AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg ny mobil siden min er ganske klikk og styrer sitt eget liv. har samsung galaxy s3. Det viktigste er et BRA kamera. er ikke så farlig hvilket system det er. har bare hatt android og er fornøyd med det, men det er ikke det som er det viktigste. gode menyer også en fordel. og god batterikapasitet (men det er det vel ingen telefoner som har lenger) noen som kan anbefale meg en mobil dere har erfaring med og er fornøyd med? =) Anonymous poster hash: b719d...464
Neket Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Har Gslaxy S5 og er ikke særlig fornøyd med kamera i forhold til iPhone 5s. Synes batterikapasitet er hakket dårligere også.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 okei. er litt lei av samsung også, så tror egentlig ikke jeg gidder kjøpe S5 selv om den antakeligvis har betydelig mye bedre kamera enn S3en min. og iphone vil jeg ikke ha. vurderer egentlig mest sony xperia comfort z3 eller en eller annen nokia lumia telefon. de skal visst i allfall ha bra kamera. noen som har erfaring med disse? Anonymous poster hash: b719d...464
Orchideae Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Jeg vurderer lumia 925, ser den har gjort det bra i tester og har god poengscore på elkjøp.no.. Har nå Samsung s3, god telefon som desverre synger på siste verset..
-Jiinxs- Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg gikk ifra en S4 til Z3 og er veldig fornøyd. Nå er jeg ikke så fokusert på et godt kamera men batteriet synes jeg er veldig bra og lader det vel annen hver dag med midles til ofte bruk av både wifi og 4g.
Guybrush Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 S5 er betraktelig bedre enn S3 og S4 men det spørs jo litt hva du egentlig er ute etter. Jeg snakker som erfaren fotograf men det er selvsagt ikke noen erstatter for et skikkelig kamera. Z3 er vel idag den beste kombinasjonen av kamera og mobil. Noen kommenterte over at apple sine telefoner var bedre noe de ifølge omfattende tester ikke er. Batteriforbruket avhenger også av hva du faktisk kjører på mobilen. Apple lar deg i mindre grad multitaske og kjøre flere ting samtidig og om du er sløv og glemmer å avslutte ting vil du nødvendigvis oppleve redusert batteritid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå