Intiusjon Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Har besøk av et familiemedlem og vedkommende snakker så å si hele tida. Jeg er introvert selv og har ikke behov for å snakke kun for å snakke. Er helt surrete i huet nå av maset,så ille at hodepinen begynner å komme snikende. Er selfølgelig uaktuelt å be personen om å holde kjeft,så hva kan man gjøre? Måtte bo do i stad og vedkommende snakket og snakket,prøvde å bryte inn å si jeg måtte på toalettet men personen stoppet aldri! Ble sittende til jeg omtrent sprengtes før jeg med ren flaks fløy på do da personen gikk på kjøkkenet. Seriøst,hva er greia med sånne folk? Blir de ikke slitne selv eller såre i halsen etter hvert av konstant ordflom? Gaaaaaawd! 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Hvorfor skal noen respektere deg som introvert(tror kanskje du tenker mer på at du bare ikke liker å prate da introverte fint kan være utadvendte og like å snakke) når du ikke respekterer en som liker å snakke nok til å fortelle om dine egne behov. Hvis du synes det er så ille prøve å skap forståelse rundt det, ingen er tankelesere, og de fleste er ikke ondsinnede.. Anonymous poster hash: be844...a71
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Hvorfor skal noen respektere deg som introvert(tror kanskje du tenker mer på at du bare ikke liker å prate da introverte fint kan være utadvendte og like å snakke) når du ikke respekterer en som liker å snakke nok til å fortelle om dine egne behov. Hvis du synes det er så ille prøve å skap forståelse rundt det, ingen er tankelesere, og de fleste er ikke ondsinnede.. Anonymous poster hash: be844...a71 Joda, man kan fint ha en blanding av introvert og ekstrovert, men det er ikke poenget her. TS er for høflig, det er problemet. Må man på toalettet, så går man på toalettet, uansett om gjesten ikke kan holde kjeft i 2 minutter. Anonymous poster hash: f3083...9da 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Jeg har selv et familiemedlem som er sånn, og jeg takler ikke mer enn en halv time med henne. Kan godt være sosial med andre, men kjatra går i ett på den damen og jeg blir svimmel av henne, hehe! Anonymous poster hash: d94d3...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Samboeren min er sånn og jeg begynner å bli helt utslitt. Vi har bodd sammen i snart 10 år og han er ikke stille i et minutt sammenhengende. Og når det gjelder å gå på do, så står han utenfor og skravler i vei mens jeg sitter der og gjør det jeg må . Anonymous poster hash: 4aa9e...d4f 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Samboeren min er sånn og jeg begynner å bli helt utslitt. Vi har bodd sammen i snart 10 år og han er ikke stille i et minutt sammenhengende. Og når det gjelder å gå på do, så står han utenfor og skravler i vei mens jeg sitter der og gjør det jeg må . Anonymous poster hash: 4aa9e...d4f Haha eksen min pleide å ta m mobilen og spamme meg på whatsapp når han var på do.Anonymous poster hash: dca8c...5dd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Jeg har en slik venninne også. Tror hun er livredd for stillhet. Uansett tid på døgnet går det i ett. Stiller jeg et spørsmål kan hun bruke 10 min på å svare. Lite spennende historier, mer selvfølgeligheter. Jeg kan godt prate og kose meg, men ser vi på f.eks nyheter så skravler hun seg gjennom det også. Om morgenen kan hun snakke sammenhengende i en time, og jeg liker litt rolige morgener. Høyst irriterende. Hun er kjempekoselig, men for meg blir det litt intenst over lengre tid (les: en dag). Anonymous poster hash: def03...498
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Sånne mennesker har som regel lite interessant å komme med, når det kommer til stykket. Praten går på autopilot, og det er sjelden det er noe substans i det de sier. Hvordan de orker å snakke så mye, er meg en stor gåte. Har lagt merke til, at til tross for det voldsomme ordflommen, er det typisk at innholdet i det de sier er ganske tanketomt og uintelligent. Selv må jeg ha litt overskudd om jeg skal sitte og snakke, og har jeg ikke det, så blir jeg ganske innadvendt. Hadde jeg blitt tvunget til å la skravla gå i ett kjør en hel dag, da hadde jeg blitt fullstendig utslitt. Jeg hadde rett og slett ikke klart det. Anonymous poster hash: f96c0...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Jeg vet!! Har hatt det sånn jeg også. Prate såååå lenge om en liten ting! Jeg tar poenget med en gang, men må høre på i fem minutter før det kommer 😴😴Anonymous poster hash: 27507...a7c 1
skruf Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Skjønner deg så innmari godt! Broren min er sånn, han snakker seriøst på innpust og utpust. Går jeg på do så følger han etter og står utenfor dodøra og skravler i vei. Tror ikke han registrerer om jeg går i et annet rom, han snakker på sitt okke som. Forferdelig slitsomt, og dessverre så gruer jeg meg litt til han kommer på besøk... får hodepine og blir helt svett. Han bor et stykke unna, så er ikke så ofte han er her. Jeg er introvert selv, men t.o.m de som ikke er det blir slitne i hodet og får gnagsår i ørene. Lurer på hvem som putta på en femmer på han da han var liten..
Lollipops Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Har en venninne som er sånn. Etter å ha vært med henne er jeg alltid dødssliten og helt ør i hodet. Det verste er at hun snakker 90% av tiden om seg selv, og virker ikke særlig interessert i å høre på hva andre har å si. Jeg er en person som setter veldig pris på mennesker som man også kan være stille med. Trenger jo ikke å snakke hele tiden! 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Jeg er utadvendt og sprudlende, samt liker å kommunisere med mennesker. Men jeg liker også å bare være sammen med venner uten å faktisk snakke hele tiden. Nå har jeg møtt en mann jeg liker veldig godt, men dessverre så prater han alt for mye. I går på byen ble jeg og min venninne så lei av vedkommende at vi rett og slett bestemte oss for å dra. Jeg har bestemt meg for at neste gang jeg møter han så skal jeg fortelle at jeg er usikker på han, rett og slett fordi jeg ikke ser for meg at så mye prating om masse dritt vil gjøre meg godt i lengden. Nå kan det jo hende at nervøsitet samt forelskelse gjør pratingen verre for hans del, men han tok virkelig kaka da han pratet hele tiden samt ble noe krevende samt slitsom å være sammen med. Anonymous poster hash: ad46d...35d
Tibbie Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Haha, så slitsomt! Hvor henter de samtaleemnene fra?! Hvordan kommer de på alt de snakker om??
Gjest tomasjj Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Haha, så slitsomt! Hvor henter de samtaleemnene fra?! Hvordan kommer de på alt de snakker om?? No filter. Det bare renner utav de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå