nexus321 Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters) Jeg bor i Bergen og det er ikke mange indiske jenter her. Jeg synes norske kvinner sjenerelt sett er veldig pene. Men jeg har aldri greid å få kjæreste. Jeg bare forstår ikke hva grunnen kan være. Jeg pleier å være ganske pratsom, det eneste jeg hører fra damer er "beklager men du er ikke min type" (på byen) Begynner å føle som jeg er ingens "type" her. Tenker på meg selv som Raj fra the big bang theory (før han hadde dame minus sosial angsten.) Jeg går med fine klær og trener regelmessig. Bruker også perfume. Jeg syntes at jeg ser ganske bra ut for å være helt ærlig. Hva bør eg gjøre? Og før eg får noen frekke meldinger som sier "ja pga du er utlending etc" Jeg vil bare si at jeg er født her, jeg er ikke noen utlending. Jeg er like norsk som deg, forskjellen er bare hudfargen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters) Nå kan jo jeg bare snakke for meg selv, men jeg har aldri avvist noen pga hudfarve. Jeg foretrekker riktignok lys hud og blå/grå/grønne øyne, men det er ikke sånn at jeg tenker "Å faen, han har mørk hud og brune øyne, ja, hjelper ikke at jeg liker ham da!" Studerer du? Da er det jo å bare hoppe i det og finne noen studentaktiviteter som passer for deg, de fleste av dem vil vel ha en overvekt av jenter. Anonymous poster hash: e12e0...be9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Bergensere, vettu! Tror du hadde hatt mer flaks i Oslo. Anonymous poster hash: 3dc93...89f 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Det kan jo være så enkelt som at du har hatt uflaks hittil?Tror ikke folk tenker over hudfarge,men kanskje de tror du er muslim og basert på det antar at du foretrekker muslimske jenter? Det er bare min første tanke og det er absolutt ikke rasistisk ment. Har en venninne fra India,og hun opplevde dette ganske ofte. Anonymous poster hash: 102a4...ed3
Gjest constance90 Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Raj <3 Tror du bare har vært uheldig. Så lenge du er snill, imøtekommende og vier oppmerksomheten til en om gangen så ser jeg ikke hvorfor du skal bli avvist 1
Gjest HowardRoark Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Å lære deg skikkelig norsk, både skriftlig og muntlig (bli kvitt aksenten om du har en) vil trolig gjøre underverker for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Å lære deg skikkelig norsk, både skriftlig og muntlig (bli kvitt aksenten om du har en) vil trolig gjøre underverker for deg. Han er født i Norge. Anonymous poster hash: c5f65...443 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Men har du noen norske venninner? Kanskje du faktisk kan spørre de, om det er noe du kan bedre for å få dame. Er venn med en indisk mann selv, han er jo nydelig. Men han har norsk kjæreste da. Så tror kanskje du har mer uflaks. Anonymous poster hash: 6db9a...cf6
Gjest HowardRoark Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Han er født i Norge. Anonymous poster hash: c5f65...443 Det er ganske mange som er født i Norge som ikke snakker 'norsk'. Du kan google sosiolekt og etnolekt.
Lady Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Utifra hvordan du beskriver deg selv, synes jeg ikke du høres ut som en type som det er vanskelig å få seg kjæreste for. Synea det høres litt merkelig ut. Hvordan er du rundt jenter da? Med sjarm og humor kommer menn langt for min del:-)
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Det er ganske mange som er født i Norge som ikke snakker 'norsk'. Du kan google sosiolekt og etnolekt. Om han er født i norge har han nok godt i norsk barnehage og norsk grunnskole å kan sikkert norsk ganske så bra. Hvordan er du rundt jenter TS? Er du usikker eller sjenert?
Gjest Dude91 Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 (endret) Hvor høy er du? Gjennomsnittshøyden for indiske menn er iflg. Wiki 164,7 cm, og hvis du er rundt dette, er det ikke rart om du ofte blir avvist. Endret 7. november 2014 av Dude91 1
Gjest HowardRoark Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Om han er født i norge har han nok godt i norsk barnehage og norsk grunnskole å kan sikkert norsk ganske så bra. Hvordan er du rundt jenter TS? Er du usikker eller sjenert? Haha. Det finnes rikelig med minoriteter i Norge som snakker "halvnorsk". Faktum er at som inder vil han møte noen fordommer og være offer for stereotypier. Dette er noe han bør tenke over i forhold til hvordan han presenterer seg selv om han ønsker å optimalisere mulighetene sine med norske kvinner. Jeg sier ikke at dette er hele årsaken. Kanskje snakker han rent norsk for alt jeg vet. Det finnes tross alt rikelig med både norske menn og kvinner som ikke har hatt kjæreste i en alder av 24 år.
