Gå til innhold

Til menn, om undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sexy undertøy inkl. strømper eller stayups setter en virkelig spiss på det hele. Overraskende (og trist) at så få menn synes å sette pris på dette. Derimot hyggelig at flere kvinner etter hvert synes å bruke dette. Det går fremover (?)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr dere dere noe om undertøyet til dama?

Er sexy undertøy sexy?

Hva er hot, og hva er not? :-)

Anonymous poster hash: fcc46...851

Ja.

Det minst hotte som fins er når damer i skjørt går omkring med herreundertøy under.

Så totall turnoff man kan komme på å få til.

Det var en artikkel på Kg som anbefalte kvinner å ta på kjærestens boxer under skjørtet.

Noe verre har jeg aldri lest.

Hvorfor kan de ikke ta på kvinneundertøy som er laget til bruk under skjørt?

Jeg vet det finnes.

Det står triumph på det og fins i alle klesbutikker der damer kjøper bh'er.

Hvorfor skal de anbefales på Kg av alle steder å ta på undertøy som ikke en gang passer til kroppen deres?

Jeg ser for meg en maskulin boxer under skjørtet til samtlige kvinner som jeg ser i skjørt, etter at jeg leste det.

Hva er problemet med å kjøpe kvinneundertøy?

La menns undertøy brukes av menn. :bond:

Skrevet (endret)

Kan tenke meg det er ubehagelig for menn å ta på kvinnetruser, så jeg kan ikke se for meg det er noe mere behagelig for kvinner med herreboxer.

Jeg lagde en tråd om det, men absolutt ingen svarte, så derfor tror jeg de går med grå,utslitt bomullsboxer med tykk strikk under skjørt, alle sammen. Med posete fasong og skrukker fordi de ikke har noe utstyr til å fylle undertøyet..

"Lekker kjole du har, men jeg antar du har samboers kasserte undertøy som han aldri bruker, under skjørtet.. Så.."

Det der er en idé for islam å innføre. Glem slør og heldekkende telt.

Bare ta på kvinner ulekkert manneundertøy.

Se her:

http://korrektbel.ru/wp-content/uploads/image/6207.jpg

http://www.novimagazin.rs/public/uploads_ck/images/sloggi-slim-long-control-briefs-20986-p.jpg

6207.jpgsloggi-slim-long-control-briefs-20986-p.

Det er bare å shoppe ivei.

Det er komplett unødvendig å ta på herreundertøy, når det fins utmerkede, sexy undertøy for kvinner som vil ha noe behageligt under skjørt...

Kvinner andre steder i verden har skjønt det.

Hvordan undertøy bruke? Sambisens? Neeei...

http://global.rakuten.com/ko/store/amarilyn/item/10010990/

Men tydeligvis kjøper ikke de norske jentene sånt undertøy fordi de foretrekker å se ut som traktorlesber under klærne i stedet...

Endret av Tøytigern
Skrevet

Nei, men, Tøytigern, da! Når vi kvinner bruker boxershorts, så er det jo ikke herreshortsene vi bruker! (går jeg ut fra, har hvertfall aldri hørt om noen som gjør det!) men kroppsnære boxere som følger figuren vår. Føler du deg litt bedre nå? Vi kvinner er også temmelig fleksible: under et kort skjørt går nok ikke mange med boxershorts...

Skrevet

Helst vanlig string truse, i noen tilfeller ser boxershorts bra ut, men da skal den ikke være så stor at den kan forveksles med en bestemortruse. Alt annet er fy-fy.

Anonymous poster hash: 4866f...8c4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Atte-det-var-i-heiteste-granskauen-herreboxer-under-skjørt ! :blink:

Under skjørt (og kjoler) brukes dameundertøy.

- og det er en uendelighet av muligheter å velge mellom.

Med strømper (ikke hold-ups) er det så gull med tap pants eller french knickers.

- og nå kommer 'bestemors-alarmen' til å gå hos mange:

6e0cea6c74cfadf1c951189bf2e9fc96a4e68bff

En lenke til en annen produsent.

Jeg innestår for begges utmerkede kvalitet og behagelige funksjonalitet.

Med hold-ups kan man leke seg, - og det gjør da noen også.

Må det være så urimelig kjedelig?

Det trenger ikke være det.

- og nå går 'bestemor-alarmen på nytt':

string.jpg

tanga.jpg

Det er godt at utvalget er stort slik at alle finner noe som passer egen smak og egne ønsker (og som menn og gutter i ulik alder også synes setter en liten 'spiss' på henne.

Skrevet

Neeeh... Det skal jo av uansett?! ;)

Skrevet

Nei, men, Tøytigern, da! Når vi kvinner bruker boxershorts, så er det jo ikke herreshortsene vi bruker! (går jeg ut fra, har hvertfall aldri hørt om noen som gjør det!) men kroppsnære boxere som følger figuren vår. Føler du deg litt bedre nå? Vi kvinner er også temmelig fleksible: under et kort skjørt går nok ikke mange med boxershorts...

Det var det som ble anbefalt kvinner å gjøre.

Da ble det mye bedre enn om de fikk sårhet på lårene.

Det var det som ble opplyst.

Da syns jeg de kan ha sitt eget undertøy og at de kan ha noe som ser en smule kvinnelig ut. :jolie:

Skrevet (endret)

Atte-det-var-i-heiteste-granskauen-herreboxer-under-skjørt ! :blink:

Det var det de sa.

"Lån kjærestens boxer-shorts" stod det...

Det skulle forebygge gnissing på lårene.

Jaha, tenkte jeg. De bare glemme å låne noe som helst fra min undertøy-skuff.

(De derre silkete French-knickersene var jo bare ultra sexy... :wow: )

Jeg anbefaler kvinner å ta på et par høye hæler og sprade litt rundt i french knickers med knapper... :lur:

Bestemor-alarm er når de har på "Iris" benklær i ull...

Det tar min kjære på når hun går på ski.

Greit på ski, men ellers ikke.

http://www.janusull.no/detaljer/80601/benklaer#.VGnOiclNdi0

Forresten, de hadde noen kjekke noen i bomull også.

Greit for bestemødre over 70. Ellers ikke.

http://www.janusull.no/detaljer/50601/benklaer#.VGnPyMlNdi0

Endret av Tøytigern
Skrevet

Neeeh... Det skal jo av uansett?! ;)

At de skal av er ikke noe argument.

De skal jo være på under klærne sånn til daglig...

Da er det litt kjipt om man vet at de går rundt i janus-bomull, hele gjengen.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det var det de sa.

"Lån kjærestens boxer-shorts" stod det...

Det skulle forebygge gnissing på lårene.

Jaha, tenkte jeg. De bare glemme å låne noe som helst fra min undertøy-skuff.

(De derre silkete French-knickersene var jo bare ultra sexy... :wow: )

Jeg anbefaler kvinner å ta på et par høye hæler og sprade litt rundt i french knickers med knapper... :lur:

Bestemor-alarm er når de har på "Iris" benklær i ull...

Det tar min kjære på når hun går på ski.

Greit på ski, men ellers ikke.

http://www.janusull.no/detaljer/80601/benklaer#.VGnOiclNdi0

Forresten, de hadde noen kjekke noen i bomull også.

Greit for bestemødre over 70. Ellers ikke.

http://www.janusull.no/detaljer/50601/benklaer#.VGnPyMlNdi0

Aha ! Point taken.

- ikke undelig hele poenget har gått enkelte aldeles hus forbi.

Skal innrømme at benklær i ull er valget utenpå normalt undertøy, strømpebelte og italienske ullstrømper (under skjørtet) når det blir flere 'blå på stokken' og kaldt ute.

Da er det deilig å dekke til med benklær i ull for å ikke fryse f***a av seg :ler:

Ja, enig. Frenck knickers er superlekre.

- kanskje greit å hive inn info her nå om at de ikke har etastisk liv, så det er greit å treffe med størrelsen ;)

Julegave tips til fruen kanskje? I tillegg til den lekre ørepynten?

Hun er heldig, hun har vært klok.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Aha ! Point taken.

- ikke undelig hele poenget har gått enkelte aldeles hus forbi.

Skal innrømme at benklær i ull er valget utenpå normalt undertøy, strømpebelte og italienske ullstrømper (under skjørtet) når det blir flere 'blå på stokken' og kaldt ute.

Da er det deilig å dekke til med benklær i ull for å ikke fryse f***a av seg :ler:

Ja, enig. Frenck knickers er superlekre.

- kanskje greit å hive inn info her nå om at de ikke har etastisk liv, så det er greit å treffe med størrelsen ;)

Julegave tips til fruen kanskje? I tillegg til den lekre ørepynten?

Hun er heldig, hun har vært klok.

Jeg har forstått det som at ull-benklær fra "Iris" er essensielle for urinveiene, om vinteren.

Så jeg klager ikke. :closedeyes:

(Hadde hun dratt på seg herrelongs med gylf, derimot...)

(Du skal ikke se bort fra at hun kan tenkes å få noe sånt som det svarte nummeret der med stroppeløs Bh, til 14. februar.)

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er helt godkjent å poste videoer i trådene her, men jeg syns altså det undertøyet til damene her, er utrolig sexy og lekkert.

Mange som ikke vet at det er like spennende med det man ikke ser, som det man får se... ;)

Skrevet

Refererer til Lille-pus´ siste bilde: hva er det for noe med baken til den kvinnen? Har jo dype sår? Hun burde muligens ha vurdert herreboxer... :redd:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Refererer til Lille-pus´ siste bilde: hva er det for noe med baken til den kvinnen? Har jo dype sår? Hun burde muligens ha vurdert herreboxer... :redd:

Magica... på det siste bildet er den trusen er på en fransk utstillingsdukke (av den typen som starter midt på lårene og ender i livet... i en butikk i Frankrike :skratte:

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Skrevet

Bryr dere dere noe om undertøyet til dama?

Er sexy undertøy sexy?

Hva er hot, og hva er not? :-)

Anonymous poster hash: fcc46...851

Jepp. Liker ikke at det er harry, formløst, slitt og ikke passer kroppen hennes om poenget er at hun skal se bra ut :)

Selv kan jeg ikke skryte på meg å kunne navnet på alle typer jenteundertøy, men jeg vet hva jeg liker og hva som utgår. Det må ha en viss klasse over seg og ikke se ut som noe billig kinagreier med rosa leopardmønster osv for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja.

Det minst hotte som fins er når damer i skjørt går omkring med herreundertøy under.

Så totall turnoff man kan komme på å få til.

Det var en artikkel på Kg som anbefalte kvinner å ta på kjærestens boxer under skjørtet.

Noe verre har jeg aldri lest.

Hvorfor kan de ikke ta på kvinneundertøy som er laget til bruk under skjørt?

Jeg vet det finnes.

Det står triumph på det og fins i alle klesbutikker der damer kjøper bh'er.

Hvorfor skal de anbefales på Kg av alle steder å ta på undertøy som ikke en gang passer til kroppen deres?

Jeg ser for meg en maskulin boxer under skjørtet til samtlige kvinner som jeg ser i skjørt, etter at jeg leste det.

Hva er problemet med å kjøpe kvinneundertøy?

La menns undertøy brukes av menn. :bond:

bokser gjør at man ikke får klamme lår, da de ofte gnisser sammen når man går i skjørt

edit: så ikke at du foreslo andre typer bokser... :)

Endret av bobler
Skrevet

Magica... på det siste bildet er den trusen er på en fransk utstillingsdukke (av den typen som starter midt på lårene og ender i livet... i en butikk i Frankrike :skratte:

:hoho: .................... :flau:

Skrevet

Det blir bare revet av uansett

Anonymous poster hash: 1f90d...ca9
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det blir bare revet av uansett

Anonymous poster hash: 1f90d...ca9

Har du ikke en Gentleman med sans for de lekre små detaljer som fremhever det übersexy'e i/ved/på hans kvinne, - og som han nyter synet av fordi blikket hans gjør at hun føler seg sexy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...