Gå til innhold

Forhøyet sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

AAAArrgh!!
MÅ bare få luftet dette ett sted, for de siste ukene har jeg rett og slett vært så sinnsykt kåt! Og siden jeg er singel føler jeg at ikke får utløp for lystene ordentlig heller, siden en vibrator langt ifra er det samme som ekte vare!

Herregud, jeg kunne gå flere måneder uten sex uten problemer, nå har jeg hatt lyst på sex flere ganger hver eneste dag de siste ukene! Går det over, eller må jeg bare se til å skaffe meg ett ligg? Jeg er ikke typen som liker ONS, eller klarer å ha ett FF-forhold :( Men fortsetter dette må jeg nok bare ut å skaffe med noen ONS :(

Sexuelt frustrert!!!

Anonymous poster hash: 2aa51...ee8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke en "ONS-type" i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det er veien å gå. Du vil ikke få utløp for noe som helst når dette er noe du egentlig ikke har sansen for.

Vel, så når da både ONS/FF og leketøy er utelukket, hva med å finne en fast kjæreste da?

Skrevet

Hadde det vært så enkelt hadde jeg vel allerede finni meg en? ;)

Skrevet

Hadde det vært så enkelt hadde jeg vel allerede finni meg en? ;)

For all del, jeg skrev ikke at det heller er gjort i en fei. Men tror du ONS med noen tilfeldige fyrer rir av stormen da?

Meg bekjent (dog totalt uten egenerfaring på feltet) er jo ONS noe de fleste opplever som en gedigen skuffelse, kanskje med unntak av de drevne som utøver denne trafikken jevnlig og med god appetitt da...

Har du ikke prøvd det, kan jo nettet også være en arena for å finne seg en kjæreste :)

Skrevet

Hehe, om det rir av stormen aner jeg ikke :) Men jeg må jo prøve noe, flyr snart på veggene her!

Nttdating er testet, men med min flax så har de jeg liker allerede hatt noe på gang med andre, eller så er de ikke interessert i meg...

Men skreiv her egentlig mest bare for å få lufta frustrasjonen og (kanskje) få ett svar om at andre har hatt sånne perioder og at det går over... Liten trøst, lixom... AAAAAAAAARRGHHH!!!!

Skrevet

Slikt pleier og gå i perioder, er min erfaring ;) hang in there :)

• Liker 1
Skrevet

Du er jente, Tinder er din venn. Så slipper du en (vanligvis dårlig) fylle-ONS, og kan se an fyren i edru tilstand. Hvis du ikke liker ONS i utgangspunktet, er det ihvertfall greit å unngå det i fylla. Mulig du må velge noen hakket mindre kjekkere enn de du normalt ville foretrukket, dersom de kjekkeste ikke er interessert. De kjekkeste på Tinder har mer enn mange nok å velge mellom, mens vanlige gutter, slåss om smulene. Så enten du er smule eller førstevalg, har du mulighet til å finne du deg noe der. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...