Gå til innhold

Sta lillebror som gjør som han vil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og min lillebror har planlagt i ganske lang tid nå å reise til en storby for å besøke et annet familiemedlem vi sjeldent ser. Lillebroren min er bare 16 og er ganske aktiv på diverse nettsider, og har derfor planlagt å treffe folk han aldri har møtt før når vi drar ned dit. Dette er jeg ekstremt uenig i da det er en veldig stor by han aldri har vært i før, og fordi jeg mener at når vi drar på besøk, så er det der vi skal være. Det er jo ganske frekt å besøke noen andre kun for å dra å treffe andre mennesker.

Jeg har sagt klart i fra at dette ikke er en avgjørelse jeg skal ta, at han heller burde prate med mamma om dette og at det er greit hvis det er greit for henne. Dette vil han ikke gjøre og sier det er hans egen avgjørelse, og kommer til å dra uansett hva jeg eller denne slektningen sier.

For det første er det en totalt ukjent by, for det andre er det totalt ukjente mennesker og for det tredje så er han bare 16 år gammel.

Noen som har tips til hva som kan gjøres her? Jeg har sagt i fra at jeg får utrolig lite lyst til å dra hvis det skal være sånn, men jeg har jo kjempelyst...

Anonymous poster hash: 3defc...b6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt ansvar for en uregjerlig bror med oppblåst ego som kommer til å gjøre som han vil. Han kommer nok til å stikke avgjorde uansett hva han lover på forhånd. Så hvis denne slektningen ikke er i stand til å stramme opp guttungen og ta ansvar for situasjonen mens dere er der, eller inntil han innser alvoret i en eventuell avtale, så hadde jeg enten reist alene eller droppet hele turen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...