Gå til innhold

Mistet interessen for menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, mulig. Har vært med alt fra en fyr med 140 i IQ til en idiot. Ikke så mange da. Har hvert skuddår prøvd meg på et forhold. Det er mulig det er mitt handlingsmønster. Jeg er for snill så han lener seg vel tilbake og bare slapper av både her og der.

Anonymous poster hash: ffd8b...766
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det straffer seg å være snill, man må vel bitche seg opp og forhøye krava.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, mulig. Har vært med alt fra en fyr med 140 i IQ til en idiot. Ikke så mange da. Har hvert skuddår prøvd meg på et forhold. Det er mulig det er mitt handlingsmønster. Jeg er for snill så han lener seg vel tilbake og bare slapper av både her og der.

Tadisjonell IQ sier NADA om evnen til samarbeid og om forståelsen av at å bygge et godt forhold betyr at man må gi rom til den andre for å være seg selv.

Det er et problem fordi det er jo litt trist å ha mistet piffen helt. Det er mulig jeg er i et lengre hvilemodus Lille-Pus.

La meg forklare: Hver gang jeg går inn i et forhold med en mann skjer dette:

1) Jeg blir stående ved kjøkkenbenken, noe som er greit da jeg ikke er spesielt feminist.

2) Han er en stor egoist i senga.

3) Jeg kommuniserer problemet med ham på en saklig måte.

4) Det forbedrer seg ikke.

5) Han er en moderne mann som ikke har lært seg mannfolkarbeid som f.eks snekring, men forventer at jeg skal gjøre kvinnfolkarbeidet.

6) Jeg står ved kjøkkenbenken og lurer på hvorfor jeg gjør det, når jeg ikke har noe utbytte av ham i senga.

7) Jeg forlater ham etter en stund hvor jeg har prøvd å forbedre situasjonen.

Sikkert meg det er noe feil med, eller?

Nå er det vel ikke noen 1-til-1 forhold mellom å kunne snekre og lage mat og å være lyttende til sin partners ønske om også å ha et velfungerende sexliv?

Det kan nesten høres ut som du har valgt de bortskjemte utgavene som aldri har lært noe om samarbeid, og som fakta heller ikke tenner på sin partners nytelse under sex.

- det finnes selvsagt noen slike eksemplarer der ute, men de tilhører ikke den store majoritet så langt jeg vet, - med mindre vi snakker om en aldersgruppe jeg holder meg milelangt unna (20-30 åringene),

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakker om 40-50 åringer her. Jeg er enig med deg, Lille-Pus i at tradisjonell IQ ikke sier noe om evnen til samarbeid. Jeg tror i samspillet med mine partnere at jeg skjemmer dem bort, og det er min feil.

Skrevet

Det er heller ikke noe en til en forhold nei, Lille-Pus, perspektivet var: Hva skal jeg med en mann?????? Det var satt litt på spissen ja.

Skrevet

Det kan jeg skjønne AB 855. Min erfaring er: Egoisme, hver gang jeg går inn i et forhold til en mann. Til slutt skjønner jeg ikke hva jeg skal med fyren. At mange kvinner bare er med under oppturene og medgangsperioder stemmer etter hva jeg har observert ja. Men men.... Der er sikkert såååå mange flotte menn og kvinner der ute, men hvor er de?

De er ihvertfall ikke på byen for å sjekke opp andre damer, og heller ikke på noen nettdating side. Man kan gjerne finne dem ute i den vanlige hverdagen. Føttene plantet godt på jorden.

Anonymous poster hash: 5a63f...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...