Gjest walene Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 fleskepølse er er et brødskivepålegg.. er det usunt? høres veldig ekkelt ut pga navnet...men det er veldig godt
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 :grøssesmily: Jeg liker det ikke, og det ser direkte motbydelig ut også. Men veninnen min liker det. Sier det er salt og godt...
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Det er jo nesten bare fett/spekk. Ikke sunt det nei, men hallo, det må da være greit å unne seg noe også.
Arkana Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Neppe særlig sunt nei. Jeg synes det er ganske godt faktisk, men spiser det svært sjelden.
Arkana Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Æsj' date=' høres vondt ut :-?[/quote'] Det syntes jeg også, grusomt navn. Men samboeren min overtalte meg til å prøve og det var godt. Plukker en uten sånne store hvite fettklatter i dag, det liker jeg ikke. Smaker veldig løk av det, ikke at det er noe galt da. Men det er vel i allefall et år siden jeg spiste det sist. Det er så mye annet godt også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå