AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hvor mange sexpartnere har du hatt? Og hvor gammel er du, og er du gutt/mann eller jente/kvinne? Hvor mange sexpartnere synes du er et akseptabelt antall for en potensiell partner? Og er det greit å være åpen om det? Til slutt, hva ville du tenkt hvis en jente ikke visste nøyaktig antall? Helt ærlig så vet jeg nemlig ikke det, bare at det er rundt 15... (jeg er jente, 26) Anonymous poster hash: 5e020...007
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 35stk Er 31år og jente/dame. Antall sexpartnere er egentlig ikke så viktig. Men når det begynner å nærme seg 3 sifret så hadde jeg rynket litt på nesen. Anonymous poster hash: 11941...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 35stk Er 31år og jente/dame. Antall sexpartnere er egentlig ikke så viktig. Men når det begynner å nærme seg 3 sifret så hadde jeg rynket litt på nesen.Anonymous poster hash: 11941...11a Men du har jo absolutt hatt endel selv. Jeg reagerer litt på hvor mange du har hatt! Anonymous poster hash: 1ce32...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Jente, 19, én. Er ikke av typen som er intim med noen utenom seriøse forhold, og har bare hatt min nåværende kjæreste. Antall sexpartnere er ikke så farlig, men jeg skal ærlig innrømme at jeg er glad for at jeg var min kjæres første også Dog det hadde ikke akkurat vært en dealbreaker om han hadde vært med mange tidligere. Anonymous poster hash: 5b668...71d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Men du har jo absolutt hatt endel selv. Jeg reagerer litt på hvor mange du har hatt!Anonymous poster hash: 1ce32...6b1 Mulig du gjør det. Og du har rett til din mening. Det er faktisk ikke så mange ONS blandt de. Men er glad i sex. Det skal jeg innrømme. Det er jo mye som spiller inn hos hver enkelt. Hvor tidlig man debuterte,hvor mange forhold man har hatt, hvor lenge man har vært singel osv.Anonymous poster hash: 11941...11a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 29 stk, 26 år. Anonymous poster hash: 6855e...353
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 1 stk, 34 år gammel, vil helst at partner skal ha hatt maks 5.Anonymous poster hash: d45dd...e16
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 22 år, 1 partner. Ser helst at en partner ikke har så alt for mange. Vil ikke føle meg som nok et hakk i sengestolpen heller akkurat. Vet ikke hva som er normalt for min alder, siden jeg har bare hatt en partner selv.. Men setter pris på om vedkomne ikke har fler enn 10 partnere. Anonymous poster hash: febed...ae4
Gjest Dude91 Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Dess færre hun har, dess bedre. Virker bare som en upålitelig rundbrenner hvis hun har mange. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Dess færre hun har, dess bedre. Virker bare som en upålitelig rundbrenner hvis hun har mange. ....og mindre erfaren i senga å! Det er bare kjipt. Anonymous poster hash: 11941...11a
Gjest Dude91 Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 ....og mindre erfaren i senga å! Det er bare kjipt. Anonymous poster hash: 11941...11a Hehe, det er vel noe som kommer seg... De fleste har vel en tendens til å føle tilhørighet med den de har sex med, og da er det ikke akkurat så kult om hun har humpet på så mange andre tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Setter pris på hvis ei jente har hatt få langvarige forhold. De er best i senga, OG har ikke flydd rundt som ei flyfille. Det viser også at hun passer til å leve i et forhold, og sjangsen for utro er liten. Har selv bare vært i langvarige forhold(4). Har hun hatt mer enn 5-8 partnere ville jeg nok ha stusset en del.Anonymous poster hash: 7bc86...27d
Gjest SånnCirka Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Jente, 22år. Synes det er irrelevant hvor mange sexpartnere jeg har hatt, og hvor mange min kjære har hatt. Og nei, jeg har ikke hatt mange. Men er ikke noe jeg mener er verdt å henge seg opp i. Vi har et helt fint og velfungerende forhold uten å vite antall sexpartnere. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Hvor mange sexpartnere har du hatt? Og hvor gammel er du, og er du gutt/mann eller jente/kvinne? Jente, 21 år, 31 stk Hvor mange sexpartnere synes du er et akseptabelt antall for en potensiell partner? Under 100 er å foretrekke, men her er det ting som spiller inn Og er det greit å være åpen om det? Det syns jeg man bør være Til slutt, hva ville du tenkt hvis en jente ikke visste nøyaktig antall? Ikke noe spesielt Anonymous poster hash: 0f0fb...df3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Hvor mange sexpartnere har du hatt? Og hvor gammel er du, og er du gutt/mann eller jente/kvinne? Jente, 21 år, 31 stk Hvor mange sexpartnere synes du er et akseptabelt antall for en potensiell partner? Under 100 er å foretrekke, men her er det ting som spiller inn Og er det greit å være åpen om det? Det syns jeg man bør være Til slutt, hva ville du tenkt hvis en jente ikke visste nøyaktig antall? Ikke noe spesieltAnonymous poster hash: 0f0fb...df3 Er menn for deg forbruksvare? Ei så ung jente som deg som har 31 partnere virker skremmende. Håper du kan klare å slå deg til ro med en mann en gang.. Anonymous poster hash: 7bc86...27d 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Jeg er 16 år og har ikke hatt noen enda. Når det derimot begynner å skje for meg også er det forsåvidt ikke sånn kjempeviktig hvor mange partneren har hatt sex med, så lenge han ikke har flydd rundt på hele byen. Anonymous poster hash: 52356...050
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Er menn for deg forbruksvare? Ei så ung jente som deg som har 31 partnere virker skremmende. Håper du kan klare å slå deg til ro med en mann en gang..Anonymous poster hash: 7bc86...27d Har vært sammen med samboeren min i 6 år og skal snart gifte meg. (PS: Det er ikke bare menn jeg har hatt sex med, 24 menn i så tilfelle) Anonymous poster hash: 0f0fb...df3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #18 Skrevet 9. november 2014 Har vært sammen med samboeren min i 6 år og skal snart gifte meg. (PS: Det er ikke bare menn jeg har hatt sex med, 24 menn i så tilfelle) Anonymous poster hash: 0f0fb...df3 5 år skulle det stå* Anonymous poster hash: 0f0fb...df3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Har vært sammen med samboeren min i 6 år og skal snart gifte meg. (PS: Det er ikke bare menn jeg har hatt sex med, 24 menn i så tilfelle)Anonymous poster hash: 0f0fb...df3 Av ren nysgjerrighet, hvirdan har du fått til det? Du er 21, har hatt kjæreste i 5 år, altså siden du var 16, og 31sexpartnere? Var disse før du ble 16, eller har dere et åpent forhold?Anonymous poster hash: 66d39...f68
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Dess færre hun har, dess bedre. Virker bare som en upålitelig rundbrenner hvis hun har mange. Du er sååååååå ung i tankegangen din Ser det gang på gang her inne, så naiv og uvitende. Ikke slemt ment overhodet, bare litt cute. Får lyst til å lære deg om damer og livet Anonymous poster hash: 74878...96e 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå