nexus321 Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters) Jeg bor i Bergen og det er ikke mange indiske jenter her. Jeg synes norske kvinner sjenerelt sett er veldig pene. Men jeg har aldri greid å få kjæreste. Jeg bare forstår ikke hva grunnen kan være. Jeg pleier å være ganske pratsom, det eneste jeg hører fra damer er "beklager men du er ikke min type" (på byen) Begynner å føle som jeg er ingens "type" her. Tenker på meg selv som Raj fra the big bang theory (før han hadde dame minus sosial angsten.) Jeg går med fine klær og trener regelmessig. Bruker også perfume. Jeg syntes at jeg ser ganske bra ut for å være helt ærlig. Hva bør eg gjøre? Og før eg får noen frekke meldinger som sier "ja pga du er utlending etc" Jeg vil bare si at jeg er født her, jeg er ikke noen utlending. Jeg er like norsk som deg, forskjellen er bare hudfargen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg er en 24 år gammel student som har aldri hatt sex. Jeg er av Indisk opphav og tenker kanskje dette er grunnen til at jeg møter aldri noen. Kan det være sant? Liker ikke norske damer menn med annerledes hudfarge? Jeg er ganske lys brun (if it matters) Nå kan jo jeg bare snakke for meg selv, men jeg har aldri avvist noen pga hudfarve. Jeg foretrekker riktignok lys hud og blå/grå/grønne øyne, men det er ikke sånn at jeg tenker "Å faen, han har mørk hud og brune øyne, ja, hjelper ikke at jeg liker ham da!" Studerer du? Da er det jo å bare hoppe i det og finne noen studentaktiviteter som passer for deg, de fleste av dem vil vel ha en overvekt av jenter. Anonymous poster hash: e12e0...be9