AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Hei I slutten av sommerferien i år møtte jeg en flott mann på 27 år som jeg kom godt overens med. Jeg var på besøk i hans by i forbinnelse med en festival, og vi møttes to ganger mens jeg var der. Vi flørtet mye, rotet litt, pratet, holdt hender og var nesten som et lite kjærestepar den helgen. Det klaffet utrolig bra mellom oss, og vi bestemte oss for å holde kontakten på sosiale medier etter helgen var over. De første dagene etter hjemreise skrev han en del til meg og fortalte meg at han syntes jeg var flott og at han gjerne ville treffes igjen. Han virket veldig interessert i meg og mitt, og virket seriøs. Etter to uker døde plutselig kontakten mellom oss helt ut, og han sluttet å være så ivrig. Jeg merket at han trakk seg gradvis unna, og ikke tok like mye kontakt som tidligere. Enden av visa var at vi tilslutt sluttet å kommunisere. Jeg var selvsagt litt skuffet da jeg virkelig var interessert i å møte han igjen, men kom over det etter noen uker. Vi slettet aldri hverandre på Facebook, men nå i kveld skrev han plutselig til meg for å høre hvordan alt stod til med meg. Han fortalte at han kommer til min by nå til helgen for å besøke en kamerat av seg som har flyttet hit, og la til at han gjerne ville treffe meg igjen. Dette vil jeg ikke, da jeg synes det er ´´too little, too late``. Vi har ikke snakket sammen på to måneder, og så skal han plutselig gjennoppta kontakt nå fordi han tilfeldigvis skal hit, og jeg bor her. Det lukter jo sex treff lang vei. Så jeg lurer egentlig på hva jeg skal svare han? Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? Hva i alle dager tar han meg for? Et billig ludder? Anonymous poster hash: 3ad9f...19a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Dette vil jeg ikke, da jeg synes det er ´´too little, too late``. Vi har ikke snakket sammen på to måneder, og så skal han plutselig gjennoppta kontakt nå fordi han tilfeldigvis skal hit, og jeg bor her. Det lukter jo sex treff lang vei. Så jeg lurer egentlig på hva jeg skal svare han? Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? Hva i alle dager tar han meg for? Et billig ludder? Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Enig!! Du kan godt svare at du synes det er dårlig å komme så sent etter og tro du skal være på gli. Men vær forberedt på at han kommer med en lame unnskyldning (det ville vel alle gjort...). Anonymous poster hash: b2eb6...1fe 2
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 (endret) Jeg ville ná ha sagt det som det er. Av hva jeg har lest sá virker det som om du er ei form for "morro jente" for han. Ville ha syntes det er rart á plutselig móte igjen pá en fyr som ikke ónsket á ha mer kontakt med deg pá to máneder, og sá á plutselig ville mótes i en helg, for sá igjen á glómme deg pá en lengre tid, á ta opp kontakt nár han kommer tilbake igjen. Virkelig ikke verdt det hvis du ónsker deg noe mer serióst ut av et forhold! Endret 7. november 2014 av SunflowerPenguin 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 "Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? :jolie:" Ja Anonymous poster hash: fb51e...f5c
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Du má egentlig velge det svaret du mener passer deg best.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Du skal høflig avvise. Ellers blir det bare frem og tilbake med "forklaringer" fra hans side og så ender det opp med at dere treffes og etter en liten stund så kutter han kontakten igjen. Nei, si du allerede har planer og ønsk han god tur :-) Anonymous poster hash: 529c9...0fa 4
Timza Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Åpenbart sex-treff ja. Og du får svare etter hva du foretrekker. Ja eller nei. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Synes du kan være ærlig å si det som du sa det her. Too little too late. Tror alle oppegående menn inkl meg selv ville tatt hintet med knusende ro. Anonymous poster hash: 57768...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Stryk det jeg sa rett over. Du kan bare si du er opptatt. Du trenger ikke begrunne det noe mer. Han har ingen rett til å komme 2 mnd etter å forvente en lang forklaring på noe som helst. Anonymous poster hash: 57768...bc4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Skjønner at jeg må skrive det ja. Men er dere sikker på at det kun er sex han vil? Han vil vi skal møtes for å spise et sted. Kan jo være han blir forelsket i meg da i edru tilstand Den helgen vi møttes var det jo full fest hele helgen så vi fikk liksom ikke bli skikkelig kjent edru. ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Skjønner at jeg må skrive det ja. Men er dere sikker på at det kun er sex han vil? Han vil vi skal møtes for å spise et sted. Kan jo være han blir forelsket i meg da i edru tilstand Den helgen vi møttes var det jo full fest hele helgen så vi fikk liksom ikke bli skikkelig kjent edru. ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Vet ikke hva han vil Har du lyst til å bli kjent med han; møt han da vel unngå sex om du møter han denne gangen, og se hvordan det deretter utvikler seg Anonymous poster hash: fb51e...f5c 3
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Hvis du er nysjgerrig eller ónsker á móte han for á bli bedre kjent sá kan du gá á treffe pá han denne gangen, ogsá á se det litt an hvordan han er og hvis han tar opp det med á bli med deg hjem og lignende sá er det kanskje lurt med á takke nei.
norw Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Ikke si noe som helst om at det er skuffende at han ikke har vist mer interesse før nå, da gjør du deg selv bare liten og svak. 2
Justia Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Nei det kan ikke hende... Hadde han vært interessert i noe mer enn sex så hadde han holdt kontakten... 5
lulle Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Skjønner at jeg må skrive det ja. Men er dere sikker på at det kun er sex han vil? Han vil vi skal møtes for å spise et sted. Kan jo være han blir forelsket i meg da i edru tilstand Den helgen vi møttes var det jo full fest hele helgen så vi fikk liksom ikke bli skikkelig kjent edru. ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Jeg ville møtt ham. Syns ikke det lukter sex, spes ikke hvis dere ikke hadde sex da dere sist møttes. Jeg syns også det er ganske naturlig at kontakten over nett falt ut, dere hadde tross alt bare møttes ett par ganger. Om ikke annet er det jo bare å nyte et godt måltid (kanskje) en hyggelig kveld og så si takk for seg. Du virker litt interessert i denne mannen, og så lar du prinsipper muligens ødelegge? Jeg hadde ment motsatt om han viser seg flere ganger å være en mann som "glir vekk" 1
Summers Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Så jeg lurer egentlig på hva jeg skal svare han? Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Høflig så klart, du har ingen grunn til å gi han et bittert svar. Er da helt fair å ville treffe deg igjen uten å ville ha et forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Hei I slutten av sommerferien i år møtte jeg en flott mann på 27 år som jeg kom godt overens med. Jeg var på besøk i hans by i forbinnelse med en festival, og vi møttes to ganger mens jeg var der. Vi flørtet mye, rotet litt, pratet, holdt hender og var nesten som et lite kjærestepar den helgen. Det klaffet utrolig bra mellom oss, og vi bestemte oss for å holde kontakten på sosiale medier etter helgen var over. De første dagene etter hjemreise skrev han en del til meg og fortalte meg at han syntes jeg var flott og at han gjerne ville treffes igjen. Han virket veldig interessert i meg og mitt, og virket seriøs. Etter to uker døde plutselig kontakten mellom oss helt ut, og han sluttet å være så ivrig. Jeg merket at han trakk seg gradvis unna, og ikke tok like mye kontakt som tidligere. Enden av visa var at vi tilslutt sluttet å kommunisere. Jeg var selvsagt litt skuffet da jeg virkelig var interessert i å møte han igjen, men kom over det etter noen uker. Vi slettet aldri hverandre på Facebook, men nå i kveld skrev han plutselig til meg for å høre hvordan alt stod til med meg. Han fortalte at han kommer til min by nå til helgen for å besøke en kamerat av seg som har flyttet hit, og la til at han gjerne ville treffe meg igjen. Dette vil jeg ikke, da jeg synes det er ´´too little, too late``. Vi har ikke snakket sammen på to måneder, og så skal han plutselig gjennoppta kontakt nå fordi han tilfeldigvis skal hit, og jeg bor her. Det lukter jo sex treff lang vei. Så jeg lurer egentlig på hva jeg skal svare han? Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? Hva i alle dager tar han meg for? Et billig ludder? Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Om han fikk deg på rygg etter to treff er det stor sannsynlighet for at han tror det ja. Burde ikke komme som noe sjokk akkurat. Anonymous poster hash: 45b1a...da3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #18 Skrevet 7. november 2014 Kan være sex-treff, men avstand gjør jo at ting avtar når dere ikke har så lang historie fra før. Hvis du vil møte han, så kan du jo det, men da bør du høre hva han vil med deg, og ikke gi han sex, med mindre du også bare vil ha et overfladisk forhold. Anonymous poster hash: 88434...297 1
Gjest KateW Skrevet 7. november 2014 #19 Skrevet 7. november 2014 Har du lyst til å møte ham og spise middag, så møter du ham og spiser middag. 5
Erazor Skrevet 7. november 2014 #20 Skrevet 7. november 2014 Uansett hva du synes det lukter, så kan du selv bestemme hvordan et eventuelt treff skal utvikle seg. Det er (i alle fall forhåpentligvis) ingen som tvinger deg til å ha sex med fyren om du ikke vil. Så om dette skal bli et sextreff er på mange måter helt opp til deg selv. Spørsmålet du bør stille deg er om du ønsker å treffe fyren og spise middag med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå