AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Jeg har Vival som jeg har fått av legen på angst. Jeg har veldig stor respekt for medisiner og tar det bare når jeg virkelig trenger det. Jeg har derfor ikke tatt Vival på over 1 og et halvt år. Nå i det siste har jeg vært ganske stresset. I kveld er jeg ekstra stresset og urolig i kroppen.Burde lagt meg nå med føler meg for urolig. Kan jeg ta meg en Vival for å roe kroppen min? Det er vel en slags muskelavslappende? Jeg ikke angst nå, men føler meg veldig urolig... Anonymous poster hash: 7fd99...5fd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Ingen erfaringer?? Anonymous poster hash: 7fd99...5fd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Selvfølgelig kan du ta Vival som muskelavslappende/urodempende. Det er det den fungerer på. God natt! Anonymous poster hash: 744df...08c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Kjør på Håper du får en god natt. Anonymous poster hash: 5b2b1...a9a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Som alternativ kan du bruke betablokker, den gjør deg roligere med få bivirkninger om du får lav dose. Anonymous poster hash: 58d48...2a5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Du kan ta en halv for å sove godt. Sannsynligvis har du alt sovnet. pass opp fpr hang over i morgen.Anonymous poster hash: 8c5fb...e6d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 Du kan ta en halv for å sove godt. Sannsynligvis har du alt sovnet. pass opp fpr hang over i morgen.Anonymous poster hash: 8c5fb...e6d Jeg får ikke hangover av vival. Aldri fått, og det har gått noen bokser for å si det sånn. Anonymous poster hash: 5b2b1...a9a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Som alternativ kan du bruke betablokker, den gjør deg roligere med få bivirkninger om du får lav dose. Anonymous poster hash: 58d48...2a5 Betablokkere er en gruppe legemidler, og ikke et spesifikt preparat. Ts har ikke fått utskrevet noen betablokker, men Vival. Man skal ikke ta legemidler man ikke har fått forskrevet, og særlig ikke i kombinasjon med noe annet. Jeg regner med at du ikke er ts' forskrivende lege? Det er nok best om hun gjør slik hun har avtalt med legen.Anonymous poster hash: 667b2...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 Ts her. Jeg klarte å sovne uten. Men regner med jeg kommer til å være likedan i kveld, så får se om jeg trenger en da. Jeg går på Vimono betennelsesdempende, så vet ikke hvor vidt de bør blandes. Jeg lot vær å ta den i går i tillfelle jeg ville ta en Vival. Men har tatt en Vimono i dag. Anonymous poster hash: 7fd99...5fd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #10 Skrevet 10. november 2014 Ts her. Jeg klarte å sovne uten. Men regner med jeg kommer til å være likedan i kveld, så får se om jeg trenger en da. Jeg går på Vimono betennelsesdempende, så vet ikke hvor vidt de bør blandes. Jeg lot vær å ta den i går i tillfelle jeg ville ta en Vival. Men har tatt en Vimono i dag. Anonymous poster hash: 7fd99...5fd Lgen din vet vel at du går på vimono?Anonymous poster hash: 4bdc1...bcb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Lgen din vet vel at du går på vimono?Anonymous poster hash: 4bdc1...bcb Ja, men det to har jo blitt skrevet ut med rundt 2 års mellomrom. Tror ærlig talt ikke han har tenkt over det. Anonymous poster hash: 7fd99...5fd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #12 Skrevet 10. november 2014 Det er jobben hans å undersøke at du ikke går på medisiner som krasjer med det han skriver ut: da han spurte deg, opplyste du vel om medisinen?Anonymous poster hash: 4bdc1...bcb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 Det er jobben hans å undersøke at du ikke går på medisiner som krasjer med det han skriver ut: da han spurte deg, opplyste du vel om medisinen?Anonymous poster hash: 4bdc1...bcb Han spurte meg ikke og jeg opplyste ikke. Som sagt er det over 1.5 år siden jeg tok en Vival og jeg har vel tatt det rundt 3-5 ganger i hele mitt liv. Anonymous poster hash: 7fd99...5fd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Dersom han ikke spurte deg, må du gå utifra at medisinen han skrev ut ikke under noen omstendighet kan krasje med andre medisiner. (Ellers så har han ikke gjort jobben sin! Og det kan være potensielt lovsfarlig!)Anonymous poster hash: 4bdc1...bcb
Gjest Skrevet 10. november 2014 #15 Skrevet 10. november 2014 Magnesium er veldig effektivt for uro, stress og dirring. Ta 800-1000 mg et par timer før du skal legge deg - den har en avslappende og litt døsende virkning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå