Frøken askepott Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 Er det noen som er medlemer der og ser nytten av det? Koster kun 365kr i året, altså 1kr dagen.. Vurdere å melde meg inn. Har kjøpt en importert elbil og den har ikke urskive til parkering. Så dersom jeg melder meg inn kan jeg få en slik og ladenøkkel. Skjønner hva en ladenøkkel skal brukes til, men på de hurtigladestasjonene jeg har vært på har jeg aldri trengt en nøkkel, noen somvet noe om det? Evt vet om andre steder man kan få tak i urskiver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. november 2014 #2 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Go away. Elbil er uønsket på de veiene jeg kjører på. Den dagen du betaler akkurat samme avgifter for å bruke veien er det helt greit. Endret 8. november 2014 av AndreasBR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 9. november 2014 #3 Del Skrevet 9. november 2014 Velg å overse AndreasBR, ihvetfall så lenge han ikke kan oppføre seg. Det er supert å melde seg inn i en interessseorganisasjon for noe du syns er viktig. El bilen er viktig. Urskiven skal vise hvor når du har parkert slik at du står så lenge som lovlig. Du kan skaffe deg urskive sikkert gratis alle steder hvor de selger elbiler. Vet at mange også skiver en lapp og legger i bilen med klokkeslett når du har parkert. Tror dette også er godjkent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 10. november 2014 #4 Del Skrevet 10. november 2014 Velg å overse AndreasBR, ihvetfall så lenge han ikke kan oppføre seg. Det er supert å melde seg inn i en interessseorganisasjon for noe du syns er viktig. El bilen er viktig. Urskiven skal vise hvor når du har parkert slik at du står så lenge som lovlig. Du kan skaffe deg urskive sikkert gratis alle steder hvor de selger elbiler. Vet at mange også skiver en lapp og legger i bilen med klokkeslett når du har parkert. Tror dette også er godjkent.Jeg har da oppført meg i denne tråden jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
electric_trond Skrevet 12. november 2014 #5 Del Skrevet 12. november 2014 Go away. Elbil er uønsket på de veiene jeg kjører på. Den dagen du betaler akkurat samme avgifter for å bruke veien er det helt greit. haha, er mopeder, motorsykler, millitære kjøretøy, anleggsmaskiner og traktorer også uønsket på din vei? Er du uønsket på lastebilenes vei? De betaler tross alt mye mer i avgifter enn billister. Til TS; er selv med i elbilforeningen og vil anbefale dette. Mistet ladenøkkelen min en gang og fikk ny tilsendt i løpet av to dager. Det gir ikke så mye fete goder å være medlem, men det er godt å støtte en interesseorganisasjon som får mye utrettet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå