Gå til innhold

Utroskap pga lav libido

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner jo at dette er individuelt. Men hvor lite er alt for lite sex syns dere? Hvor går smertegrensa liksom? Når er det dere begynner å furte? Eller opplever at partneren deres begynner å furte?

En periode med sextørke takler jo folk flest. Men om den ene parten over tid føler at det blir for lite så finnes det jo nok statistikk på at det kan føre til sidesprang.... Hvor har den grensa gått for dere som har vært utro eller blitt bedratt?

Anonymous poster hash: f474f...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at dersom den ene parten blir avvist på ganske regelmessig basis (ikke som et veldig sjeldent unntak) så er det for lite sex. Ellers kommer det jo an på hva ens sexlyst er, men jeg synes ikke sexlivet skal dabbe av altfor mye bare fordi tiden går og man ikke er i "nyforelsket" fasen lenger.

Det er ingen unnskyldning for utroskap, man kan bryte unna. Men jeg forstår jo at dersom man er gift med barn er det ikke bare å stikke over natta.

Anonymous poster hash: 0207b...ade
Skrevet

Hva med å prøve noe som heter kommunikasjon??? Først og fremst....

Men forstår det ikke er lett dersom det ikke går an å kommunisere heller. :O

Synes ingenting om utroskap :(

Skrevet

Men om den ene parten over tid føler at det blir for lite så finnes det jo nok statistikk på at det kan føre til sidesprang....

Anonymous poster hash: f474f...c56

Hvor finnes denne statistikken? Har personlig liten tro på at sextørke driver folk til utroskap. Men at det er et hendig alibi, på lik linje med alkohol for eksempel, DET tror jeg på.

Anonymous poster hash: f6d9c...b89

• Liker 1
Skrevet

Nei man får da kommunisere om temaet og forsøke løse det innad i forholdet. Utroskap bør ikke være en løsning.

Gå hver sin vei først mener jeg.

Skrevet

Her er det selvsagt mange fine tanker fra unge folk som aldri har vært i lange forhold.

Nå mangler jeg (heldigvis) ikke sex, men om min mann hadde avvist meg til stadighet og ikke ønsket sex mer enn to ganger i året, da hadde jeg jammen ikke hatt dårlig samvittighet for å finne med en elsker for å overleve, og dratt den dagen barna var store.

Selvsagt ikke om det var pga sykdom eller noe lignende. Jeg snakker "uten grunn".

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke av de eldre her inne. Men som voksen nok til og ha vært sammen med min kone i 15 år. Så jeg velger og ta meg friheten av og uttale meg om problemstillingen basert på egne meninger. Og det helt uten hensyn til andre. Eller og skulle dømme andre for deres syn på saken. For det anser jeg ikke for og være voksent Ulla ullsokk.

Skrevet

Jeg tror ihvertfall at den som blir avvist ofte vil være et lett bytte for ei som får han til å føle seg begjært.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ihvertfall at den som blir avvist ofte vil være et lett bytte for ei som får han til å føle seg begjært.

Støtter oppunder den teorien der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...