Mona_S Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hei, har kommet til denne siden: http://www.studiofigura-norge.no/ Det skrives at det er ganske få nordmenn som benytter lymfedrenering og at detteskyldes uvitenhet om hvor viktig lymfesystemet er, og hvor lite som skal til for å få en bedre hverdag... Nå lurer jeg på om det er noen her som har prøvd dette før?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Øøøh... det høres så skumt ut at jeg ikke en gang tørr å trykke på linken. Lymfesystemet er viktig ja, så hvorfor i all verden skulle man drenere det?? Hva skal liksom det gjøre? Anonymous poster hash: ad572...8eb
Gjest crem Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 man skal vel ikke drenere lymfesystemet?! går ikke inn på linken, kan være virus i den...
krøllekrall Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Lymfedrenasje er en behandling spesialutdannede fysioterapeuter tilbyr pasienter med lymfødem, f.eks etter fjerning av lymfeknuter pga kreft. DA er det viktig og god behandling for å unngå infeksjoner, smerter og hevelser. Men hvordan lymfedrenasje/massasje skal kunne ha effekt på å stramme opp kroppen og bli slankere hos friske mennesker - det ser jeg ikke, og har vel egentlig lite tro på det konseptet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå