Gå til innhold

sexfilmer og bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har litt materiale liggende etter eksen, det er henne som gikk. Snart ett år siden det ble slutt. Hun har funnet seg en ny for noen uker siden.... Jeg tenker å sende ham litt bilder og små klipp av video. Hvordan tror du han vil reagere da? Vil han gå fra ho når jeg sier hvor lett ho var å få til sengs og bli tatt bilder/videoer av ?

Anonymous poster hash: 7a1de...c25
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han kanskje kommer på besøk til deg for å gi deg en klem? :balltre:

Endret av Petter
  • Liker 2
Skrevet

Har litt materiale liggende etter eksen, det er henne som gikk. Snart ett år siden det ble slutt. Hun har funnet seg en ny for noen uker siden.... Jeg tenker å sende ham litt bilder og små klipp av video. Hvordan tror du han vil reagere da? Vil han gå fra ho når jeg sier hvor lett ho var å få til sengs og bli tatt bilder/videoer av ?

Spar han for det. Hvorfor skal du gjøre det? Send heller det til meg :D

Skrevet (endret)

Har du noe uoppgjort med den nye kjæresten hennes? Har han gjort deg noe galt siden du vil ham vondt?

Enig med eksentrisk, jeg tar gjerne en kopi også!

Btw, det er ett år siden hun gikk. Hennes tap forresten, men du må finne på noe så du ikke tenker mer på henne. Hva som helst bare gjør noe.

Endret av Teddybjørn
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja, godt hun er kvitt deg. Du er jo på grensen til å være et ubrukelig menneske. Få deg litt ryggrad og kom deg videre i livet.

• Liker 3
Skrevet

Voks opp! Slett dem.

Anonymous poster hash: fd450...341
Skrevet

Det mest mannlige du kan gjøre, som gir deg en god følelse, er å slette greiene. Fortell henne gjerne det at du har slettet det. Da viser du at du er en bra fyr.

Din plan viser en kjip og sjalu kjærring.

Skrevet

Om du sprer private videoopptak/bilder med seksuelt materiale med/av en person uten dens samtykke, risikerer du straffeforfølgelse jfr. straffelovens § 246-247 (i tillegg til andre mulige/leie konsekvenser som fysisk konfrontasjon etc.)

Håper du tenker deg nøye om og legger fra deg tanken og heller sletter video/bilder uansett hvor forsmådd du måtte føle deg.

Kilde:

http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-027.html

Skrevet

Har en eks som gjorde det samme. Det endte med at samboeren ble forbanna - på han. Lagde et helvete for eksen. Og så anmeldte vi han. Han mistet venner, jobben og en god slump penger gitt ;)

Men vil du virke som en patetisk taper som ikke klarer komme deg videre, begå lovbrudd og ta straffen for det, værsågod..

Anonymous poster hash: 0ab3b...8bf
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...