Gå til innhold

Mistet interessen for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har av en eller annen merkelig grunn bare mistet interessen for menn, uten å være lesbisk. Det er pussig, for jeg er ikke bitter. Jeg bare orker ikke et forhold. Ingenting. Noen flere som har opplevd det samme? Kanskje har jeg blitt for sær 😉

Anonymous poster hash: ffd8b...766

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har av en eller annen merkelig grunn bare mistet interessen for menn, uten å være lesbisk. Det er pussig, for jeg er ikke bitter. Jeg bare orker ikke et forhold. Ingenting. Noen flere som har opplevd det samme? Kanskje har jeg blitt for sær

Helt det samme her, bare for meg gjelder det iforhold til kvinner.

Det har vel egentlig vært slik i en 5-6år nå og jeg er ikke 35år engang.

Har blitt for såra og skuffa, har opplevd at de fleste er kun med i medgangs perioder. Så etter første oppoverbakke melder seg så er en alene igjen. De er rett og slett for mye styrt av følelser og hopper av til neste bukk som kan gi dem et lite følelsesmessig oppsving igjen, med første anledning,

Anonymous poster hash: 42175...855

Skrevet

Det kan jeg skjønne AB 855. Min erfaring er: Egoisme, hver gang jeg går inn i et forhold til en mann. Til slutt skjønner jeg ikke hva jeg skal med fyren. At mange kvinner bare er med under oppturene og medgangsperioder stemmer etter hva jeg har observert ja. Men men.... Der er sikkert såååå mange flotte menn og kvinner der ute, men hvor er de?

Skrevet

Det kan jeg skjønne AB 855. Min erfaring er: Egoisme, hver gang jeg går inn i et forhold til en mann. Til slutt skjønner jeg ikke hva jeg skal med fyren. At mange kvinner bare er med under oppturene og medgangsperioder stemmer etter hva jeg har observert ja. Men men.... Der er sikkert såååå mange flotte menn og kvinner der ute, men hvor er de?

Jeg savner tiden hvor jeg var mer naiv og hadde andre forventninger til hvordan det skulle bli.

Man kan ha flere gode måneder og etter bare EN dårlig uke som forårsaket og påvirket av mange utenforstående ting - så er alt man har bygget opp *bortkastet* som om det ikke har betydd noenting.

Har ihvertfall bestemt meg for det at en kvinne skal aldri eie 0.1% av noenting som jeg er medeier i.

Være seg leilighet, bil, båt, sofa eller hva det skulle være. Slik at den dagen når de begynner å bli tåpelige så kan jeg låse døren når jeg vil og ikke trenge åpne for at hun skal ha noe som er innenfor.

De er så kyniske og utspekulerte at det er eneste måten å gardere seg for å gjøre kort prosess og ikke måtte trenge å inngå kompromisser o.l.

Vet ikke om jeg kjøper de lovnadene om at det finnes så mange kjekke menn og kvinner der ute desverre. Det er nok litt eventyrbasert.

Anonymous poster hash: 42175...855

• Liker 1
Skrevet

Jeg har av en eller annen merkelig grunn bare mistet interessen for menn, uten å være lesbisk. Det er pussig, for jeg er ikke bitter. Jeg bare orker ikke et forhold. Ingenting. Noen flere som har opplevd det samme? Kanskje har jeg blitt for sær

Tøft, få deg katter og bli kattekvinne.

Anonymous poster hash: fd588...8c6

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Mitt intrykk er at oppegående og bra mennesker ikke har noen særlige problemer med å holde på partnere. Det er lett å vifte med pekefingeren men kanskje dere heller skulle ta en kikk i speilet og se hva holder på med selv. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Du har antageligvis drukket litt for mye! Vi menn (med noen unntak) er flotte mennesker, selv om det ikke ser sånn ut av og til. Jeg f.eks, er en meget ålreit kar!

• Liker 3
Skrevet

Malanthor og Beltedyr: ja dere er sikkert perfekte og oppegående. AB, jeg er allergisk mot katter. AB 855, ja, det var nok et naivt utsagn. Bare 10 prosent av befolkningen har en godt utviklet evne til empati.

Skrevet

Forøvrig må jeg si at jeg ser ikke så mange lykkelige par rundt meg i langvarige forhold, og halvparten skiller seg. Mange er sammen bare pga barn og økonomi. En ting til Malanthor: Det er som regel jeg som går. Jeg har ingen problemer med å holde på en partner. Jeg har blitt så likegyldig nå at jeg løfter ikke en gang på et øyenbryn, når en flott kar går forbi.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Men, da har du det jo akkurat slik du ønsker for tiden?

- er det et problem da?

• Liker 1
Skrevet

Lille-Pus: Jeg bare undrer meg over graden av likegyldighet jeg har falt inn i. Jeg trodde ikke det var mulig, og jeg ville gjerne høre andres erfaringer. Det er ikke et problem nei, og jeg har det helt supert. :) De fleste lignende innlegg jeg har sett på KG har vært bitre. Jeg er vist bare apatisk på dette området.

Skrevet

Men, da har du det jo akkurat slik du ønsker for tiden?

- er det et problem da?

Litt det jeg og tenker. Hvordan er det et problem å ikke ha et behov?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Lille-Pus: Jeg bare undrer meg over graden av likegyldighet jeg har falt inn i. Jeg trodde ikke det var mulig, og jeg ville gjerne høre andres erfaringer. Det er ikke et problem nei, og jeg har det helt supert. :) De fleste lignende innlegg jeg har sett på KG har vært bitre. Jeg er vist bare apatisk på dette området.

Jeg ser ikke helt bort fra at du er i det jeg kaller 'hvile-modus' for øyeblikket.

Om det er mange andre ting som skjer i livet eler om hjernen er opptatt med å behandle tidligere forhold (de trenger ikke ha vært spesielt dårlige) så tar den seg ikke tid til å se på/etter nye potensielle interessante menn.

Jeg hadde en slik periode etter forrige langvarige forhold. Hodet hadde behov for tiden det tok å 'behandle' og legge til ro det som hadde vært.

Når den prosesen var ferdig 'våkner' man til liv igjen.

Skrevet

Det er et problem fordi det er jo litt trist å ha mistet piffen helt. Det er mulig jeg er i et lengre hvilemodus Lille-Pus.

La meg forklare: Hver gang jeg går inn i et forhold med en mann skjer dette:

1) Jeg blir stående ved kjøkkenbenken, noe som er greit da jeg ikke er spesielt feminist.

2) Han er en stor egoist i senga.

3) Jeg kommuniserer problemet med ham på en saklig måte.

4) Det forbedrer seg ikke.

5) Han er en moderne mann som ikke har lært seg mannfolkarbeid som f.eks snekring, men forventer at jeg skal gjøre kvinnfolkarbeidet.

6) Jeg står ved kjøkkenbenken og lurer på hvorfor jeg gjør det, når jeg ikke har noe utbytte av ham i senga.

7) Jeg forlater ham etter en stund hvor jeg har prøvd å forbedre situasjonen.

Sikkert meg det er noe feil med, eller?

Skrevet

Det høres litt ut som det er noe feil med smaken din, om alle du velger er sånn. :P

• Liker 2
Skrevet

Okapi. Hvilken smak bør jeg ha da? Nå klager jo menn sin nød her på forumet om at norske kvinner i dag er så kravstore LOL. ;)

Gjest tomasjj
Skrevet

Det er et problem fordi det er jo litt trist å ha mistet piffen helt. Det er mulig jeg er i et lengre hvilemodus Lille-Pus.

La meg forklare: Hver gang jeg går inn i et forhold med en mann skjer dette:

1) Jeg blir stående ved kjøkkenbenken, noe som er greit da jeg ikke er spesielt feminist.

2) Han er en stor egoist i senga.

3) Jeg kommuniserer problemet med ham på en saklig måte.

4) Det forbedrer seg ikke.

5) Han er en moderne mann som ikke har lært seg mannfolkarbeid som f.eks snekring, men forventer at jeg skal gjøre kvinnfolkarbeidet.

6) Jeg står ved kjøkkenbenken og lurer på hvorfor jeg gjør det, når jeg ikke har noe utbytte av ham i senga.

7) Jeg forlater ham etter en stund hvor jeg har prøvd å forbedre situasjonen.

Jeg lager også ofte middag for å få sex.

Skrevet

Det er jo ikke så godt å si, vet ikke stort om deg, men dersom du til stadighet ender opp med menn med akkurat samme problemer, sier det jo noe.

• Liker 1
Skrevet

he he Tomasjj :)

Skrevet

Du finner tydeligvis heeelt feil menn!

For det første er mange menn glade i å lage mat og for det andre er vel de fleste absolutt opptat av at partneren skal være tilfredse i senga? Jeg kan ikke fatte annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...