Motorsportfruen Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Hei alle dere! Kanskje litt feil å poste dette her, men jeg gjør et forsøk på om noen vet dette eller har opplevd det samme. Håper på hjelp fra dere:) Jeg går på p ring, nuvaring. Denne har vært på plass i skjeden ca en og en halv uke. I går begynte jeg å "blø" eller utflod som var helt mørkebrunt. Og i kveld i dag , fikk jeg smerter i rygg og magen og begynte plutselig å blø friskt rødt blod. Det var en del. Dette har aldri skjedd at jeg har begynt å blø med ringen i før, og når jeg har puttet i ringen i en mensperiode har alltid blødningen stanset. Er dette en slags "gjennombruddsblødning"? Eller hva er dette? Tusen takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Denne hører vel inn under kropp og helse og ikke seksualitet? Jeg har ikke snøring - jeg trodde det var et sexrelatert spørsmål, derfor jeg klikket meg inn… Anonymous poster hash: 42401...7a9
Motorsportfruen Skrevet 9. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2014 Hehe det skjønner jeg. Den passer ikke akuratt her Men takk alikevel :-) er ikke lett å skjønne hvorfor dette skjer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå