Gjest avocadoen Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Utrolig trist lesing. Håper det blir bedre etterhvert
Anciol Skrevet 20. november 2014 #22 Skrevet 20. november 2014 Min historie: Jeg har rike foreldre , moren min driver egen bedrift og pappa har en høy stilling og jeg hadde en farmor som jobbet i en eksklusiv motebutikk, og hun fikk ofte dyre fine moteklær for barn til en billig penge , dermed gikk jeg og bror min alltid i Levis og Lacoste klær på barneskolen , dette vakte misunnelse hos de andre barna, så de begynte å slenge med kjeften , og dytte meg i sølen så jeg fikk skjemt ut klærne og i gymmen gjors de på å treffe meg med baller , så ble jeg banket på skoleveien hver dag i nesten 3 år. Etter det sluttet det en stund. Så fikk jeg meg en hund, og utfrysningen begynte fordi de andre jentene misunte meg hunden min, så de startet en kaninklubb hvor de stadig hadde møter og hadde det gøy. og de tisket og hvisket bak ryggen min om meg. Guttene i klassen begynte å bli ufyselige, og igjen begynte mobbingen og julingen, tilslutt fikk jeg nok og tok hunden med på skolen og slapp den løs i flokken med mobbere, og gav kommandoer til hunden, som knurr, snapp og bjeff. Dette skremte de feige mobberne. Så når de prøvde seg igjen sa jeg at hunden min gjerne ville hilse på de igjen, etter det fikk jeg gå ifred. Så begynte jeg på ungdomskolen, der hadde jeg en klassekamerat som eglet meg og gjorde seg morsom på min bekostning, dette holdt på frem til siste året på gymnaset. Han ekle eglefanten måtte gå 3 klasse om igjen 3 ganger- Så hadde jeg det bra mange år til jeg flyttet til Tromsø, da ble jeg utsatt for psykiske overgrep av noen damer som ville ødelegge.... nok om det dette pågikk i 4 år, så jeg fikk mye ødelagt av gleden over å være mor. Nå er etterdønningene meldt seg med angst og depresjon, så nå er jeg pasient hos en DPS klinikk og går i jevnlig terapi. Dette har ødelagt utdannelse og livet mitt. ! Men merker at jeg ikke er den samme selv 20 år senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå