Gå til innhold

Kan dialekt være turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fått kontakt med en mann på sukker, men sliter litt med å forstå det han sier til tider pga dialekten. Er dette noe dere andre har erfart tidligere - går det seg til etter hvert, eller kan dette være en dealbreaker?



Anonymous poster hash: afcc1...499
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si det er dealbreaker, men jeg skal ærlig si det har vært noe som har stoppet meg fra å bli bedre kjent med noen viss de hadde helt grusomt irriterende dialekt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest uforståelige dialektene innerst i Sognefjorden kan være turn off. Men ellers synes jeg dialekter er veldig fint. Det går seg til, om han ikke høres ut som en islending :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomasjj

TS: la oss si at du akkurat fikk en melding om at daten din ikke så for seg en framtid med deg pga dialekten din.

Ville føltes litt overfladisk, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke skjønner et pekk av hva en sier, så er det ikke liv laga. Har møtt folk som snakker på en dialekt som gjør at jeg må spørre hva vedkommende sier opptil flere ganger-og det går seg ikke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig "mye" dialekt, så håper virkelig ikke at det er en dealbreaker for så mange... :fnise:

Hvilken dialekt har du?

Anonymous poster hash: 59fcc...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen Særpejenter her da?

Det er turn-on!

Anonymous poster hash: 59fcc...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dersom du ikke forstår norsk språk, og mener det kan være en turn-off, så bør du virkelig jobbe litt med språkøre og deg selv. Herregud folk er overfladiske!



Anonymous poster hash: c7531...f40
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergensdialekt eller Trønderdialekta funker ikke for meg. Hadde jeg falt for en med slik dialekt så hadde det selvfølgelig ikke stoppet meg, men jeg ville, som en over her sa, ikke fortsatt en flørt med en fremmed mann for å ta det videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bred østfolddialekt skal det sykt mye til for at jeg skal kunne akseptere hos en date.



Anonymous poster hash: b062f...c29
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg synes det er fint med dialekter. Jeg tenker at en laerer det sánn etterhvert á skjónne det bedre med tiden. Hvis du har et sprák óre fra fór av sá vil du laere á forstá det mye raskere enn andre kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dialekt kan ikke være dealbreaker vell? Det er lov å like ikke like en dialekt, men seriøst velge bort en person på bakgrunn av dialekt blir litt for dumt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialekt kan ikke være dealbreaker vell? Det er lov å like ikke like en dialekt, men seriøst velge bort en person på bakgrunn av dialekt blir litt for dumt!

Signerer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere dialekter jeg misliker, men skulle jeg møte en og han tilfeldigvis hadde en av disse dialektene, så hadde jeg vennet meg til det tenker jeg.



Anonymous poster hash: 6a13d...44b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dialekt har du?

Anonymous poster hash: 59fcc...a4c

Jeg har en veldig spesiell nord-norsk dialekt, og det blir alltid påpekt av alle jeg møter. Men det driter jeg da virkelig også i. Hvis det er en dealbreaker for en mann, så er han virkelig ikke en mann etter min smak uansett! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...