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Bra å vite det ikke bare er meg som er i starten av 20 åra og jomfru Vi jomfruer må stå sammen 1
Gjest Hummels Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Det har nok ingenting med hudfargen din og hvor du kommer fra. Det kan bare være så enkelt at du ikke har truffet på den rette og har bare møtt feil damer.
nexus321 Skrevet 7. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2014 Utifra hvordan du beskriver deg selv, synes jeg ikke du høres ut som en type som det er vanskelig å få seg kjæreste for. Synea det høres litt merkelig ut. Hvordan er du rundt jenter da? Med sjarm og humor kommer menn langt for min del:-) Jeg synes at jeg er ganske selvsikker når jeg prater med damer. Pleier å spøke rundt, folk sier alltid at jeg er ganske trivelig og grei. Mange jenter har sagt at jeg er "super snill". Jeg pleier å flørte med damer på byen men det virker ikke som de liker meg. For eksempel jeg kan ha en lang samtale med en jente på byen. Det virker som vi begge liker hverandre, jenten gir meg hennes nr og får meg til å love å ringe henne, men når eg gjør får eg ingen svar. Samme gjelder meldinger. I don't get it. Dette skjer HELE tiden. Man blir så deppa av dette.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Prøv student-sammenkomster, da. Der vil du få creds for å være mannlig student, og det er flertall av jenter. Anonymous poster hash: 3dc93...89f
Ramona Skrevet 7. november 2014 #18 Skrevet 7. november 2014 Hvordan ser du ut? Hvordan kler du deg? Hva mener du med 'supersnill'? Når du flørter, er det ikke sikkert du gjør det på riktig måte...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Hvordan ser flertallet av vennene dine ut? Er de etnisk norske, eller har de opphav fra andre land? Jeg er selv en norsk jente som foretrekker gutter med mørk hud, men jeg har brent meg på det noen ganger, fordi jeg kan møte en hyggelig fyr på byen, men så viser det seg at han kun har kompiser av samme opphav, hvilket igjen ofte betyr at man kanskje ikke er så godt integrert osv. Har også vært i forhold med en fra Midtøsten, som var ganske "norsk", men så dukket alle kurder-kompisene hans opp med en helt annen kultur og ingen interesse for Norge/nordmenn. Men så har man de som er født/oppvokst i Norge, men med annet opphav, men som har flertall av etnisk norske venner. Det kan man lettere relatere til. Det er kanskje litt rasistisk, men jeg hadde lettere gått bort til en guttegjeng med flertall av etnisk norske, enn en guttegjeng med "utlendinger"..Anonymous poster hash: 5a214...2b3
Gjest extra Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters) Jeg bor i Bergen og det er ikke mange indiske jenter her. Jeg synes norske kvinner sjenerelt sett er veldig pene. Men jeg har aldri greid å få kjæreste. Jeg bare forstår ikke hva grunnen kan være. Jeg pleier å være ganske pratsom, det eneste jeg hører fra damer er "beklager men du er ikke min type" (på byen) Begynner å føle som jeg er ingens "type" her. Tenker på meg selv som Raj fra the big bang theory (før han hadde dame minus sosial angsten.) Jeg går med fine klær og trener regelmessig. Bruker også perfume. Jeg syntes at jeg ser ganske bra ut for å være helt ærlig. Hva bør eg gjøre? Og før eg får noen frekke meldinger som sier "ja pga du er utlending etc" Jeg vil bare si at jeg er født her, jeg er ikke noen utlending. Jeg er like norsk som deg, forskjellen er bare hudfargen. Dra til Oslo og finn deg en indisk jente som du garantert vil få det veldig godt sammen med. Ting har endret seg i Norge og mange nordmenn er skeptiske til at som ser brunt ut og har et annerledes navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå