AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Hei! Er en frustrert ung mann som lurer på hvorfor det er så JÆVLIG vanskelig å finne ONS? Bor i en storby, men er rett og slett nærmere umulig å finne noen som er villige til å ha sex. Før dere hopper til forhastede konklusjoner, les her: Om jeg er pen/kjekk e.l. kan jeg ikke svare på, men en del av vennene mine påstår det. Uansett har jeg venner som jeg og flere anser som veldig kjekke, men som er i samme situasjon som meg. Har opplevd at over 95% av gangene vi har gått ut, har få til ingen damer vært interesserte (og vi har gått ut veldig mange ganger). Det virker som om veldig mange kvinner rett og slett ikke vil ha sex, og det er forståelig. Men NOEN bør jo ville det, særlig etter alle de utallige forsøkene? Har inntrykk av at siden konkurransen er svært stor, blir kvinner utrolig bortskjemte. Hørte f. eks. en si: "Jeg dater ikke menn lavere enn 1,93 m" utenfor en nattklubb, og det var ikke akkurat svært motiverende. En faktor som selvsagt må betraktes er "slut shaming", som virker vanlig blant kvinner og som er utrolig unødvendig og umodent. Om du ønsker å ha sex med en person, bør ikke dette være tabu. Det trenger ikke være "skittent", det finnes faktisk noe som kalles for "kondomer" (wow, teknologisk) slik at man forhindrer STD. Har kommet til det punktet etter så utrolig mange avslag at jeg nesten ikke gidder mer. Har nesten begynt å hate kvinner, fordi mange er så vant til å bli sjanset på at de blir arrogante. Har hørt om menn som er blitt latterliggjort og ydmyket i offentligheten, bare fordi de kanskje ikke er så kjekke. Absolutt forkastelig. Jeg skjønner at det finnes mange gode kvinner, og kjenner selv mange gode kvinner. Men blir så jævlig inni helvete frustrert når det er så fuckings umulig å finne en villig dame, spesielt siden jeg har et veldig stort behov. Føler jeg har prøvd alt, men ingenting funker. Er sikker på at mange menn kan relatere til hvert fall noe av dette. Dette ble mer en "rant" fra en beruset mann, men setter pris på svar og kommentarer. Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Anonymous poster hash: c7ea7...db5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Gå inn i et FORHOLD, da. Kvinner liker sex i forhold, ikke ONS. Og slut shaming av kvinner er menn veldig flinke på selv. Kaller kvinner horer, løse etc. Anonymous poster hash: 971b0...904 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Har du forsøkt datingsider/apper som er for sex-treff? Anonymous poster hash: 43e2a...43e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Har forøvrig observert at det er lettere å bli kjent med et ONS på vors/fest enn på selve utestedet. Men det beste er jo bare å date noen. Er masse jenter som vil ha forhold. Anonymous poster hash: 971b0...904
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Akkurat som det er så lett å gå inn i et forhold? De fleste jeg har spurt har enten kjæreste, er ikke interesserte eller vet ikke hva de vil. Menn driver som regel ikke slut shaming, men heller motiverer. F. eks. blir det sett positivt på om en jente var "horete", fordi hun var villig til å gjøre mye. Slut shaming er når du ser ned på damer fordi de faktisk var villige til å ha sex. Dette er to forskjellige konsepter (!!). Neste stopp er selvsagt "sex-apper" som er det neste jeg skal prøve (som dere foreslo), men må bare få meg smartphone først Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Anonymous poster hash: c7ea7...db5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Menn driver som regel ikke slut shaming, men heller motiverer. F. eks. blir det sett positivt på om en jente var "horete", fordi hun var villig til å gjøre mye. Slut shaming er når du ser ned på damer fordi de faktisk var villige til å ha sex. Dette er to forskjellige konsepter (!!). Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Joo, de slut shamer masse. Senest idag så jeg en tråd om at "norske jenter er for løse". Sagt av en fyr på radio. Pøh. Anonymous poster hash: 971b0...904
Teddybjørn Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Du sier igrunn at du er desperat. Damene kjenner dette med en gang og de ser ned på deg for det. Prøv heller å tenk at du skal ut og ha det GØY med vennene dine og ser dere noen hyggelige jenter så kan de få bli med dere og ha det GØY de også, ikke dra ut med mentaliteten om at du må få ett ligg ellers så går du på veggen. Det skinner som sagt gjennom. De jentene du beskriver høres temmelig enfoldige ut. Det er jo uansett ikke noen du får sånn veldig lyst til å være med selv om de mot formodning skulle være gira. Så absolutt ikke verdt all ekstrajobben, fysjom! Finn heller frem til stedene der studentene vanker, lytt etter dialekter utenfor Oslo. Da treffer du garantert på noen som ikke er blitt forgifta av bermen i hovedstaden. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Hahaha, hvis norske jenter var for løse, ville jeg hatt pult et dusin eller mer bare dette halvåret. Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Anonymous poster hash: c7ea7...db5 Anonymous poster hash: c7ea7...db5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Teddybjørn: Ja, jeg sier jeg er desperat. Men jeg lar det ikke skinne gjennom. Mange ganger hvis vennegjengen min skulle finne på å sette oss nærme en jentegjeng, begynner jeg bare forsiktig å prate. Men i de fleste slike tilfeller ender det opp med at det ikke blir noe mer videre; ikke fordi jeg ikke tør å "prøve meg", men fordi de rett og slett ikke vil. Slik er det for de fleste andre av vennene mine og. Det er for vanskelig Jeg kan godt prøve å gå ut for å ha det "GØY", men den taktikken har faila mange ganger den også. Dunno, kanskje jeg bør flytte til hovedstaden? Anonymous poster hash: c7ea7...db5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Jeg kan godt prøve å gå ut for å ha det "GØY", men den taktikken har faila mange ganger den også. Dunno, kanskje jeg bør flytte til hovedstaden? Anonymous poster hash: c7ea7...db5 JA! Kom hit, her er det (for) mange jenter. Anonymous poster hash: 971b0...904
Teddybjørn Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Mulig vi definerer gøy forskjellig. Med gøy så mener jeg å gå ut for at du og dine venner skal ha det gøy uansett om det blir ligg eller ikke, og gi faen i hva som skjer. Ikke flatfyll med stripping på bordet og racing i handlevogn med påfølgende neseblod. Har dere det morro så skaper det interesse rundt dere. Jentene blir nysgjerrige og ofte litt sjalu fordi dere har det mer morro enn dem. Sånt skaper tiltrekning, de vil ha en del av morroa deres også. Da kommer de enten bort til dere, eller så sender de håpefulle blikk og da er det bare å vinke dem over istedet for at dere må snike dere innpå før den ene utvaska one lineren etter den andre kommer slentrende med lite overbevisende effekt. Med en gang dere må komme til dem så har dere igrunn tapt og er der på deres nåde. Dere trenger heller ikke å kun gå for damer dere vil pule. Om de attraktive damene ser at dere sosialiserer med andre jenter så blir de automatisk tiltrukket da dere ikke lenger er 'den creepy' guttegjengen. Se på det som oppvarming.
mara2012 Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Da er det vel måten du tilnærmer deg damene på, da! Jeg er selv singel og går jo noen ganger ut med ett håp om at det kanskje blir noe action i kveld. Men det betyr ikke at jeg hadde sagt ja om en fyr kom bort å spurte rett ut om jeg ville ha sex med han. Ett annet eksempel er når jeg og en venninne havnet på nach med noen gutter for noen helger siden. Vi møttes ved stengetid og personlig synes jeg ingen av disse to guttene var tiltrekkende. På nachet virket ikke guttene spesielt interessert hellet og var mer keen på å snakke med hverandre enn med oss. Likevel spurte han ene om å få nr mitt før jeg gikk, og jeg sa nei. Jeg kunne altså ikke hatt sex med eller gitt nr til en fyr som ikke er interessert i meg, annet enn til sex. Man må ofte jobbe bittelitt for å få seg noe. Nothing comes for free.. I tillegg tror jeg gutter har lettere for å ville ha sex med en dame kun basert på utseendet, mens jenter trenger mer, som f.eks en viss kjemi.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 Kan det være noe med fremgangsmåten din? Det er mange menn som opptrer veldig usjarmerende når de er på byen og vil få seg et ligg.....Anonymous poster hash: c3951...f3d
Obiola Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Mange damer er ikke ute etter ONS, enkelt og greit. Og de få som er det er nok veldig kresne, ingen setter pris på å bli sjekka opp av en desperat fyr som helt tydelig bare er på byen for å finne seg en sexpartner for natta. Hvis du har så stort behov for sex, hvorfor satser du alt på å få deg noe på byen? Hvorfor ikke skaffe deg en kjæreste f.eks? Istedenfor å bli bitter og hate kvinner fordi de ikke vil ligge med deg... I et velfungerende forhold kan du ha sex hver dag om du vil. I mine øyne finnes det ikke noe mer tiltrekkende enn menn som er seriøse og faktisk er interessert i å bli kjent med meg som person, har en mann den kvaliteten så har ikke utseende så veldig mye å si! Er fyren kun ute etter et ligg synes jeg man har retten til å si "beklager, du er ikke kjekk nok". Du høres ganske umoden ut!
Gjest Fayme Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 For veldig mange kvinner er ons veldig dårlig sex, så skjønner godt at nesten ingen vil. Kondomer beskytter heller ikke mot alle kjønnssykdommer forresten
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 Ville ikke gått etter ONS på den måten du beskriver det. Men så er ikke det min greie heller, spesielt siden jeg ikke drikker og terskelen for slik atferd synker. I går tok et par fulle jenter kontakt og var flørtete, men jeg responderte ikke. Det er ikke det at jeg ikke kunne tenke meg sex, men det er noe som byr meg imot. Jeg vet ikke helt hva. De stakk fra stedet med hver sin andre gutt etter en runde med dans, flørt og moderat tafsing. Anonymous poster hash: 269dd...e67
Gjest tsejG Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Beklager, men du har ikke min sympati heller rundt det å fly ned byen hver helg i desperat jakt etter en ONS. Finn deg en kjæreste, og ha deretter så mye sex du vil. Det er ingen menneskerett å få sex av fremmede folk sånn på sparket liksom, og jeg skjønner (og prisgir) de som faktisk sier "nei" til dette. Og forresten, det finnes andre (og bedre) arenaer å jakte etter partner enn byen, tro meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå