2004 #19 Skrevet 22. juli 2004 Hadde sex i en Ford Granada i min ungdom. Både foran og bak... Den bilen er større enn et soverom, så det var ikke noe problem...
Elze Skrevet 22. juli 2004 #20 Skrevet 22. juli 2004 Jeg har hatt sex i en Morris Mini kabriolet ut på et jorde i min ungdom :oops: Midt på vinteren, 20 kalde ute, varmt og klamt inne! Trangeste opplevelsen i mitt liv tror jeg... Me too! - bare at det var en sånn mini-Renault. Ikke kabriolet heller. Kaldt og trangt, men artig. Generelt: jo større bil - jo bedre plass. Selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå