AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 hvordan skaffe attester, flere av mine gamle sjefer har sluttet i jobben sin. hva gjør man da? også flere av dem bor ikke i denne byen, kan de sende en på mail selv om de har sluttet og uten underskrift? Anonymous poster hash: 91f4f...11a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 hvordan skaffe attester, flere av mine gamle sjefer har sluttet i jobben sin. hva gjør man da? også flere av dem bor ikke i denne byen, kan de sende en på mail selv om de har sluttet og uten underskrift? Anonymous poster hash: 91f4f...11a Jeg ville ha sendt til bare dem som jobber fortsatt. Hvis du slutten i jobben, så har de vel hverken stempler eller myndighet til å produsere slike dokumenter med dagens dato. Anonymous poster hash: 34395...53a
Gjest Nori Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Det eneste som står på attesten er hvor lenge arbeidsforholdene har vart og hvilke arbeidsoppgaver du hadde. Denne informasjonen vil lønningskontoret/de som jobber på arbeidsplassen nå ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå