Gå til innhold

Vondt en mnd etter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slo benet for en mnd ++ siden, har fortsatt vondt når jeg tar der. Er det normalt? Kjennes utsom en liten kul og.. Falt ned trappa og slo benet i trappetrinnet...

Anonymous poster hash: 0ea19...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke vurdert å dra til legen og få tatt et røntgenbilde?

Kan være brudd, som har grodd skjevet fordi du ikke fikk det satt rett sqmmen like etter skaden.

Få deg en hastetime på mqndag hos fastlegen.

Anonymous poster hash: 6f016...ca1

Skrevet

Er ikke så unormalt det.

Jeg falt ned trappen og slo skinnleggen, hovnet skikkelig opp og var gul og blå på hele leggen. Ikke noe brudd eller noe, men det var vondt/ømt i ett år etter og kulen gikk ikke over før etter nesten 2 år. Ble mindre og mindre selvsagt, men kjennes fortsatt så vidt det er.

Anonymous poster hash: 3e6a0...2e6
Skrevet

Du har ikke vurdert å dra til legen og få tatt et røntgenbilde?

Kan være brudd, som har grodd skjevet fordi du ikke fikk det satt rett sqmmen like etter skaden.

Få deg en hastetime på mqndag hos fastlegen.Anonymous poster hash: 6f016...ca1

Det var/er ikke vondt å gå på benet, men vondt hvis jeg stryker over med en finger. Er fortsatt et rødt merke der.

Skrevet

Er ikke så unormalt det. Jeg falt ned trappen og slo skinnleggen, hovnet skikkelig opp og var gul og blå på hele leggen. Ikke noe brudd eller noe, men det var vondt/ømt i ett år etter og kulen gikk ikke over før etter nesten 2 år. Ble mindre og mindre selvsagt, men kjennes fortsatt så vidt det er. Anonymous poster hash: 3e6a0...2e6

Vet du hvorfor da? Jeg har slått meg endel ganger tidligere, og eneste gangen jeg hadde vondt så lenge etterpå var da jeg sparket lilletåa i bordbenet 2 ganger på rad og antakeligvis bristet eller knakk den.

Men gjør ikke vondt å gå, men hadde et digert blått/gult merke med masse blodutredninger og veldig vondt når jeg strøk over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...