Ulick Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 http://www.youtube.com/watch?v=x5Ntc42QpjQ Anne Marie Mollén, Styremedlem i Antirasistisk Senter, er enig med ham. Er du enig med Ervin Kohn og Anne Marie Mollen?
Beltedyr Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes <Random Afrikansk land> er for svart! 2
Aule Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 "Norge er for hvitt - her er det en jobb som må gjøres". Hvordan går det an å si noe slikt? Jeg synes det er så trist at vi hvite ikke skal få lov til å ha egne landområder hvor vi kan bo i fred og ro. 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 http://www.youtube.com/watch?v=x5Ntc42QpjQ Anne Marie Mollén, Styremedlem i Antirasistisk Senter, er enig med ham. Er du enig med Ervin Kohn og Anne Marie Mollen? Herregud. Anonymous poster hash: 01106...5be 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 "Norge er for hvitt - her er det en jobb som må gjøres". Hvordan går det an å si noe slikt? Jeg synes det er så trist at vi hvite ikke skal få lov til å ha egne landområder hvor vi kan bo i fred og ro. Neste rasistisk i mot nordmenn. Det er vel litt som med SOS-rasisme, kaller man en organisasjon for antirasistisk, kan de si å gjøre hva de selv ønsker. Myndighetene tør ikke å nekte å gi en masse penger. Jeg er i alle fall ikke flau over å være norsk, kan heller ikke skjønne hva man skulle oppnå med å gjøre etniske norske i mindretall. Anonymous poster hash: f176a...60a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Han burde lese seg opp litt, å se hvor dårlig innvandrere behandler jøder. I Malmø har det vært flere angrep på jøder utført av muslimer. Anonymous poster hash: a0dda...d62
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 "økende grad av antisemitisme" Ehm, det har vel kanskje noe med den økende graden av muslimer her til lands? Anonymous poster hash: 84d6d...621 1
Gjest Pop! Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Han burde lese seg opp litt, å se hvor dårlig innvandrere behandler jøder. I Malmø har det vært flere angrep på jøder utført av muslimer. Kanskje han vet, kanskje ikke. Han var jo leder for det Mosaiske Samfunn før, og er selv jøde (tror jeg) så han vet vel litt hvordan det er. Han burde vite i hvert fall. Eventuelt så kan han jo transporteres til Malmø og la folk få vite hvem han er så blir det nok tyst på den kanten.
Dizzypam Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Afrika er for svart Kina og Japan er for gult India er for brunt Hele verden er jo rasistisk! Hvordan kan jeg takle dette.
Gjest Meeh Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 (endret) Dette er ikke rasistisk ifølge sosialistene i SOS-rasisme da de har en forskrudd oppfatning av at det ikke går an være rasistisk mot hvite, utrolig nok. Endret 7. november 2014 av Meeh
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Alle land i verden bør ha nøyktig lik fordeling hvite, gule, brune, svarte osv!! Anonymous poster hash: bb844...e44
Gjest Gunfreak Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Kommer vel Ann på hvor i Norge man er, syns det er en passe blanding i Oslo jeg, mye forskjellig her i byen, men er sikkerhet andre steder i Norge man kan bli snøblind
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Kommer vel Ann på hvor i Norge man er, syns det er en passe blanding i Oslo jeg, mye forskjellig her i byen, men er sikkerhet andre steder i Norge man kan bli snøblind Vel, jeg bor i Fredrikstad i et innvandrer tett område, her fungerer tingene veldig dårlig. Og området er en av norges mest islamske konservative områdene. Vi har romfolk leir og jeg hadde ikke blitt forundret om Lisleby hadde blitt norges første sharia bydel. Anonymous poster hash: a0dda...d62 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Kanskje han mener vi burde sole oss mer Anonymous poster hash: 58e0b...e49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå