AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg liker en god klatt rømme til fisk, men har fått påvist at jeg ikke tåler melk (kasein). Har prøvd Tofutti sour cream, men den smaker rett og slett vondt. Alpro soyaoghurt smaker søtt og rart. Hva annet finnes? Hva bruker andre som erstatning for rømme? Anonymous poster hash: e7456...a16
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Snakker vi om laks, siden du spiser rømme til? Det hadde vært lettere å komme med forslag dersom du hadde beskrevet både fiskeslag og tilbehør. Ellers er det jo masse du kan ha som tilbehør til fisk som ikke involverer melkeprodukter. Anonymous poster hash: 8e989...553
Gjest rådyr Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Aioli, ajvar, pesto, rattatuille, hummus eller bare sitron. Det finnes sikkert også noe rømmeerstatning på helsekosten, men om det er spiselig aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Jeg mener erstatninger for rømme både til laks og taco. Anonymous poster hash: e7456...a16
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Lag puré. Ertepuré passer spesielt godt til hvit fisk, sellerirot er et eksempel til rød fisk, men egentlig setter kun fantasien grenser. Eller lag sandefjordsmør med soya/hvetefløte og melkefritt smør. Anonymous poster hash: d1e6a...80c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå