Gå til innhold

Stille etter sexting..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det her virker sikkert litt teit, men har hatt kontakt med en fyr på nett, og vi har skrevet veldig seksuelle ting til hverandre, og her om dagen skrev jeg noe som indikerte at det han hadde skrevet hadde fått meg til å komme.. Og nå hører jeg ikke så mye fra han.. Så ehm, er det her cyber versjonen av å bli dumpa etter "sex"? :P Spør av nysgjerrighet, ikke møtt han i virkeligheten, og ikke er det spesielt stor mulighet for det heller. Anonymous poster hash: 1ce35...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha kanskje han ble litt satt ut? ;) eller bare veldig mye å gjøre?

Har selv drevet å snappet en del med en jente jeg til slutt endte i senga med, var ikke noe bra sex, men hun har den type kropp jeg liker:D Kom rimelig fort (dritflau) da jeg hadde vært super-tent på henne i par uker, dagen etter fikk jeg frekke snapper ^^,

2-3 uker etter fortsatte vi å snappe bilder, får og gir "hjerte" kommentarer hvis jeg tar bilder av f.eks over/underarmene da jeg er veldig vaskulær eller generelt av kroppen.., ikke så veldig seksuelt men intimt :P

Plutselig sluttet hun å "Svare" på snappene og ble helt ignorant, hilser ikke osv. idag måtte jeg spørre hvorfor plutselig helt overlegen? :) fikk ikke noe direkte svar bare bilde av hobbyen :,D fikk noen snaps etter.. snappa litt smått iogmed at jeg var på jobb,

Vet ikke om hun er interessert eller ikke...

Sier det deg noe? ;)

Anonymous poster hash: 200be...88e
Skrevet

Ts her, Det er jo hele tiden han som har pusha samtalen i den retningen, men han gjorde det på en søt, sjarmerende måte. Er jo ikke interessert i noe mer, men savner å sexte med han :P Vi hadde kontakt sist på natt til torsdag. Men vil en mann vanligvis miste interessen for å sexte med en jente når noe sånt skjer? Er jo ikke som om vi har hatt sex i virkeligheten lol Hvor lenge siden er det at du hadde kontakt med henne da? Anonymous poster hash: 1ce35...c10

Skrevet

Ryddet for avsporing. Minner om at man skal vise hensyn for andres preferanser på dette forumet.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Ts her, Det er jo hele tiden han som har pusha samtalen i den retningen, men han gjorde det på en søt, sjarmerende måte. Er jo ikke interessert i noe mer, men savner å sexte med han :P

Vi hadde kontakt sist på natt til torsdag.

Men vil en mann vanligvis miste interessen for å sexte med en jente når noe sånt skjer? Er jo ikke som om vi har hatt sex i virkeligheten lol

Hvor lenge siden er det at du hadde kontakt med henne da?

Anonymous poster hash: 1ce35...c10

Nej det tror jeg ikke, hvis hun jeg skriver med hadde skrevet det til meg hadde jeg blitt enda mer tent ;)

Med kontakt mener du sexting? vet ikke, lenge siden, fikk bilde av rumpa for en stund siden ikke noe mer.

:)

Anonymous poster hash: 200be...88e

Skrevet

Ts igjen :) Han har da absolutt ikke mistet interessen :D Vi hadde en enda heftigere en senere, og skal kanskje møte han senere. Sexting er gøy, bare fantasien setter grensen, det er relativt uskyldig.. Det gjør at jeg føler meg bra på stressa dager... Anonymous poster hash: 1ce35...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...