AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Heisann. Jeg er for tiden på ferie på Tenerife. Har i perioder store problemer med ryggen, og får i den sammenheng paralgin forte av legen. Jeg har en resept liggende som e-resept hjemme, men glemte å hente den ut før jeg reiste. Nå har selvsagt ryggen låst seg og jeg kunne trengt medisinen. Har apotek like utenfor hotellet, lege vet jeg ikke hvor holder til. Dette er ganske akutt, hadde heldigvis med meg 2 tabletter, men sliter en del om jeg ikke får tak i flere. Tablettene oppbevarte jeg i orginal emblasjen, vet ikke om det kan hjelpe meg? Har de lov å selge slik uten resept her nede? Trenger ikke en hel pakke, bare ett par stykker slik at jeg klarer flyturen hjem.Anonymous poster hash: ad76a...3e7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 HVORFOR spør du på et forum, i stedet for å gå på apoteket og spørre? Anonymous poster hash: de324...aab 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 HVORFOR spør du på et forum, i stedet for å gå på apoteket og spørre? Anonymous poster hash: de324...aab Lurte bare på om noen hadde erfaring rundt det. Har vært så og si sengeliggende, så hadde vært greit om noen visste om jeg måtte kave meg ned fånyttes. Det ordnet seg heldigvis, fikk et par tabletter av noen nordmenn vi ble kjent med her nede. Så i morgen er det avreise, noe som forhåpentligvis vil gå smertefritt. Anonymous poster hash: ad76a...3e7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Gå på apoteket å spør der om det er reseptfritt. Som det står på embalasjen så inneholder paralgin forte paracetamol og kodein, spør om de har et kombinasjonspreparat av det. Mest sansynlig så har det et annet salgsnavn i spania.Anonymous poster hash: 2ed09...46c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå