Gå til innhold

noen tips til netflix serie? :D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Les revenants. Nydelig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får de inn manglende sesong for Drop dead diva snart........?

Anonymous poster hash: 7f49b...cad

Skrevet

Hvis du har amerikanske netflix så anbefaler jeg Reckless. Men det er en helt ny serie så er kun 1 sesong hittil.

Skrevet

Jeg har både HBO og nettflix så skyt meg om jeg sier feil nå: Suits, Modern Family, Braking Bad, True blood, Dexter, Prison Brake...

Skrevet

Enig ang. Prisen break. Den er bra laget. Så er det jo ikke feil at Scofield er kjekk heller ;)

Skrevet

How i met your mother

Skrevet

Les revenants. Nydelig.

Ja, den var så bra!! Men utrolig irriterende at det bare er 1 sesong av den.

Anonymous poster hash: a45f5...307

Skrevet

breaking bad og prison break!!

Skrevet

Gilmore girls :)

Veldig koselig nå før jul!

Gjest avocadoen
Skrevet

Grimm og Trailer Park Boys er blitt mine favorittserier nå. Sistnevnte synes jeg var helt idiotisk i begynnelsen og skjønte ikke humoren i det hele tatt. Nå når jeg har blitt kjent med karakterene synes jeg det er utrolig morsomt.

Er også litt humor i Grimm, men mest er den vel ganske mørk. Synes den er fantastisk.

Skrevet

Jeg har både HBO og nettflix så skyt meg om jeg sier feil nå: Suits, Modern Family, Braking Bad, True blood, Dexter, Prison Brake...

Enig ang. Prisen break. Den er bra laget. Så er det jo ikke feil at Scofield er kjekk heller ;)

Anonymous poster hash: fbae9...49e

Skrevet

American Horror story (sykt spennende og litt :haar: ), Don't trust the bitch in apartment 23, Sherlock, Rita, Hemlock Grove,Skins, Little Britain og selvsagt Orphan Black å Orange is the new black. Tv-serier :strix:

Skrevet

Som ikke er nevnt,

Dag og Hellfjord. Norske serier.

Skrevet

Arrow :D

Anonymous poster hash: a9afe...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...