Gå til innhold

frieri på gang........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå nærmer det seg for frieri her i huset også, sambo skal bort i helga og jeg skal planlegge og gjøre alt klart til han kommer hjem, veit bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda................tenke tenke :klø:

men jeg finner vel ut noen iløpet av helga tenker jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører jeg roser, levende lys og god middag?

Uansett; LYKKE TIL!! ;)

Skrevet

hmm det har du nok rett i, men jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre for noe mer, han kommer nemlig hjem på søndagskvelden så jeg tenkte og lage i stand middag til han kommer hjem. også har jeg kjøpt ei fin bok som jeg har tenkt at vi kan bruke til gjestebok på selve bryllupsdagen og på første siden skal jeg skrive;

Til gutten i mitt liv,

vi er en koselig liten familie blitt, to barn, hund, katt, stasjonsvogn (vel og merke ikke Volvo), og oss to. Vi har et hus vi trives godt i. Og vi har familie og venner som betyr mye for oss og som vi er veldig glad i. Vi har alt vi trenger.

Men en ting jeg drømmer om er og gå opp kirkegulvet sammen med våre to barn, og oppe ved alteret står du og venter på meg.

VIL DU STÅ DER OG VENTE PÅ MEG??

klemmer fra jenta di,

men jeg lurer litt på om jeg skulle hatt ringt til kirken iløpet av uka og hørt om de har ledig 6 august også ringt og bestilt lokale. hadde jo vært morsomt og hatt en dato til han også.........hva synes du leela????

Skrevet

Jeg vet i alle fall at min samboer ikke ville satt pris på om jeg hadde plukket ut datoen uten å ha diskutert det med han.. Akkurat på sånne ting tror jeg nok han vil delta, ellers hadde han følt seg overkjørt, som om jeg hadde planlagt "alt" uten han. Men ellers syns jeg det hørtes veldig bra ut :-)

Skrevet
hmm det har du nok rett i, men jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre for noe mer, han kommer nemlig hjem på søndagskvelden så jeg tenkte og lage i stand middag til han kommer hjem. også har jeg kjøpt ei fin bok som jeg har tenkt at vi kan bruke til gjestebok på selve bryllupsdagen og på første siden skal jeg skrive;

Til gutten i mitt liv,

vi er en koselig liten familie blitt, to barn, hund, katt, stasjonsvogn (vel og merke ikke Volvo), og oss to. Vi har et hus vi trives godt i. Og vi har familie og venner som betyr mye for oss og som vi er veldig glad i. Vi har alt vi trenger.

Men en ting jeg drømmer om er og gå opp kirkegulvet sammen med våre to barn, og oppe ved alteret står du og venter på meg.

VIL DU STÅ DER OG VENTE PÅ MEG??

klemmer fra jenta di,

men jeg lurer litt på om jeg skulle hatt ringt til kirken iløpet av uka og hørt om de har ledig 6 august også ringt og bestilt lokale. hadde jo vært morsomt og hatt en dato til han også.........hva synes du leela????

Jeg synes det høres veldig bra ut. Om du skal ringe kirken eller ikke kommer litt an på din tilkommede.. Du kjenner han best - er han som som gjerne vil være med å bestemme eller tror du han synes det er fint at du har ordnet dato og kirke?

Jeg satt oss opp på liste i kirken før jeg fridde, og vi er begge glad jeg gjorde det siden det nesten var fullt! Er kirken dere skal gifte dere i populær?

Vår dato er også 6. august ;)

-leela-

Skrevet

tusen takk for svaret leela.

jeg veit ikke hva jeg skal gjøre jeg, må jo bestemme meg idag for på søndagen skjer det...............

to av mine venninner skal også gifte seg til neste år (noe jeg har fått greie på nå de siste dagene) og de skal gifte seg hver sin helg i juni. Så da tenkte jeg at august må jo være en fin tid.

kirken er ikke så veldig populær siden det er et nokså lite sted vil bor på. Men lokale jeg har lyst til og ha bryllupet på er populært for de tar inntil 100 gjester der så det er god plass.

hmmm hva skal jeg gjøre........... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...