AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Seriøst spørsmål.. Kan en penis bevege seg? Jeg havna i en situasjon i natt med en fyr. Vi satt sammen i sofaen, han satt tett bak meg. Det ble mye sex-prat, og han ble tydelig opphisset. Synes jeg kjente pikken hans inntil låret mitt, og synes det "vibrerte". Eller, at den "bevegde" seg. Går det ann? Aldri opplevd det egentlig. Skjønner jo at en penis beveger seg, i form av stigning å sånn, men dette var annerledes..Anonymous poster hash: c242e...d8c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Kan den logre? Anonymous poster hash: 4b868...585 1
Gjest Silverstream Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Nei, det tror jeg ikke den kan.
Gjest daisydaisy Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Kan den logre? Anonymous poster hash: 4b868...585 Wiggle wiggle wiggle. 2
Gjest Heartbeat Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Han har vel bare brukt PC-muskelen for å bevege den 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Kan bevege den litt opp og ned.
Peter007 Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Penis har muskler i roten og innenfor det du ser. Når den er stiv/delvis stiv kan den beveges innenfor et visst område. Dere har hørt om kvinners knipe muskler. Dette er noe lignende. 1
Gjest lurven Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 ja det kan den faktisk, og ofte beveger den seg ut og inn i et annet menneskers kropp
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Penis har muskler i roten og innenfor det du ser. Når den er stiv/delvis stiv kan den beveges innenfor et visst område. Dere har hørt om kvinners knipe muskler. Dette er noe lignende. Menn har absolutt også samme "knipe muskler" som kvinner. Ellers hadde ingen menn klart å holde på urinen når blæren får væske i seg. Disse knipemusklene kan noen menn bruke til å bevege penis med når den er stiv som du sier. Anonymous poster hash: 97d2f...13a
Flibidy Flæbidy Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 (endret) Min stikker av om natten. Er tilbake stort sett når jeg våkner opp, men det først etter å ha gått fra hus til hus for å se etter "jobb". Kan selvfølgelig også hende det bare var mannen som strammet PC-muskelen. Endret 8. november 2014 av Flibidy Flæbidy
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Seriøst spørsmål.. Kan en penis bevege seg? Jeg havna i en situasjon i natt med en fyr. Vi satt sammen i sofaen, han satt tett bak meg. Det ble mye sex-prat, og han ble tydelig opphisset. Synes jeg kjente pikken hans inntil låret mitt, og synes det "vibrerte". Eller, at den "bevegde" seg. Går det ann? Aldri opplevd det egentlig. Skjønner jo at en penis beveger seg, i form av stigning å sånn, men dette var annerledes..Anonymous poster hash: c242e...d8c Kan heve å senke min med hjelp av muskelene.. Kan heve den så hardt at jeg noen ganger bruker den til å banke inn spiker, hehe:PAnonymous poster hash: 7b473...b9d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Ja, den kan vippes opp og ned med muskler. Anonymous poster hash: 12b79...5ba
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Kanskje han trodde det var opphissende at han beveget den.Anonymous poster hash: de243...599
Mendaså Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Seriøst spørsmål.. Kan en penis bevege seg? Jeg havna i en situasjon i natt med en fyr. Vi satt sammen i sofaen, han satt tett bak meg. Det ble mye sex-prat, og han ble tydelig opphisset. Synes jeg kjente pikken hans inntil låret mitt, og synes det "vibrerte". Eller, at den "bevegde" seg. Går det ann? Aldri opplevd det egentlig. Skjønner jo at en penis beveger seg, i form av stigning å sånn, men dette var annerledes..Anonymous poster hash: c242e...d8c Jeg kan stramme musklene der nede så den vifter litt. Men ikke noe mer. Logring f.ekshar jeg ikke lært enda med mindre jeg bruker hoftene 😕
Maximillian Cohen Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 Min vibrerer ikke - må batteriene skiftes?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå