AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Har en forkjølet halvannetåring som nesten utelukkende hoster om natten. Vann og melk hjelper ikke.. Kan hoste i en time. Det går utover hennes nattesøvn og vår nattesøvn, og alle blir trøtte og sure... Har vært sånn hele helgen og natt til idag. Det jeg lurer på er om det finnes en medisin som vi kan gi når hun får hosteanfall om natten? Anonymous poster hash: fd0b0...152
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Haster,så dytter! Anonymous poster hash: fd0b0...152
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Er ikke så mye å gløre med tror jeg. Vår toåring er sånn hele vinterhalvåret og har en fast hostekule rundt 23-tiden. Noen ganger tar vi ham opp og ut for å kjøle litt ned og slippe å ligge og ikke få opp slimet. Og vi bygger opp sengen og har lettere pysj på. Men ta en tur til legen hvis du er bekymret.Anonymous poster hash: d325b...944
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Er ikke bekymret, vil bare sooooveee! føler meg helt forferdelig... Ikke bra for ungen å ikke få nattesøvnen heller.. Anonymous poster hash: fd0b0...152
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå