Summers Skrevet 9. november 2014 Forfatter #22 Skrevet 9. november 2014 Hvorfor lurer du på det? var på julebord med noen jenter som var litt under middels på utseende. Virket som om de fikk mindre oppmerksomhet enn de ønsket og begynte å lure på om løpet er kjørt om man er jente og under middels på utseende.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #23 Skrevet 9. november 2014 Nå trykte jeg liker ved en feil. Hvorfor er det så overraskende at noen mennesker ser på andre kvaliteter enn et pent utseende? Eller at kanskje disse pene mennene har en annen smak enn deg og syns disse damene er de vakreste i verden? Det jeg oftere blir overrasket over er snille, gode og morsomme menn som finner seg noen hespetre av noen kvinner og velger å være i forhold med disse. Alle menn ser på utseendet, i vært fall de bra mennene. Det nytter ikke å være sammen med noen som er snille og grei, uten at dem er attraktive. Personlighet 50%, utseendet 50%. Anonymous poster hash: 9e765...474
LilleEirin Skrevet 10. november 2014 #24 Skrevet 10. november 2014 Jeg har fått mye komplimenter fordi jeg virker som en lykkelig og glad person Så smile og le mye?!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #25 Skrevet 10. november 2014 Jeg har fått mye komplimenter fordi jeg virker som en lykkelig og glad person Så smile og le mye?! Om det er deg på bildet der, så kan jo ikke du akkurat kalles "mindre pen", altså. Anonymous poster hash: e2083...184
Petra75 Skrevet 10. november 2014 #26 Skrevet 10. november 2014 Alle menn ser på utseendet, i vært fall de bra mennene. Det nytter ikke å være sammen med noen som er snille og grei, uten at dem er attraktive. Personlighet 50%, utseendet 50%. Anonymous poster hash: 9e765...474 Mulig det. Men det en mann syns er pent er ikke nødvendigvis det en annen mann syns er pent. 5
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. november 2014 #27 Skrevet 10. november 2014 Kommer ogsá litt an pá hva menn liker. Noen menn liker ogsá kvinner som er naturlig pene. Hva jeg mener med naturlig pen er de som ikke sminker seg. Hver person har ogsá forskjellige tanker pá hva de ser pá som pent, en kvinne med mye god utstráling kan bli sett pá som mer attraktiv. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2014 #28 Skrevet 10. november 2014 Kommer ogsá litt an pá hva menn liker. Noen menn liker ogsá kvinner som er naturlig pene. Hva jeg mener med naturlig pen er de som ikke sminker seg. Hver person har ogsá forskjellige tanker pá hva de ser pá som pent, en kvinne med mye god utstráling kan bli sett pá som mer attraktiv. Det finnes ingenting som heter naturlig pen. 3
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 10. november 2014 #29 Skrevet 10. november 2014 Det finnes ingenting som heter naturlig pen. Jo det gjór det. 10
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #30 Skrevet 10. november 2014 Jeg har utstråling og jeg innbiller meg at jeg er penere enn jeg er. I tillegg så prøver jeg alltid å forbedre meg. Kler meg fint, sminker meg (diskre), klipper håret fint. I tillegg holder jeg meg i form..alltid en eller annen ny fysisk utfordring. Også har jeg noen spesielle interesser som mange gutter synes er spennende. Merkelig nok har jeg alltid noen menn etter meg. Anonymous poster hash: 36713...23d 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #31 Skrevet 10. november 2014 Jo det gjór det. Ikke i forbindelse med å ikke bruke sminke, nei. Enten er man pen, eller så er man ikke. Anonymous poster hash: e2083...184
Gjest Papirfly Skrevet 10. november 2014 #32 Skrevet 10. november 2014 Nå trykte jeg liker ved en feil. Hvorfor er det så overraskende at noen mennesker ser på andre kvaliteter enn et pent utseende? Eller at kanskje disse pene mennene har en annen smak enn deg og syns disse damene er de vakreste i verden? Det jeg oftere blir overrasket over er snille, gode og morsomme menn som finner seg noen hespetre av noen kvinner og velger å være i forhold med disse. Det er sex. Det viser hvor viktig sex er. Jeg skrev et annet innlegg på forumet om å ha et samlivsforhold og et puleforhold, og separere de to funksjonene.
Gjest Papirfly Skrevet 10. november 2014 #33 Skrevet 10. november 2014 Her er mine tips til mindre pene jenter. Plastikkirurgi i denne rekkefølgen: - pupper - fettsuging - ansiktsforbedringer, nese, kinn, lepper. Trene. Kle seg i trange klær. Nylonstrømper og skjørt. Kle seg relativt elegant, men ha en kåpe med påtrykt: jeg er singel og desp. Lett sminke, ikke se ut som en klovn.
Gjest Papirfly Skrevet 10. november 2014 #34 Skrevet 10. november 2014 Det finnes ingenting som heter naturlig pen. Nei, men det fins noen som er innenfor et intervall hvor de har mange features som en større mengde menn finner pent.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #35 Skrevet 10. november 2014 Her er mine tips til mindre pene jenter. - fettsuging Ikke alle mindre pene er feite, vet du. Nei, men det fins noen som er innenfor et intervall hvor de har mange features som en større mengde menn finner pent. Det hun mente var nok at man ikke automatisk blir pen av å ikke bruke sminke. Anonymous poster hash: e2083...184 1
Gjest Pop! Skrevet 10. november 2014 #36 Skrevet 10. november 2014 Her er mine tips til mindre pene jenter. Plastikkirurgi i denne rekkefølgen: - pupper - fettsuging - ansiktsforbedringer, nese, kinn, lepper. Så i følge deg er ei jente som er mindre pen ei som har små til ingen pupper, er "feit" og kanskje har små lepper? Når jeg tenker på mindre pene jenter er det dem som har gitt opp-altså de lar seg forfalle. Jeg tenker ikke på utseende i og med at man ikke kan noe for det, og plastisk kirurgi gjør en ikke nødvendigvis noe bedre. Dessuten så hjelper det ikke å se pen ut hvis man er helt fjern i hodet. Vel, for noen menn så er vel det helt greit, eller hva Papirfly? Jeg har sett ansikter der neser er for små etter en operasjon slik at personen ser ut som en karikatur, og så har du jo de med andelepper. Jeg selv foretrekker intelligens. Jeg har en venninne som på grunn av en bilulykke har vært gjennom mange ansiktsoperasjoner, de har ikke gjort ansiktet hennes slik hun en gang var. Men hun er hyggelig, snill, morsom, intelligent og alt det der. Hun er i et forhold med en mann som så bak det ytre, så det er noen menn som ikke bare går etter utseende. Heldigvis. 1
Petra75 Skrevet 10. november 2014 #37 Skrevet 10. november 2014 Det er sex. Det viser hvor viktig sex er. Jeg skrev et annet innlegg på forumet om å ha et samlivsforhold og et puleforhold, og separere de to funksjonene. Sex? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #38 Skrevet 10. november 2014 Kjør hardt Kjør stil Anonymous poster hash: 92382...b81 2
CMHuser Skrevet 10. november 2014 #39 Skrevet 10. november 2014 Jeg smiler og ler mye, er åpen og ærlig
gjest 321 Skrevet 10. november 2014 #40 Skrevet 10. november 2014 Finnes det mindre pene jenter som har rimelig bra draget på gutter og hva er i såfall triksene? Eneste jeg har sett er jenter som smører veldig tykt på i flørtinga, men det er vel mer å signalisere interesse enn et triks for å få han interessert? Har du aldri truffet ei jente og tenkt: Herregud så vakker hun var. Så har du søkt henne opp på facebook for å vise bilde til kompiser. Så er hun mindre pen enn hvordan du oppfattet henne? Det har i alle fall skjedd med meg når jeg har truffet gutter. Da er det ofte snakk om sjarm, som ene og alene trekker opp utseendet (eller helhetsinntrykket). Man klarer å utstråle at man er glad, smiler mye og dette smitter over på andre så de føler seg bedre og blir i godt humør. Folk skjønner ofte ikke hva det er med deg, de bare føler det er Noe. Så egentlig blir de tiltrukket av måten du får dem til å føle seg bedre på. Og får da et behov for å være rundt deg. Hvis du er flink til dette så vil flere og flere være rundt deg. Når du da treffer nye folk vil de som regel tro at det er noe spesielt med deg ettersom folk klynger seg rundt deg. Da har du klart å skape en illusjon om at du er "Bedre" enn hva du egentlig er. Og da tror jeg man trekker gutter selv om man er mindre pen. Dette er en teori jeg har i alle fall. Gjelder sikkert ikke alt og alle. Og det er jo flere ting som spiller inn f.eks. at alle er tiltrukket av ulike ting etc. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå