Worcy Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg merker at mange her inne ikke ville datet eller vært sammen med en person som har hatt trekant. Hvorfor? Kjæresten min har hatt trekant, og jeg vet jeg ikke liker tanken på det- men dette er altså ikke noe som gjør at jeg ikke vil ha ham som kjæresten min likevel?
Justia Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Sikkert usikker for at de ikke skal være nok, altså redd for at kjæresten savner å ha trekant eller noe, ikke vet jeg
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Det er fordi jeg liker uskyldighet hos jenter. Finner ikke noe bedre ord for å forklare det. Anonymous poster hash: c436d...59e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Nå har jeg ikke hatt trekant selv. Men har vært sammen med/datet andre som har det. Og ser ikke på det som noe negativt faktisk. Kjenner bare jeg blir misunnelig Og en dag er det min tur! Punktum! Anonymous poster hash: 5bb12...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Det er fordi jeg liker uskyldighet hos jenter. Finner ikke noe bedre ord for å forklare det.Anonymous poster hash: c436d...59e Dette! Tenner på søte uskyldige og flinke piker;)Anonymous poster hash: 96d2e...5e9
Gjest tomasjj Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Vi er vel vokst opp i en kultur hvor kvinner skal være rimelig dydige, søte og uskyldige, og det sitter i når man skal velge en seriøs partner? Det er selvfølgelig variasjoner, men for å prøve å forstå hvor denne mostanden mot trekant-damer kommer ifra. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Vi er vel vokst opp i en kultur hvor kvinner skal være rimelig dydige, søte og uskyldige, og det sitter i når man skal velge en seriøs partner? Det er selvfølgelig variasjoner, men for å prøve å forstå hvor denne mostanden mot trekant-damer kommer ifra. Har vi virkelig vokst opp i denne kulturen? Bortsett fra Disneyfilmer så kjenner jeg meg ikke igjen i det. Anonymous poster hash: c436d...59e 1
Gjest tomasjj Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 (endret) Har vi virkelig vokst opp i denne kulturen? Bortsett fra Disneyfilmer så kjenner jeg meg ikke igjen i det. Anonymous poster hash: c436d...59e Spørs litt hvor gammel du er, men det er en god del slike trekk i vår kultur ja. Du kan jo lese om hvor mange menn som blir usikre av en aktiv kvinnelig seksualitet. Hore/Madonna. Womens liberation er dessverre ikke så gammel. Selvfølgelig fint at du ikke kjenner deg igjen. Endret 7. november 2014 av tomasjj
Gjest AllisHagtorn Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Vi er vel vokst opp i en kultur hvor kvinner skal være rimelig dydige, søte og uskyldige, og det sitter i når man skal velge en seriøs partner? Det er selvfølgelig variasjoner, men for å prøve å forstå hvor denne mostanden mot trekant-damer kommer ifra. Jeg tror ikke problemet til folk er trekant, men MMK Så det handler egentlig ikke bare om kvinners seksualitet, men også i aller høyeste grad om negative assosiasjoner til mannlig seksualitet. Forøvrig(uten å henvise til trekanter eller antall partnere) så er dydige, søte og uskyldige mennesker av begge kjønn utrolig kjipe i senga. Ordentlig i offentlighet og total slut hjemme må vel være det man burde se etter
Gjest Hummels Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 (endret) Kjæresten min har hatt trekant, og det bryr jeg meg ikke om. Jeg har også hatt trekant og det bryr ikke han seg om. Så har vi trekant eller firkant i lag. Ei kvinne, eller en mann som ofte er med oss. Eller to kvinner. Eller to menn Vi må bare ha ett spennende sexliv! Endret 7. november 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Kjæresten min har hatt trekant, og det bryr jeg meg ikke om. Jeg har også hatt trekant og det bryr ikke han seg om. Så har vi trekant eller firkant i lag. Ei kvinne, eller en mann som ofte er med oss. Eller to kvinner. Eller to menn Vi må bare ha ett spennende sexliv! Hørtes ikke noe spennende ut syns jeg. Direkte kjedelig etter min smak. Må man ha en ekstra partner for å knulle seg tyder det på cuckold og utilstrekkelighet. Kan ikke ha funnet en partner man tenner på da.Anonymous poster hash: 96d2e...5e9
Gjest Hummels Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Hørtes ikke noe spennende ut syns jeg. Direkte kjedelig etter min smak. Må man ha en ekstra partner for å knulle seg tyder det på cuckold og utilstrekkelighet. Kan ikke ha funnet en partner man tenner på da. Anonymous poster hash: 96d2e...5e9 Vi elsker kun hverandre selv om vi har sex med flere samtidig. Vi er alltid med hverandre. Går ikke å har trekant hver for oss. Er jo ikke utro heller. Jo jeg tenner ikke på andre så mye som jeg gjør på kjæresten min. Derfor må vi alltid ha hverandre med. For oss det spennende når flere er med, og når folk ser på og bondage.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Spørs litt hvor gammel du er, men det er en god del slike trekk i vår kultur ja. Du kan jo lese om hvor mange menn som blir usikre av en aktiv kvinnelig seksualitet. Hore/Madonna. Womens liberation er dessverre ikke så gammel. Selvfølgelig fint at du ikke kjenner deg igjen. At det finnes slike menn er da ikke bevis for noenting, akkurat som at det finnes menn som elsker seksuelt frigjorte kvinner heller ikke er bevis for noenting. Ser man på kvinnelige rollemodeller i dagens samfunn er det ekstremt få som passer beskrivelsen "uskyldig". Se på musikkbransjen f.eks. Så for meg blir det motsatt, det er vel heller et press fra samfunnet til å like disse seksuelt frigjorte kvinnene. Du hadde kanskje rett for 20-30 år siden, det vet du bedre enn meg Anonymous poster hash: c436d...59e
Gjest tomasjj Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 At det finnes slike menn er da ikke bevis for noenting, akkurat som at det finnes menn som elsker seksuelt frigjorte kvinner heller ikke er bevis for noenting. Ser man på kvinnelige rollemodeller i dagens samfunn er det ekstremt få som passer beskrivelsen "uskyldig". Se på musikkbransjen f.eks. Så for meg blir det motsatt, det er vel heller et press fra samfunnet til å like disse seksuelt frigjorte kvinnene. Du hadde kanskje rett for 20-30 år siden, det vet du bedre enn meg Anonymous poster hash: c436d...59e Ja, selvsagt er det variasjon, men det er jo noen grunnleggende trekk i kjønnsroller, og på feltet seksualitet har dette helt klart vært i stor endring. Som sagt, det kommer an på hvor gammel man er. Jeg forstår godt det du sier om at det er press på å være frigjort og seksuelt liberal, aktiv og eksperimentell. Det har jeg også klart merket. Når jeg arbeidet en del med ungdom fra 16 og oppover kom det fram at den de så mest opp til var sin mor. Om de i musikkbransjen er rollemodeller, tja, for de som har passert 18 så håper jeg da ikke det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 Ja, selvsagt er det variasjon, men det er jo noen grunnleggende trekk i kjønnsroller, og på feltet seksualitet har dette helt klart vært i stor endring. Som sagt, det kommer an på hvor gammel man er. Jeg forstår godt det du sier om at det er press på å være frigjort og seksuelt liberal, aktiv og eksperimentell. Det har jeg også klart merket. Når jeg arbeidet en del med ungdom fra 16 og oppover kom det fram at den de så mest opp til var sin mor. Om de i musikkbransjen er rollemodeller, tja, for de som har passert 18 så håper jeg da ikke det. Trur ikke du skal undervurdere påvirkningen musikkbransjen har Nei er vel ikke så mange som blir påvirket når de er over 18, men da har de jo allerede formet mye av sin personlighet. Anonymous poster hash: c436d...59e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Klassisk ludder stempel. Så nei takk. Anonymous poster hash: 51fc9...d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå